Saunaclub YinYang - Roermond

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Als ik dat zo lees
- en ik heb geen idee hoe erg het druggebruik er was, ik ben er 1 keer geweest en er viel me helemaal niets speciaals op qua druggebruik, al ben ik daar misschien wel wat 'blind' voor want ik neem zelf geen drugs -
dan kunnen ze op basis van deze sluiting bijv. ook elke discotheek sluiten gelijk waar ter wereld want hoeveel drugs (naast de legale zoals alcohol en nicotine) worden er daar niet gebruikt?

Het druggebruik is misschien gebruikt als lapmiddel om de echte problemen/redenen om die club te sluiten? Ofwel simpelweg een heel conservatieve burgemeester?

Ik vond wel dat de sfeer in de YY heel wat minder aangenaam was, en ook de looks van de vrouwen, nochtans op een topavond (vrijdag of zaterdagavond) dan in de SixSense, daarom er slechts 1 keer geweest, terwijl ik vaak naar de SS geweest ben. Hoewel beiden even ver zijn voor mij: +2u/+200 km rijden en dan nog eens even lang/ver terug naar huis.

Ben ook af en toe naar een Duitse club geweest en ook daar nooit de mindere sfeer ondervonden als in de YY. Maar dat zal persoonlijk zijn want iemand die ik ken (en even ver moet rijden) ging net veel meer naar de YY dan naar de SS.

Wat betreft nzc, ondanks de vele bezoeken aan de SS en af en toe in een Duitse nooit kans gehad erop. Behalve een keer met een meid die ik kende van het SKW. Erna heb ik haar nooit meer gezien in de SS en in het SKW werkte ze al een hele poos niet meer.

Terug
Naar boven