Second love

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik heb pas een profiel op secondlove gemaakt en daar contact gekregen met een aantal dames.
Dame 1 gaf aan te genieten van sex met verschillende mannen (apart) en een afspraak was snel gemaakt na het eerste leuke app contact.
We dronken een kopje koffie en zoenden. Tweede afspraak gelijk gemaakt voor een middagje op hotel.
Die dag heerlijk sex gehad met haar en zonder condoom genomen. Ze wilde graag hard en diep maar vond mijn grote pik toch wat te gevoelig dus het ging rustig aan.
Al met al lekker maar niet voor een tweede keer.

Dame 2 gezellig contact en ook al afgesproken maar geen sex gehad. Dat gaat de volgende keer gebeuren. Met of zonder geen idee.

Dame 3 alleen app contact gehad en kreeg gelijk een paar prachtige tieten doorgestuurd. Ga proberen af te spreken.

Dame 4 app contact en meteen flink geil van haar kant. Deze week afspraak gemaakt en ze gaf gelijk aan dat ze ook meteen wilt neuken ZC met de wens om diep in haar te spuiten. Ik ga het zien, houd jullie op de hoogte.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Je moet denk ik even nadenken over hoe je het aanpakt en je realiseren dat de vrouwen daar in de minderheid zijn. Die krijgen dus 100 berichten per dag "ook zo geil? Zin om te neuken".
Ik heb een flinke tekst bedacht waarbij ik juist niet dat soort dingen zeg maar hun probeer te verleiden.
Dat heb ik vervolgens naar 30 dames in de regio gestuurd en dan zijn er wel 10 die reageren.
Als daar uiteindelijk 3 van overblijven dan is het een mooi succes.
Heb nu dus al 1 dame geneukt, een andere is een hotelletje aan het zoeken voor over een paar weekjes en een derde zou me morgen thuis uitnodigen. Ga het zien...hopelijk geen fake want ze heeft me knettergeil gemaakt via de app elke dag.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Nou even snelle update van het second love avontuur.
Dame 1 (zie eerste bericht boven) vraagt me voor een tweede neuk date maar ik vond de eerste niet heel bijzonder dus dat doe ik niet.

Dame 2 inmiddels neuk date gepland. Duurt nog twee weekjes maar komt goed. Twijfel nog of dit de beste klik gaat zijn maar je weet het nooit.

Dame 3 is afgehaakt.

Dame 4 ondertussen gezellig middagje gehad waarbij er ook geneukt is, bare en kutje volgespoten. Daarna likte ze m'n paal gulzig schoon.
Dit wordt hopelijk een blijvertje minimaal een keer per week.

Dat hele second love is een behoorlijk succes. Uiteindelijk hoop ik 1 blijvertje te vinden

A

Anonymous

Guest
ook tot heden geen succes, heb meer geluk bij badoo of twoo

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Hoe zien de dames eruit die je scoort? Slank, dik, jong, oud, lelijk, mooi? Ik bedoel maar, dit is het internet en ieder kan schrijven wat ie wilt.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Over algemeen goed uitziende dames, soms wel aan de zware kant maar ik heb daar minder moeite mee.
Die van deze week is volslank, leuk knap gezichtje grote borsten etcetera.
Zitten ook slanke tussen

Terug
Naar boven