Schandaal Sexjobs

latexisfake

Toogplakker
10 jul 2017
57
15
zelfde verhaal :

secretflirt.nl :
eens ingelogd krijg je elke dag wat berichtjes, ineens eentje tussen met mail adres erbij ,
ze veranderde van limburgse naar australische dan ineens in nigeriaanse , nog nooit meegemaakt :lol:
na 4 a 5 mails vraagt ze om haar vlucht te boeken naar amsterdam ,ja :roll:
ik zeg ik heb je naam ,geef je paspoortgegevens door dan boek ik de vlucht wel :D
ze hebben het blijkbaar door dat ze met de verkeerde bezig zijn , geen antwoord meer :p

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kijk is aan. Op zaterdag wordt er gewerkt bij SJ

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Zouden we mannen die hier intrappen niet gewoon hun 'leergeld' moeten laten betalen. Ik bedoel als ik met een vrouw afspreek en ik moet geld aan een man afgeven haak ik al onmiddelijk af.
Je kunt wel geil zijn maar alsjeblieft gebruik je verstand een beetje.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
0647003828

Debbie / Lotte

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/ondeugende-blonde-wilt-genomen-worden_6296655

Schermafbeelding 2017-10-07 om 19.28.28.png

Na een avondje Delft, even ondergedoken in den Bosch

Schermafbeelding_2017-10-08_om_10.13.53.png

En vanavond voor de 2e dag Delft onveilig maken

Schermafbeelding_2017-10-08_om_17.09.17.png

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
De politie heeft eindelijk actie ondernomen tegen de excessen in Delft ..... er schijnt een inval te zijn geweest bij ene Lisa die daar een thuis-gangbang hield (aldus een recensie op hookers). Ja ja, er waait een frisse wind in Den Haag die zich als een olievlek begint te verspreiden. Jammer dat dames die hun afspraken wel na komen kennelijk aanpak-waardiger zijn dan heren die leven van oplichting.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Heeft niets met de oplichters te maken, jammer voor Lisa, maar die gaat wel verkassen hoor ;-)

In september was ik in de buurt, en de advertentie met altijd dezelfde dame was mij opgevallen. Er zouden een man of 4-5 komen. Ik dacht het is klein, niet massaal. Eenmaal binnen stond de teller al gauw op 10 man. Het meisje was leuk, vertelde over haar day-job en dat zij eens een GB wilde meemaken. Na enige tijd sprong zij met 6 man en de organisator naar een kamertje, waarbij 3 man nog volledig aangekleed aan koffie achter bleef. Alras ging de bel weer omdat nummer 11 binnen wilde komen. Dat bleek niet alleen nummer 11, maar ook 12, 13, 14, 15 en nummer 16. Nummer 16 bleek een dame. Deze dame liet echter geen BH zien, maar een penning van de zedenpolitie. Na een proces verbaal stond de ploeg weer buiten. Voor mij alleen nog maar feestjes met een vergunning.

https://www.hookers.nl/forum/specialiteiten/gangbang/gangbangs-nl/75907-delft-privéontvangst-lisa

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
En die gangbang van Lisa was dat een bare gangbang of nmc sessie , anders sta je der ook weer lekker op bij die zedenpolitie een meisje neuken zonder condoom is toch uit ten boze voor die lui..

Terug
Naar boven