Schandaal Kinky

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Uit "betrouwbare" bron.... van het baasje van kinky begreep ik dat ze er wel degelijk mee bezig zijn..

Tot die tijd is het ook wel grappig die pisvlek te narren en het forum vol te gooien met van alles en nog wat.

Jaar geleden hadden ze mij allang een ip ban gegeven, nu laten ze mij m'n gang gaan.. altijd makkelijk ;)

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
CWP zei:
Uit "betrouwbare" bron.... van het baasje van kinky begreep ik dat ze er wel degelijk mee bezig zijn..

Tot die tijd is het ook wel grappig die pisvlek te narren en het forum vol te gooien met van alles en nog wat.

Jaar geleden hadden ze mij allang een ip ban gegeven, nu laten ze mij m'n gang gaan.. altijd makkelijk ;)

Dat viel me ook al op inderdaad.. ik weet nog dat je regelmatig "op vakantie" was daar :lol:. Stond eigenlijk al een beetje verbaasd dat ze het niet de hele tijd aan het verwijderen waren..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wie zegt dat ze dat niet doen.... en klanten worden opgeroepen aangifte te doen, en daar zit um de crux.

Maar nogmaals heren. Er zitten delft ca 10 hoertjes die er al jaren werken, die zijn bekent, en adverteren al jaren op kinky. als je wat nieuws spot is er geen hoer, maar een man die je of beneden je geld aanneemt of via sociale media je probeert te chanteren.

Alles met een advertentie nummer hoger dan 572969 in Delft is per defenitie verdacht. Ook rijswijk valt hier onder.

Er zijn namelijk twee groepen bezig in delft, naar alle waarschijnlijkheid een nederlandse 40'er die er wat bijverdient in de bekende portieken, en een groep marokkanen die zich toeleggen op afpersing.

Reageer dus ook nooit en te nimmer met een 06 of emailadres die te traceren is op google of facebook enz enz, doe je dat wel, dan is de kans groot dat je hele familie bestookt wordt dat jij een hoeren loper bent als je niet betaald.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
CWP zei:

Adres dat telefonisch werd gegeven voor een afspraak was
Van Beresteynstraat in Delft
En ja hoor, een blik op Streetview leerde dat zich daar een enorme flat bevindt.
Geheid wordt je beneden opgewacht om de betaling te voldoen waarna je een fake-huisnummer krijgt...

Hoe diep moet Kinky nog zinken dat nog steeds een advertentie van de Delftse oplichter(s) wordt goedgekeurd?
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Nikita is opgevolgd door Lisette
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=44333

Ook hier weer de Van Berestynstraat.

Kinky slaapt lekker door en de oplichterij kan zijn gang gaan.
Want van avond- nacht- en weekenddiensten heeft de grootste advertentiesekssite nog nooit gehoord.

Morgen als Kinky wakker wordt zal de advertentie wel weer offline gaan,
en verschijnt er morgenavond geheid weer een andere van de oplichter.

-

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
In de Telegraaf stond ik meen afgelopen dinsdag een artikel van een "vergelijkbaar" geval in Dordrecht. Afspraak was op straat (toulonselaan) en in plaats van de dame kwam er een heer die 150,- incasseerde en (hoe vreemd) nimmer terug kwam met de beloofde dame. "Volgens de politie komt deze vorm van oplichting vaker voor" aldus de Telegraaf.

Terug
Naar boven