Schepenenvijverstraat 8R - Amanda

A

Anonymous

Guest
Zoals werd aangegeven in het topic over Laetitia zit er overdag in de Schepenenvijverstraat 8R een Hongaars meisje die nzc toelaat (dit is in de bar Crazy Cabaret met overdekt portaal op de hoek van de Schepenenvijverstraat en de Vanderdoncktdoorgang, schuin tegenover de urinoirs). Haar naam is Amanda, ze is klein en slank, niet onknap, heeft lang zwart haar, draagt grote oorbellen en heeft een piercing in haar gezicht. Ze is 20 jaar, wordt er 21, en werkt al sinds haar 18e in Gent, voordien tijdens de nacht. Ze is heel vriendelijk en spreekt een mengeling van Engels, Duits, Nederlands en gebarentaal...

Wanneer ik haar aanspreek stelt ze de normale prijs voor: 50 voor 15 à 20'. Ik vraag haar of er extra's mogelijk zijn, en ook dan antwoordt ze standaard: "Extra money, extra time". Daarom vraag ik naar extra services en ze zegt: "Lick pussy". Wanneer ik haar vraag: "No condom possible?", kijkt ze me even doordringend aan en antwoordt dan: "Blasen, yes" terwijl ze een pijpgebaar maakt. Ik knik goedkeurend en vraag dan: "Fuck? Ficken?". Ze doet of ze mij niet begrijpt en ik herhaal: "Fuck without condom? Ficken ohne gummi?". Ze twijfelt en zegt dan: "Ok, but sperma in body" terwijl ze naar haar buik wijst. Ik denk "Yes!", maar dan zegt ze verontschuldigend: "Nicht schwanger", en dan heb ik door dat ze "sperma ON body" bedoelt. Maar goed, ik knik en vraag hoeveel dat kost en ze antwoordt: "Hundert". Glimlachend steek ik mijn duim in de lucht en we gaan naar binnen. Tijdens de tocht naar haar kamer - het lijkt daar een echt doolhof - vraag ik voorzichtig of ik toch niet "in pussy spritzen" mag. Ze stopt, kijkt me nog eens onderzoekend aan en zegt dan: "Ok, but 50 extra" en legt dan uit dat ze 's anderendaags 25 nodig heeft om "tablette" te kopen waarmee ze de morning-afterpil bedoelt veronderstel ik. Ik heb geen idee of dat zo veel kost, maar omdat het de eerste keer is dat ik haar bezoek, doe ik niet moeilijk en ga akkoord.

In de kamer kleden we ons beiden uit terwijl ik haar wat vragen stel: Hoe heet je, waar kom je vandaan, werk je hier al lang, ...? Ondanks haar gebrekkig Engels is het toch een vrij vlotte babbel. Ze verfrist zich en waardeert het wanneer ik haar voorstel om mij ook te verfrissen. Op het bed gelegen onderwerpt ze mijn penis aan een grondige inspectie en ze veegt hem dan nog eens schoon met een nat doekje. Dat stoort mij niet, integendeel, ik juich het zelfs toe want dat wil zeggen dat ze proper en voorzichtig is. Ik stel haar daarom op haar gemak en vertel haar dat ik onlangs nog uitgebreid ben getest (en dat is geen leugen) en zij beweert dat ze zich ook geregeld laat testen. Zo zijn we beiden gerustgesteld en kunnen we aan het echte werk beginnen...

Eerst pijpt ze mij lang en goed, terwijl ze zachtjes mijn ballen en perineum streelt. Heerlijk! De seks beginnen we dan met "normal position". Ze gebruikt glijmiddel, maar dat neem ik haar niet kwalijk want ze heeft echt wel een nauw poesje. Tijdens de seks is ze absoluut niet passief en ze beweegt zelfs ritmisch haar bekken mee, iets wat ik nog niet vaak heb meegemaakt. Wanneer ik haar probeer te tongzoenen draait ze echter haar hoofd weg en zegt vriendelijke "No kiss". Ik respecteer dat, pols even of het voor "more money" misschien toch mogelijk is, maar ze schudt haar hoofd en ik dring niet verder aan omdat ik de goede verstandhouding niet wil verbrodden. Daarna kruipt ze bovenop mij en berijdt mij een paar minuten als een echte amazone, waarna ik haar lang en stevig op z'n hondjes neem. Ook daar beweegt ze actief mee en kromt haar rug zodanig dat haar hoofd en borsten op het bed komen te liggen en haar kontje mooi de lucht in steekt. In dat standje merk je ook of het kutje waarin je sopt proper is of niet en ik moet zeggen dat Amanda's poesje geslaagd is voor de test want er komen geen onaangename geurtjes mijn neus tegemoet. We veranderen dan nog eens naar de normale positie en tenslotte kom ik in haar klaar terwijl ik haar nog eens stevig in doggystyle neem. Ze trekt zich niet terug en laat mij nog even in haar nagenieten nadat ik mijn laatste druppel zaad in haar heb geloosd. Zalig!

Op het einde verfrissen we ons beiden aan de lavabo, kleden ons aan en babbelen terwijl nog wat. Ik zeg haar gemeend dat ik het heel goed vond en stel haar voor om de volgende keer haar poesje te likken ipv gel te gebruiken en ze zegt dat ze dat leuk zou vinden. Of dat dan extra betalen is weet ik niet... Ze geeft aan dat ze het nu ook leuk vond, alleen "time is problem" waarmee ze wil zeggen dat ik wat te lang binnen ben gebleven omdat de tijd al lang was verstreken. Ik verontschuldig mij omdat ik mij niet bewust was van de tijd en met een knipoog voeg ik eraan toe dat ik de volgende keer sneller zal klaarkomen. Ze lacht en zegt "Ok!". Daarna leidt ze mij terug naar buiten. Ik bedank haar met een kus en zij bedankt mij en met een voldaan gevoel en een aangename ervaring rijker verlaat ik de bar.

A

Anonymous

Guest
Dank je voor je uitgebreide verslag Tom, heel duidelijk ! Dit is het soort recencies waar dit forum baat bij heeft !
De volgende keer dat ik in Gent vertoef, ga ik er eens passeren om te zien of ze ook mijn goesting kan zijn ! Cheers ! :D :D

A

Anonymous

Guest
Stoeiman zei:
Dank je voor je uitgebreide verslag Tom, heel duidelijk ! Dit is het soort recencies waar dit forum baat bij heeft !
Blij dat er toch lezers zijn die mijn bijdragen waarderen. :)
Stoeiman zei:
De volgende keer dat ik Gent vertoef, ga ik er eens passeren om te zien of ze ook mijn goesting kan zijn ! Cheers ! :D :D
Benieuwd of ze jou even goed zal verwennen ;)

Ik ben er trouwens gisteren nog eens langs geweest en na wat onderhandelen heb ik 120 betaald (100 + 20 voor "tablette") maar ik ben er wel minder lang binnen gebleven (max 15'). Maar 't was toch voldoende lang om mijn zaad intern te doneren :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
Stoeiman zei:
De volgende keer dat ik in Gent vertoef, ga ik er eens passeren om te zien of ze ook mijn goesting kan zijn ! Cheers ! :D :D
In 10/2 zit er trouwens overdag ook eentje bij wie nzc met interne donatie mogelijk is (bar Le Pink tegenover die van Amanda, 2e raam links als je de Schepenenvijverstraat inrijdt komende van de Vlaanderenstraat of het Zuid). Ik heb haar eerder al vermeld in topic Hongaarse meisjes. Ze is ook klein met zwart haar en van Hongaarse afkomst en ik denk ook een jaar of 20. Maar ik weet haar naam niet meer. Ze is er ook niet alle dagen, waarschijnlijk enkel als ze geld nodig heeft...

barns

Snuffelaar
29 mrt 2015
6
0
Zoals vermeld in het topic van Lena, ben ik na haar niet opdagen, op bezoek gegaan bij amanda. Ik had haar herkend van de beschrijving hier met haar lange oorbellen en piercing. Ik moet zeggen dat ik er ook eerst voorbij was gelopen. Had totaal niet in dat portaal gekeken. Ik vond haar een knappe dame, aangenaam in de omgang en voor 120 neuronen (met creampie) toch nog een leuke 20min gehad na de teleurstelling met Lena. Het jammere is inderdaad wel dat ze niet kust, al kan je ook niet alles verlangen.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was enkele maanden geleden aan de deur bij Amanda in Crazy Cabaret, geen twijfel dat zij het was, ze noemde haar naam en ik herkende haar ook aan de piercings in haar gelaat. Ik vroeg of "without condom" mogelijk was, maar ze zei resoluut van nee.

Deze voormiddag was ik er weer en deze keer vroeg ik niet om iets speciaals, ik vroeg alleen hoeveel het kostte en dat was 50 €. Ze vroeg me op het bed te gaan liggen en begon met pijpen met condoom. Toen ik haar tijdens een pauze zachtjes probeerde naar me toe te trekken maakte ze duidelijk dat ze niet gemanipuleerd wou worden en dat ik moest spreken. Ik vroeg eerst naar "sex" en dan "fuck" en eerst deed ze nog wat pmc maar uiteindelijk liet ze me toch nmc in missionarishouding, maar ik mocht haar niet kussen en na enige tijd draaide ze haar hoofd ver weg. Ze kloeg dat mijn adem en mijn oksels een slechte geur hadden en na afloop spoot ze deodorant in de kamer. Ik kwam er niet aan toe om meer te vragen.

Ik beweer niet dat de vorige recenties fout zijn, maar misschien is ze gestopt met nzc toelaten of moet ge wat meer aandringen. Laat ons wachten op de volgende recentie.

droogepv

Snuffelaar
3 mei 2015
19
0
Mooie slanke dame met land zwart haar.
Zat op de hoek van verdonkdoorgang en schepenvijverstraat, rechtse raam, rond 19 uur.
Rosa body.
vroeg 150€ maar na even afdingen, 100€ niet in haar klaarkomen

Private partz

Toogplakker
19 jul 2017
30
3
Volgens mij geen nzc meer heb het onlangs nog gevraagd. Ze bleef kalm en zei dat ze dat niet doet, wel pzc

Terug
Naar boven