SDC

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Sinds even ben ik betalend lid op SDC punt COM. Meeste hier is swingers, stellen maar ook single vrouwen en mannen. Met een paar (ben er net voer dagen) heb ik inmiddels contact maar wil iedereen graag waarschuwen voor onwetendheid. In ieder geval gold dat voor mijzelf.

Ik werd benaderd door een vrouw uit Utrecht, ene Vivi2026. Leuke foto en goede chat in het Engels. Uiteindelijk wilde ze graag op Telegram verder praten en heb haar daar aangesproken. Een lang verhaal kort: ze wilde sex in alle vormen en mogelijkheden (anaal, bare, DT, plassex), niets was te gek. Op Tele werd geen telefoonnummer weergegeven. Uiteindelijk bleek ze moeder van een 8 jaar oude dochter die in de kamer ernaast zou zitten. Ik hoefde alleen maar een game card voor haar te kopen en het zou goed zijn. Elke vorm van verificatie was niet mogelijk en zij gaf uiteindelijk aan dat ze haar dochter ook wel even naar de buren kon brengen. Toen ik aangaf er geen goed gevoel bij te hebben verdween ze van Tele en haar profiel op SDC had ze al eerder weggehaald.

In dezelfde periode ook een verzoek (in het Nederlands) van een andere vrouw (Olena) die haar email adres gaf en of ik daarop wilde reageren. Bleek dat ze via MS Teams wilde praten met een vertaal machine ertussen. Zat ik niet echt op te wachten dus niet meer gereageerd.

Er zitten vreemde mensen in de onlline wereld......

Pussylover1968

Snuffelaar
29 dec 2025
4
7
Uiteindelijk bleek ze moeder van een 8 jaar oude dochter die in de kamer ernaast zou zitten. Ik hoefde alleen maar een game card voor haar te kopen en het zou goed zijn. Elke vorm van verificatie was niet mogelijk en zij gaf uiteindelijk aan dat ze haar dochter ook wel even naar de buren kon brengen. Toen ik aangaf er geen goed gevoel bij te hebben verdween ze van Tele en haar profiel op SDC had ze al eerder weggehaald.

Datzelfde had ik ook via andere platform, weet niet meer welke.
En joh, een 8 jarige ernaast wil ik niet eens en erbij al helemaal niet.

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
Volgens mij zijn de verhoudingen flink zoek kwa het aantal single mannen op zoek naar een stel of vrouw op sdc. Er wordt ook goed verdiend door sdc aan deze mannen dus das de enige reden dat ze erop mogen en dan bedoel ik de website 😉. Wij staan hier al jaren op als stel en mijn advies bespaar je de moeite.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Volgens mij zijn de verhoudingen flink zoek kwa het aantal single mannen op zoek naar een stel of vrouw op sdc. Er wordt ook goed verdiend door sdc aan deze mannen dus das de enige reden dat ze erop mogen en dan bedoel ik de website 😉. Wij staan hier al jaren op als stel en mijn advies bespaar je de moeite.
Dank je voor je reactie. Ben er sinds een weekje lid en heb voor 1 maand een abonnement genomen en direct ook weer opgezegd. Er moet toch een betrouwbare site zijn waar je met anderen in contact kan komen omdat je hetzelfde zoekt?

Voormalig lid 51718

Toogplakker
24 aug 2025
28
21
98% van online dating sites is fraude/ misleiding. Enige succes dat ik ooit heb gehad was op Tinder, maar ook daar wordt je "geflagged" als je te "opdringerig bent" (in de ogen van de vrouw). Oftewel als je wilt afspreken voor sex via internet dan is dat als man zeer lastig, de meeste dating sites focussen zich op vrouwen, of noemen dat dan "vrouw vriendelijkheid", de meeste vrouwen zoeken geen puur seks contact via internet... Vrouwen die puur uit zijn op seks, dat is een niche markt, voor mannen is die markt veel groter. Dus corporatief gezien niet aantrekkelijk. Dus als er 50% 50% mannen en vrouwen op een sex dating site zitten, dat is onrealistisch en veel profielen zijn daarom fake. Ik heb via Tinder wel succes gehad in 2015, dat was voordat ze het algoritme hebben aangepast. Vrouwen raken gefrustreerd als elke man uit is op sex, dat weet Tinder ook, en Tinder weet ook dat vrouwen platonische aandacht vaak prima en leuk vinden. En dus werkt het algoritme zo dat je niet meer zichtbaar wordt voor anderen als je te direct bent. Ik ben na die tijd, na 2015, gestopt met (sex) dating via internet. Je kan proberen via SJ een advertentie te plaatsen, maar ook daar hebben ze de gratis mannen rubriek afgeschaft, er is simpelweg geen echte markt voor. Daarnaast is de dating fraude een booming business waarbij singles het doelwit zijn, 50% van de misdaden gebeurd via internet.

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
Dank je voor je reactie. Ben er sinds een weekje lid en heb voor 1 maand een abonnement genomen en direct ook weer opgezegd. Er moet toch een betrouwbare site zijn waar je met anderen in contact kan komen omdat je hetzelfde zoekt?
Geen idee of zoiets bestaat sdc pretendeert dat maar als ik van ons uit kijk werkt het zo. In al die jaren hebben we paar keer afgesproken met een man alleen. En dan zetten we speeddate en krijgen we veel reacties waarnaar zij gaat selecteren. Hierbij kijkt zij of iemand haar aanspreekt goed geschapen is en validaties heeft. Tegenwoordig doen we dit nog zelden gaan liever naar parenclub op een avond dat er mannen overschot is. Denk hier bijvoorbeeld aan amai, partyplayers gb dag of onze favoriet erofeestjes in club organza. Denk dat je hier als man alleen veel meer kans hebt.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Geen idee of zoiets bestaat sdc pretendeert dat maar als ik van ons uit kijk werkt het zo. In al die jaren hebben we paar keer afgesproken met een man alleen. En dan zetten we speeddate en krijgen we veel reacties waarnaar zij gaat selecteren. Hierbij kijkt zij of iemand haar aanspreekt goed geschapen is en validaties heeft. Tegenwoordig doen we dit nog zelden gaan liever naar parenclub op een avond dat er mannen overschot is. Denk hier bijvoorbeeld aan amai, partyplayers gb dag of onze favoriet erofeestjes in club organza. Denk dat je hier als man alleen veel meer kans hebt.
Dank je voor je update. Validatie en een boel naaktfoto's plaatsen op SDC schijnt wel iets te helpen hoor ik.... Validatie moeilijker omdat je iemand moet vinden die je wil valideren...... Wellicht inderdaad maar eens een kijkje nemen op een van de de erofeestjes die je noemt.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Sinds even ben ik betalend lid op SDC punt COM. Meeste hier is swingers, stellen maar ook single vrouwen en mannen. Met een paar (ben er net voer dagen) heb ik inmiddels contact maar wil iedereen graag waarschuwen voor onwetendheid. In ieder geval gold dat voor mijzelf.

Ik werd benaderd door een vrouw uit Utrecht, ene Vivi2026. Leuke foto en goede chat in het Engels. Uiteindelijk wilde ze graag op Telegram verder praten en heb haar daar aangesproken. Een lang verhaal kort: ze wilde sex in alle vormen en mogelijkheden (anaal, bare, DT, plassex), niets was te gek. Op Tele werd geen telefoonnummer weergegeven. Uiteindelijk bleek ze moeder van een 8 jaar oude dochter die in de kamer ernaast zou zitten. Ik hoefde alleen maar een game card voor haar te kopen en het zou goed zijn. Elke vorm van verificatie was niet mogelijk en zij gaf uiteindelijk aan dat ze haar dochter ook wel even naar de buren kon brengen. Toen ik aangaf er geen goed gevoel bij te hebben verdween ze van Tele en haar profiel op SDC had ze al eerder weggehaald.

In dezelfde periode ook een verzoek (in het Nederlands) van een andere vrouw (Olena) die haar email adres gaf en of ik daarop wilde reageren. Bleek dat ze via MS Teams wilde praten met een vertaal machine ertussen. Zat ik niet echt op te wachten dus niet meer gereageerd.

Ik ben lifetime lid 2022 sinds als single man 250 Euro dacht ik. Is wel maar een aanbieding die ze 1x per jaar doen rond november dacht ik.
Ik heb misschien 1 of 2x een contact gehad door te reageren op een speeddate.
Verder heb ik wel wat validaties en heel wat vrienden, maar allemaal mensen die ik ontmoet heb in een club en daarna hun SDC gevraagd heb.
Mijn idee was op die manier contact houden met de koppels en dames waar ik iets mee gehad heb. Maar ook dat gebeurd niet.
Het is ook handig om te kijken wie er naar bepaalde feestjes komt. Dan kan je inschatten of het druk word of niet. Let wel op als er bij Eroxx bvb. 25 man is aangemeld op een maandag of donderdag, dan weet je dat het heel druk gaat worden. Als er maar 6 aangemeld zijn. Dan zal het waarschijnlijk iets rustiger zijn. Maar er zijn geen garanties. Amai staat niet op SDC en Climax zit dan weer op Joyclub (een andere swingerssite) die heel goed werkt in Duitsland, maar net in andere delen van de wereld.
Je kan wel zien als iemand die je al kent een speeddate plaatst of zich aanmeld bij een bepaald feestje en dan kan je terug contact leggen met elkaar.
Om nieuwe contacten te vinden is het moeilijker als single man.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Ik krijg regelmatig gratis toegang voor 2 weken. Het is dan altijd leuk om eens te gluren en de koppels te vinden waar wij in het verleden mee hebben geneukt.. bare... Na 10 jaar uit dit wereldje, zie ik steeds minder en minder wel bekende gezichten van vroeger.... Wat me wel opvalt dat de gekende koppels die ik terug vind nog steeds dezelfde foto's hebben van 15 jaar gele.den.... :p:p:p Voor het overige is het altijd leuk de validaties te lezen...en dat ze vurig hopen het koppel nog eens te mogen volpompen... Ook zie je dat minder mooie koppels meestal daten met singel mannen... BBB figuur met het nodige overgewicht... Het blijft allemaal erg geil en ook de duizenden video's zijn geil. Jonge koppels die een extra man zoeken moet meestal bi zijn én een six pack hebben.

bvs2

Snuffelaar
15 sep 2025
8
3

Ik heb ook ervaring met die dame ivm dochter en een gamecard. Is een scam.

Terug
Naar boven