Second love

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik heb pas een profiel op secondlove gemaakt en daar contact gekregen met een aantal dames.
Dame 1 gaf aan te genieten van sex met verschillende mannen (apart) en een afspraak was snel gemaakt na het eerste leuke app contact.
We dronken een kopje koffie en zoenden. Tweede afspraak gelijk gemaakt voor een middagje op hotel.
Die dag heerlijk sex gehad met haar en zonder condoom genomen. Ze wilde graag hard en diep maar vond mijn grote pik toch wat te gevoelig dus het ging rustig aan.
Al met al lekker maar niet voor een tweede keer.

Dame 2 gezellig contact en ook al afgesproken maar geen sex gehad. Dat gaat de volgende keer gebeuren. Met of zonder geen idee.

Dame 3 alleen app contact gehad en kreeg gelijk een paar prachtige tieten doorgestuurd. Ga proberen af te spreken.

Dame 4 app contact en meteen flink geil van haar kant. Deze week afspraak gemaakt en ze gaf gelijk aan dat ze ook meteen wilt neuken ZC met de wens om diep in haar te spuiten. Ik ga het zien, houd jullie op de hoogte.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Toffe story maar op secondlove zitten in realiteit ook heel wat dames met verdoken kinderwens
Eindigt je story met papa worden?

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Pipo, we horen graag hoe het verder is gegaan. Of was het .... floepes mis?..

Voormalig lid 24606

Toogplakker
21 okt 2021
140
70
Ik heb dezelfde ervaring gehad op Badoo jaren geleden. Heb er een stuk of 4-5 geneukt, allemaal zonder. Relaties duurden daar nooit lang.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Hoeveel kinderen lopen er nu van je rond? Of hebben die vrouwen dat niet verteld.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Ik heb bij SL alleen dames gehad van rond de 50 jaar. Mij viel op dat ze allemaal een relatieprobleem hadden. Wat ik het meeste heb meegemaakt was dat ze op het punt van scheiden stonden of dat hun man een verslavingsprobleem had. Verder heb ik met alle dames eerst ergens 1 of 2 keer ergens wat gedronken. Daarna pas, dat we een plek zochten voor een 'liefdesnestje' zoals ze dat noemen op SL. :p Daarna gemiddeld 2 a 3 x met de dames geneukt. In tweederde van de gevallen zonder condoom naar binnen gegleden. Al met al lekker om dan lang te daten, maar deze manier van daten kost ook bakken met tijd.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ja bij deze excuses voor de late update, even ter referentie aan het eerste verhaal van mij.
Dame 1 dus zoals gezegd eenmalig, was echt niet mijn type.
Dame 2 nog meerdere keren afgesproken maar ze wilde meestal gewoon iets gezelligs doen. Een keer naar hotelletje gegaan en uitgebreid geneukt in jacuzzi en bed. Heerlijk ZC.
Daarna nog een keer afgesproken voor de gezelligheid maar miste de aantrekkingskracht een beetje dus dat stopte. Ik heb nog af en toe contact via chat met haar.
Dame 3 stuurde mij foto's van haar tieten maar daarna bleef het stil :).
Dame 4 was ultra geil in de app. Ook afgesproken bij haar thuis, heerlijk gepijpt meteen en door naar boven.
Wist al dat ze graag doggy style geneukt en volgespoten wilde worden dus ook zo gedaan. Daarna draaide ze zich razendsnel om om de laatste druppels uit m'n lul te zuigen.
Tijdje later tweede ronde neuken en nu in haar mondje gespoten.
Geilste dame die ik ooit gezien heb, helaas bij 1 keer gebleven want ze gaf daarna aan dat ze zich erg schuldig voelde tov haar man. Ik heb nog contact, krijg af en toe geil berichtje maar zal denk ik daar bij blijven.
Zit niet meer op SL want inderdaad het kost gigantisch veel tijd wil je daar succes hebben

Terug
Naar boven