Schandaal Kinky

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
De ene na de andere advertentie van Delftse oplichterij ziet Support door de vingers. Dan ga je onderhand toch sterk twijfelen aan opzet. Deze advertentie werd vanmiddag goedgekeurd, terwijl je met de klompen aanvoelt dat hier de Delftse oplichterij achter steekt.
Misschien wordt het toch eens tijd dat er iemand meekijkt over de schouders van Support.

Barbara - Kom je deze mollige huisvrouw volspuiten?
www.kinky.nl/id=577959
> advertentie aangemaakt wo 10 jan 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Als laatste advertentie werd deze vrijdag vlak voordat het weekend begon weer een nieuwe advertentie van de Delftse oplichterij door Support goedgekeurd.
Hierbij staat hetzelfde telefoonnummer +31 623 43 32 33 als bij de vorige advertentie van afgelopen woensdag van deze oplichterij, zie de back-up hier.
Misschien dat maar eens goed de bezem gehaald moet worden door de dames van Support, want het lijkt er bijna op dat er een medeplichtige zit bij Support die dit laat passeren.

Helene - Kom je deze stoute milf lekker volspuiten?
www.kinky.nl/id=578053
> advertentie aangemaakt vr 12 jan 2018

-

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Ik had de dame hierboven vanavond aan de telefoon rond 18:00. Bare seks stond er toen volgens mij niet in.
Advertentie stond toen op Veendam. Ik vroeg of nzc mogelijk was. Antwoord was JA.
Ik maakte een afspraak voor 19:00. Pas op dat moment zei ze dat ze in DELFT zat en dat de advertentie nog
aangepast moet worden. Ze was accentloos Nederlands en het kwam niet onbetrouwbaar over. Maar ja.....

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
doornroosje zei:
Ik had de dame hierboven vanavond aan de telefoon rond 18:00. Bare seks stond er toen volgens mij niet in.
Advertentie stond toen op Veendam. Ik vroeg of nzc mogelijk was. Antwoord was JA.
Ik maakte een afspraak voor 19:00. Pas op dat moment zei ze dat ze in DELFT zat en dat de advertentie nog
aangepast moet worden. Ze was accentloos Nederlands en het kwam niet onbetrouwbaar over. Maar ja.....
Goed dat je dit laat weten doornroosje!
Zelf vind ik die stem niet echt vrouwelijk (vrouwen hebben andere intonaties) maar eerder een wat hoog opgezet jongensstemmetje die zich vrouwelijk voordoet.
Ben je de straatnaam misschien nog te weten gekomen, ook al zag je er wijselijk van af?
-

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Foei stoute kinky met jullie Sodom en Gomorra en zomaar advertenties uit Delft er doorheen laten op vrijdagmiddag foei foei foei.

Weet je wat nou het mooiste is? Op maandagmorgen heeft midhold 5 ruggen aan weekendupdates binnen alleen al van kinky en al dat gemeld hier van Delft veranderd geen ene klote echt helemaal niks.

Ik zie emena al zitten op vrijdagmiddag loerend naar DE DElFT ADVERTENTIE!

Hahahaha

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
EmenA zei:
doornroosje zei:
Goed dat je dit laat weten doornroosje!
Zelf vind ik die stem niet echt vrouwelijk (vrouwen hebben andere intonaties) maar eerder een wat hoog opgezet jongensstemmetje die zich vrouwelijk voordoet.
Ben je de straatnaam misschien nog te weten gekomen, ook al zag je er wijselijk van af?
-

Emena.
Ik was enigszins chagrijnig dat ze zei dat ze in delft zat. Veendam is voor mij 35 km maar delft 280 km. Je voelt dus aan dat ik dat niet in een half uurtje rijd. Heb dus niet naar de straatnaam gevraagd.
VWB delft moet ik zeggen dat ik daar in t verleden toch 2 hele geile dates heb gehad met lekkere Marokkaanse dames. Een zekere Soumaya, zat toen op het kloosterpad en de 18 of 19 jarige Cheyma in 2012 die aan de van Foreestweg ontving.

Ach ja Marokkaans/Arabisch rules !!!

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Deze vanmiddag nieuw op Kinky verschenen advertentie is wel komisch. Deze Latina doet volgens de aangevinkte mogelijkheden alleen nzc, en absoluut dus niets met condoom. Ook geen pmc/pzc, al mag je wel klaarkomen in de mond. Advertentietekst lijkt gejat, gezien het afsluitende "kusjes bianka". En zo'n advertentie is dan goedgekeurd door Support, wat de nodige vragen opwerpt over hun beoordelingsvermogen.
Voor wie het wil proberen: Kloetinge ligt in de gemeente Goes (Zeeland).

Mellenie - Hi mellenie hier
http://www.kinky.nl/id=578235> advertentie aangemaakt wo 17 jan 2018

-

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Advertentie is aangepast. Ze doet nu aan Fitnness, en wil aan je wensen tegemoet komen, maar "anaal hoort daar niet bij". O ja, plaats van ontvangst is nu Delft :lol:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Goed gespot pijpfitter!!!

Maar weer eens een telefoontje ertegenaan gegooid. Jawel hoor, opnieuw het bekende stemmetje. Als adres werd de Foulkeslaan 78 te Delft opgegeven. En laat zich daar nu net weer een grote flat bevinden waar je bij het portiek kan worden opgewacht om even je geld afhandig gemaakt te worden en/of daarna te worden gechanteerd.

Het betreffende adres is overigens ook op Funda te vinden, zie hier.
Straat bevindt zich verder pal bij de Van Hasseltlaan (zie bovenin de satellietfoto) waar eerder de oplichterij actief was, zie o.a hier en ook hier.

Dit is dit jaar binnen 17 dagen nu alweer de 5e (!) advertentie van deze oplichterij, die al ruim 2 jaar aan de gang is... Het is onderhand het meest gebruikte label op Kinky, zie hier.

Ook maar weer een melding gedaan op Kinky, zie hier.
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Bovengenoemde advertentie ging uiteindelijk afgelopen maandag 15 januari offline.
Maar 2 dagen later keurde Support alweer een nieuwe advertentie van de Delftse oplichterij goed.

Na de melding daarvan op het Kinky-forum, ging die vandaag offline, met daarbij het bemoedigende
commentaar dat er door die melding nog 21 andere advertenties achterhaald konden worden van de
Delftse oplichterij die "klaar stonden", zie hier hier.

En o toeval, ook het Zwerfbaredijsje blijkt vandaag ineens bijna ten gronde gericht, zie hier.
Onderhand is het evident dat er tussen de Latina-connectie en de Delftse oplichterij een verband is.
-

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
EmenA zei:
Na de melding daarvan op het Kinky-forum, ging die vandaag offline, met daarbij het bemoedigende
commentaar dat er door die melding nog 21 andere advertenties achterhaald konden worden van de
Delftse oplichterij die "klaar stonden", zie hier hier.

Heb ze een compliment gegeven maar ook gelijk een vraag gesteld. Zie hieronder mijn bericht.

Kinky.JPG

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
En het gáááát maar door met advertenties van de Delftse oplichterij die door Support na uitgebreide 'controle' vrolijk worden goedgekeurd, zie bijvoorbeeld deze van 1 maart en deze van 15 februari. En nu dan weer deze die afgelopen woensdag 7 maart 2018 door Support werd goedgekeurd:

Linda - Kom je deze hete huisvrouw nemen?
www.kinky.nl/id=580207

Oorspronkelijk verscheen de advertentie onder de naam Berdien te Alphen a/d/ Rijn, zie linker printscreen hieronder. Donderdag werd dat Zoetermeer met daarbij nzc aangevinkt en de toevoeging "Neuken zonder 50 extra", zie 2e printscreen hieronder. De volgende dag, gisteren dus, was dat weer weg en de naam veranderd in Linda.

Berdien - Stoute oma opzoek naar spanning

Omdat ik geen tijd had om hierover een topic aan te maken op Kinky, heb ik de moderator van Kinky meteen na het signaleren van de advertentie bericht dat er hier sprake kon zijn van een nieuwe 'Delft'. Vervolgens lichtte hij Support in. Die daar vervolgens niets mee deed waardoor de advertentie nu het hele weekend kan blijven staan om slachtoffers te maken. Terwijl als Support maar even een nep-afspraak had gemaakt, meteen alles duidelijk was geworden. Het is toch ook godgeklaagd. Om iedereen te waarschuwen maar weer een post gedaan op Kinky, zie hier.

In elk geval blijkt maar weer dat de dames van Support met hun 'controles' volstrekt geen partij zijn voor oplichters en Kinky zich er weinig aan laat gelegen bezoekers van hun site te behoeden voor onheil.

En dan durft Kinky nog steeds het onderstaande te beweren:

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Zucht... Wéér een nieuwe advertentie van de Delftse oplichterij goedgekeurd door Support. En wéér pal voor het weekend als laatste advertentienummer. Dat begint onderhand een iets té verdacht patroon te worden. Er zit daar iets grondig fout bij Support dat dit zó lang kan doorgaan.

Jolanda - Kom je deze rijpe dame afstraffen?
www.kinky.nl/id=581002
> advertentie aangemaakt vr 30 maart 2018

-

Soepkip

Toogplakker
7 apr 2015
63
3
En niet alleen op Kinky, maar ook op sexjobs.
Nu alleen onder de naam van Liesbeth en let wel....hetzelfde telefoonnummer.
Ik was er 2 weken geleden bijna ingetrapt totdat ik nattigheid voelde en mezelf afmeldde.
Je wilt niet weten de hoeveelheid appjes met bedreigingen mijn kant opkwamen....... :evil:

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Gho ben ik even blij met deze topic, was van plan om te gaan bellen. Bedankt iedereen

Terug
Naar boven