Seks met de poetsvrouw

stefan.1207

Snuffelaar
10 dec 2017
24
6
Poetsvrouwen… ik heb daar ook iets bizars mee meegemaakt. We hadden uiteindelijk besloten een poetsvrouw te nemen. Het werd een jongedame van Afrikaanse origine, een ranke, slanke deerne van… ik ben de exacte leeftijd kwijt, maar ergens begin 20.

De eerste keer dat ze kwam – mijn vrouw was werken, ik werkte die dag van thuis - deed ze nogal flirterig en stelde ze nogal gekke vragen. Zoals: hoe vaak ik het met m'n vrouw ongeveer deed enzovoort. De tweede keer dat ze kwam, vroeg ze of ik niet in de woonkamer kon komen werken in de plaats van in mijn bureau, zodat ze niet alleen was terwijl ze de strijk deed. Ik stemde toe.

Toen ze het strijkijzer vulde met water, had ze een 'accidentje' waarbij ze haar T-shirt natmaakte. Ze trok het uit, om het te laten drogen over de radiator. Ze droeg geen beha, en begon topless aan de strijk. Ik zei: "Hela, ik ben wel een gezonde jongen he, ik blijf hier niet zonder gevoelens bij." Waarop zei repliceerde: "O ja?" Ik besloot haar verder te negeren en verder te doen aan de tekst waar ik aan bezig was. Na een tijdje vroeg ze: "Wil je niet weten waarom ik in slechts één tepel een piercing heb?" Ik gebaarde dat het me allemaal niet kon schelen, want dat ik druk bezig was. Desondanks vertelde ze me dat ze eigenlijk in beide tepels een piercing wilde, maar dat het in die ene, de linker, zoveel pijn deed dat ze ter plekke besloot om het bij die ene te laten.

Ik besloot verder te gaan doen in mijn bureau. Ik moest nog research doen, en daarbij kon ik afleiding best missen.

Ze zou blijven tot 15u. Iets voor drieën kwam ze mijn bureau in, nog steeds topless. Ze zei dat ze me wellicht opgewonden had gemaakt, en dat ze dat probleem wel zou verhelpen. Ze kwam naar me toe en trok mijn jeans uit. Ik liet het gewillig toe, ik was redelijk perplex. Ze gaf me een blowjob, en de 'finish' was met de hand. Die finish was redelijk snel, vanwege de opwinding. Ze vroeg me of ik haar in ruil naar huis kon brengen, want met de bus was een redelijk lang traject. In tijd – en niet in afstand – vanwege de vele stops. Ik zette haar af aan de hoek van haar straat, die ze navigeerde.

De week daarop repte ze geen woord over wat er de week tevoren gebeurd was, en ik besloot hetzelfde te doen. Ze deed zelfs redelijk 'cool'.

Toen het voor haar bijna tijd was om door te gaan, moest ze ffe naar de badkamer. Een tiental minuten later kwam ze diezelfde badkamer uit, in een sexy, rood lingeriesetje. "Je had de eerste keer dat ik wam gezegd dat rood je lievelingskeur is, hmm", klonk het. Ze trok mijn broek uit en begon me weer te pijpen. Toen ik bijna kwam, duwde ik haar weg. Nu was het mijn beurt om haar oraal te verwennen. Ik deed door tot ze schokkend klaarkwam. Nadien parkeerde ik mijn 2pk'tje in haar garage, maar die was veel te nauw, en ik kwam vrijwel onmiddellijk klaar. In een soort van trance begon ze me hartstochtelijk te zoenen. Toen ze weer bij d'r zinnen was, liet ze vallen dat ze de pil niet nam. Ik vroeg haar wanneer ze voor het laatst de laatste dag van haar periode had. Ik begon te tellen, en concludeerde dat ze net in haar vruchtbare periode was. Ik gaf haar, naast de centen voor de gepresteerde werkuren, extra voor de morning-afterpil. Ze vroeg me als wederdienst alweer om haar bij de hoek van haar straat af te zetten, zodat ze niet terug hoefde met de bus.

's Anderendaags WhatsAppten we, zei ze dat ze het lekker had gevonden, en de morning-afterpil had genomen. We spraken af dat we elkander de zaterdagavond daarop zouden zien en iets gaan drinken. Ik zou wel wat verzinnen thuis.

Maar toen… toen was het dus lockdown. We hadden geen poetsvrouw meer nodig, want mijn vrouw werd 'economisch werkloos' en had dus genoeg tijd om zelf te poetsen. Ik kon niet meer 'vrij' spreken met T. en dus liet ik haar weten dat ik weer contact zou opnemen wanneer de situatie weer 'normaal' was, wat ze oké vond en begreep.

En zo hadden we maandenlang geen contact meer. En toen… bleek haar nummer niet meer te bestaan. Ik weet enkel haar voornaam, en de straat waar ze woont – of woonde – in een straat waar wel meer mensen van Congolese komaf wonen. Jammer, ergens wil ik ons avontuur van weleer weer hervatten, want zoiets maak je niet vaak mee.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Via een post-it bij de supermarkt kreeg ik een reactie van een jonge Ghanese die graag bij mij wilde komen poetsen. Ze bleek een goede werker en er gebeurde verder helemaal niets.
Toen ze met vakantie ging regelde ze een Ghanese vervangster via de kerk. Deze was ouder met een enorme kont en borsten. Zij flirte een beetje, maar was niet mijn type.
De eerste vraag van mijn jonge Ghanese na haar terugkeer was waarom ik niet met haar vervangster had gevreeën. Niet mijn type.
Een paar weken later was er een andere vervangster. En ditmaal was er onmiddellijk een klik en 4 maanden lang maakte ze het huis schoon en bleef ze ook slapen, of beter gezegd, deelde ze mijn bed. Het feest was voorbij toen bleek dat ze zwanger trachtte te worden, maar ik had al jaren terug een vasectomie ondergaan.
Nooit meer een Ghanese gezien. Tegenwoordig een echtpaar die alles hier op orde houden.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ook zo iets mee gemaakt. In het verleden viel ik wel eens in voor schoonmaakwerk. Bedrijf had niet altijd personeel voorhanden, zeker niet voor werk in de avond. In de avonduren, na 21:00, moesten er in het zomerseizoen toiletten en douches schoongemaakt worden. Dit gebeurde per auto, wat het qua personeel wat lasting maakte omdat niet iedereen een rijbewijs had. En bij voorkeur 2 personen, omdat het in de avond was.

Een dame van buitenlandse komaf had zelf geen rijbewijs en er was niemand die kon invallen die dat wel had. Dus mocht ik met haar op pad. Was voor een paar weken. In het begin weinig aan de hand. Je werk doen, praatje maken (vooral onderweg in de auto) en weer naar huis. Op een dag waren we wat aan de late kant. We waren in een melige stemming. We kwamen aan op 1 van de laatsts locaties en het was al behoorlijk schemerig aan het worden. We moesten daar, recreatiegebied, de douches en toiletten schoonmaken. Omdat het nog niet volop zomer was, was er niemand meer te bekennen op dit tijdstip. terwijl we richting de toiletgebouwen liepen, hoorde ze geritsel in de struiken. Wat is dat? Ik, melig dat ik was, zei misschien een stelltetje wat buiten nog even een wip maakt. Zou dat hier gebeuren? vroeg ze. Reken maar ban yes zei ik. Nou, ik heb zo iets nog nooit gedaan zei ze. We liepen verder,

Bij het openen van 1 van de gebouwen zag ik iets naar de grond gaan. Het bleek een vleermuis te zijn. Die had daar waarschijnlijk opgesloten gezeten. Misschien wat verzwakt en door het plotselinge (TL) licht ging hij naar de grond, vlak achter de dame. Moet je achter je kijken, zei ik. Ze keek en schrok zich een hoedje. De vleermuis waarschijnlijk ook, die vlog weer naar buiten. Het werk afgemaakt. Wat opviel is dat de dame steeds dichter bij me in de buurt bleef. Was volgens mij geschrokken van de vleermuis en vanwege het feit dat het nu toch wel donker was geworden. We liepen weer richting auto. Heb jij het wel eens buiten gedaan? vroeg ze. Nee, misschien dat dat er ooit nog eens van komt, antwoordde ik.

We stapten in de auto. Voordat ik de kans kreeg deze te starten, pakte ze mn hoofd en zoende me vol op mn mond. Die zag ik niet aankomen. Paar minuten flink gezoend in de auto. Ze graaide in mn broek en in had mn hand ook al in haar slipje. Het ontkleden lukte haast niet in de auto. Laat staan sex. Auto was namelijk van format koekblikje. Met de broeken op de enkels uitgestapt. Duwde haar voorover over de auto en nam haar stevig op zn hondjes. En het gehijg te horen waar ze hier aan toe. Haar natte kut bevestigde dat gevoel. Ik wilde eigenlijk snel klaarkomen. Betrapt worden daar zat ik niet om te wachten. Omdat ik geen vrouw meer kan bezwangeren haar lekker volgespoten. (ze wist dat ik ging komen en gaf verder niet aan dat ik me moest terugtrekken ofzo)

Na de daad snel de broek weer omhoog. Mijn sperma moet onderweg in haar slipje gedropen zijn. Ze deed na de daad zo haar broek weer omhoog. Ingestapt en verder gereden. Eigenlijk niet meer gepraat over wat er gebeurd was. Zo nu en dan zie ik haar wel eens, op de fiets of in de supermarket. We groeten elkaar altijd vriendelijk en maken soms even een praatje, maar niet over wat er gebeurd was.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
We waren thuis ook op zoek naar een poetsvrouw dus ik heb op sexjobs een advertentie gezet met de oproep voor een poetshulp die ook in is voor meer.
Contact gehad met een Poolse dame die helaas bij het sollicitatiegesprek niet kwam opdagen. Was op neutraal terein dus geen punt.

Verder in categorie poetsvrouwen:
Ik heb nu twee keer een Belgische meid geneukt die me elke keer thuis heeft laten komen als haar vriend uit werken was. Blijkbaar houd ze van een grote lul en ze liet zich beide keren lekker vol spuiten.
Laatste keer is al hele tijd geleden maar pas geleden mailde ze me met het verhaal dat ze nog poetst bij een oudere man en die man zou graag eens zien hoe ze anaal geneukt wordt.
Ze vroeg of ik misschien interesse zou hebben….
Ik wil wel maar Corona gooit roet in het eten helaas laatste tijd. Misschien kan het nu wel snel

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Vroeger had me moeder een poetsvrouw die al jaren met ons werkte,

Ik heb haar niet geneukt, maar ik en me maat hebben well haar dochter ontmaagd :lol: :lol: :lol: :lol:

Moeder kwam naar mij en zie ze had gehoord ik neuk haar dochter en ik gaf haar gelijk klopt maar jouw wou ik al jaren, maar ineens nu had je vriend en was zwanger geraakt :( :( :(

Ze woonde onder mij en toen hun verhuisde werd ik betrapt in de kamer met me moeders beste vriendin nichtje :lol: :D :lol: :D :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good afternoon All

Since my Dutch hard to follow at times :lol: :lol: :lol:

My mom had a cleaning lady who worked with us for years and she had a daughter, who I and a friend took her virginity.

Her mom found out me and her daughter had intercourse and confronted me about it, I just give her the look, where she could see I wanted her but took the daughter instead, seeing she lately got a man and got pregnant

She lived in an apartment below my house and when she moved I use to use that room for my fun time, one time my mom caught me with her best friend niece in that room :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Reading a joke in Dutch and translating to English you'll get the joke yes but in its original language it's better and funnier :p :p :p

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
vind je jezelf zo belangrijk dat je je bericht nu voor de 2de keer deze onzin moet schrijven , en bailey ook je engels is niet te volgen !!!

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Nou heren kalm aan.
Baley heeft een groot libido en zijn portemonnee is ook niet de dunste want hij bezoekt dvp's uit de dure klasse. Daarboven neemt hij ook de moeite om ons te informeren over die geldkostende uitspattingen.
Dat de zinsopbouw niet altijd gemakkelijk te lezen is moeten we accepteren

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
I'm an introvert with dark empath and malicious humor and dark tetrad, so good luck trying to hurt my Feelings which I don't have :D :D :D

I see everything and refuse to respond to negative energy cause Misery loves company :lol: :lol: :lol: :lol:

Too much negativity on this platform, I don't get how people can be so cruel and hateful to someone they never met in person, says enough about their character and a lack of sex, and many disappointments to blame so they take it out on others

Haters gonna hate, it's their job so let them Hate.

Many here make up stories and lie a lot if that makes you feel better good for you cupcake, I have a wonderful sex life which I cant talk all about and when I do share, all I get is whinners and gramma police, like messaging most foreign women speak well and then you learn to understand broken English to be able to get your dick wet and here wanna whine and dine

I debated for months if should write something here for this same reason and this is the reason many don't post reviews, cause everything that's good around here gets destroyed

How I invest I impress and ladies can't get enough of me

Yesterday creampied 1 and just creampied another, as Valentine Day started :D :D :D :D

Terug
Naar boven