JohnnyBare
Ervaringsdeskundige
- 8 mei 2025
- 265
- 534
Vergelijkbaar met suiker arrangement dus thanks74,95 voor twee maanden. Hier ook wel een dame (in NL) gescoord
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergelijkbaar met suiker arrangement dus thanks74,95 voor twee maanden. Hier ook wel een dame (in NL) gescoord
Nou die staan op punt om te beginnen…Ben benieuwd naar je avonturen!
Die laatste echt geen seconde langer over denken een vrouw die zo geil is vind je niet snel meer en risico zit er altijd in vol gas maat!!Nu is mijn dilemma natuurlijk duidelijk: ga ik afspreken met haar en ongetwijfeld heerlijk neuken, misschien wel heel regelmatig, of trek ik alsnog de stekker eruit….
De andere dame is denk ik meer van het brave type dat ook sex en intimiteit zoekt maar dit klinkt echt als een sexbom. Laatste chat beschreef ze hoe ze zichzelf neukte met haar dildo terwijl ze liefst mijn pik wilde zuigen…
Ja dat doe ik sowieso denk ik.Spreek met beide af.. anders krijg je later spijt![]()
Ik denk dat je of zelf geen aansprekend profiel had aangemaakt, of geen foto's gepost of je berichtjes naar de dames toe waren beetje te kort of te voorspelbaar. Of combi van bovenstaande.Wel bijzonder hoor, heb in verleden een abbo gehad op sl, weinig respons van dames, veel fake profielen. Als je toch beet had, reageerde de dame niet meer. Heb toen een deel van mijn abbo terug gekregen,, was eigenlijk het enige positieve aan die site.
Haha ja als het dan m'n scheiding wordt dan moet er wel goed geneukt worden ja. Op dit moment denk ik met m'n pik dus natuurlijk ga ik die ontmoeten.Die laatste echt geen seconde langer over denken een vrouw die zo geil is vind je niet snel meer en risico zit er altijd in vol gas maat!!
Ik ben heel benieuwd!Haha ja als het dan m'n scheiding wordt dan moet er wel goed geneukt worden ja. Op dit moment denk ik met m'n pik dus natuurlijk ga ik die ontmoeten.
Misschien kan zij uw vrouw overtuigen van een trio.Haha ja als het dan m'n scheiding wordt dan moet er wel goed geneukt worden ja. Op dit moment denk ik met m'n pik dus natuurlijk ga ik die ontmoeten.
Bedankt voor de info. Zal mijn tijd, geld en piemel maar in hoertjes blijven steken.Mijn ervaring is een stuk minder op SL , de meeste dames reageren helemaal niet op en chatuitnodiging of hebben meteen geen interesse.
Heb inmiddels wel begrepen dat ze ook overspoeld worden met berichten van mannen.
Ik heb nog nooit een bericht ontvangen vanuit de dame zelf , in de categorie van 45 - 60 jaar is het aanbod ook tamelijk gering.
Denk dat de meesten ook vrijgezelle mannen zoeken zodat ze spontaan kunnen daten. En ook hier zijn fake adv.
Zo'n sloerie ook al gehad op SL. Moreel gezien niet ok..maar wel leuk om een ander zijn vrouw te neuken en de man niets door heeft en denkt een goed koppel te zijn.Heb inmiddels contact met 5 dames, die zover zijn gegaan om gesprek voort te zetten buiten SL website.
Inmiddels met 2 intiem geweest en verwacht er nog 1 of 2 aan te voegen. Zeer waarschijnlijk zal er ook wel 1 of 2 afvallen na verloop van tijd, ofwel van mijn kant of die van de dame.
1 van de 2 die intiem zijn geweest al was in elk geval goed zaadgeil. Liet zich gewillig volspuiten en ging later ongewassen naar huis. Kreeg appje dat haar man haar daarna heel goed gebeft had.