Secret Lions - Lingen

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Ik had me opgegeven voor de Bang my hotwife party bij Secret Lions in Lingen ( https://www.secret-lions.de/de/events ).

Ik wilde vragen of iemand dat kende en of daar veel zonder condoom geneukt kan worden (bij verschillende van de (via JOYclub) aangemelde stellen staat dat ze van 'Spermaspiele' houden, dus ik heb goede hoop.

Maar nu kreeg ik net een bericht dat het niet doorgaat en de event pagina is nu ook helemaal leeg. Weet iemand hier meer van?

Melkboer69

Toogplakker
14 mrt 2017
25
28
Ik ben een aantal keer geweest in Lingen tijdens de gangbang .. Er wordt wel zc zo af en toe geneukt . Meeste vrouwen allemaal wel met cd op die avonden .De club gaat sluiten , helaas het waren altijd leuke geile avonden

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Ja, ik vreesde al dat die club dicht ging. Of in ieder geval een andere eigenaar. Misschien dat hij weer open gaat onder een andere eigenaar / naam.

Voormalig lid 45209

Toogplakker
27 jun 2024
33
62
Ah shit daar woon ik dichtbij, maar wist tot ik dit topic zag niet van het bestaan...
En nu is de laatste keer zeker al geweest?
Weet iemand toevallig of er nog andere adresjes voor nzc zijn in de regio Nordhorn, Lingen of Gronau?

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Veel mensen hebben geluk op Joyclub.com, maar ik vind Eronity.com leuker en opener, bovendien is nzc heel normaal daar.

Urbexpeditie

Snuffelaar
27 sep 2024
17
19
Was hier nog wat te doen de laatste tijd?
Ken de club nog uit de tijd 2005-2009 toen ik er wel is regelmatig kwam. Zat toen zo'n ouder paartje op.
Was toen echt zo'n raar Duits sfeertje daar. Zeg maar, alsof je belandde ergens begin jaren 60 in Oost Duitsland.
Op het eind ook allemaal van die oude bejaarden die daar aan de toog hingen en vanaf begin 2009 was er ook weinig actie meer want die oudjes hingen de hele avond aan de toog te zuipen en te lullen met dat oudere echtpaar die daar de boel beheerden. Leek meer een bruine kroeg dan een sexclub behalve dan dat die dikke Duitsers met totaal versleten ondergoed aan de toog hingen. Toen ook nooit terug geweest.
2005/2006 wel is leuke avonden gehad daar. Toen kwam er daar ook wel is wat jonger volk uit Nederland en ging het er soms heet aan toe.
Die jongere Nederlandse paartjes waren toen echt de open minded sfeermakers daar en waarvoor je kwam en die ook de actie daar maakten. De aanwezige Duitse paartjes waren ook toen al zo preuts als maar zijn kan en hoefde je niets van te verwachten behoudens scheld tirades als het hun weer eens niet aanstond.
Later bleven die NL paartjes weg en bleven er zoals gezegd alleen maar oude Duitsers over die de hele avond aan de toog hingen te zuipen en daarna zo bezopen waren dat ze in het openbaar elkaar daar soms zelfs in de kont neukten bij gebrek aan beters.
Toen hield ik het wel voor gezien.
Club schijnt ondertussen wel gemoderniseerd te zijn te zien aan de foto's op de site.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Gisteren geweest. De club is inderdaad enorm opgeknapt en van binnen grondig verbouwd. Ik heb ze niet geteld, maar er waren toch wel 10-15 stellen. Er waren geen uitgesproken jonge stellen bij, maar alle stellen die ik gezien heb waren wel actief.
Omdat Lingen zo dicht bij de grens ligt, zijn er een goed aantal Nederlanders, maar het is toch overwegend Duits.

Ik vond het zeker een geile party, maar het is wel voornamelijk met condoom, en dat haalt wel een beetje de snelheid uit de gangbang. En ook moet je telkens checken of het zonder kan. En omdat vragen ook zo storend is, maakt je een voorzichtige aanstalte en dan krijg je wel antwoord. Meestal een even een gebaartje, naar soms ook een bottere. (Vergelijkbaar met anaal, denk ik, maar dat is niet zo mijn ding.) (Ik ben benieuwd naar de reacties, vragen jullie wel?)

Terug naar de gangbang. Vroeg op de avond was in de filmzaal een vrouw een man aan het berijden zonder condoom. Heerlijk zichtbaar was dat en dat vonden een aantal omstanders ook. Na even toegekeken te hebben trok ik de stoute schoenen aan, mijn broek uit en kwam wat dichterbij. Inmiddels werd zij in doggy positie genomen en zij pakte mij pik en begon daar aan te trekken en op de zuigen, maar moest af en toe ophouden als ze te intense geneukt werd. Toen hij klaar was, ging ze op haar rug liggen en kroop ik tussen haar benen. Ik kon niet zien of mij voorganger al in haar gespoten had en wreef even lekker over haar kut en clit, terwijl ik met mijn andere hand mijzelf aan het trekken was. Na het uitwisselen van blikken, schoof ik mijn pik in haar lekkere kutje, die wel degelijk vol zaad bleek te zitten. Ik heb haar lekker geneukt en ook mijn zaad in haar gespoten.

In de tweede ronde lag er in de kamer tegenover de trap een mooie, slanke, naturel vrouw een man te pijpen. Zij was al door meerdere mannen geneukt, maar lag nu, half op haar zij, benen iets uit elkaar, te pijpen. Ik kwam wat dichterbij en streelde haar, waardoor zij wat meer op haar rug ging liggen en haar benen uit elkaar deed. Zij had een lekker uitziend kutje met een getrimd plukje haar en brutaal naar buiten stekende schaamlipjes. Ik begon die te strelen en plagerig in de buurt van haar clit te wrijven, terwijl zij doorging met pijpen. Ik zag dat ze alweer behoorlijk nat werd, maar helaas wilde ze alleen maar met condoom.

Later op de avond heb ik nog wel een tweede vrouw lekker zonder kunnen neuken en ook volgespoten.
Conclusie? Het was zeker een geile avond en het eten was prima. De vrouwen waren leuk en geil, maar meest met rubber. Ik miste wel de meer ongedwongen sfeer van een bare gangbang. Daar hoeven vrouwen niet te checken of de mannen hun jasje wel aan hebben en kun je als man elk vrij kutje gelijk vullen.

Terug
Naar boven