Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel mijn ervaring. In RTC clubs was AO standaard, er waren gewoon geen condooms aanwezig. Maar daar is het nu verboden. Op de kamer is het iets tussen de dame en de gast. Meestal krijg je de vraag "mitt oder Ohne?" . In de saunaclubs (mooiere vrouwen) is het zeker niet de gewoonte. Als je de dame kent, kan het meestal wel (voor extra)Dus je moet vaker geweest zijn voordat bare mogelijk is?
Sherry begon zelf een keer over mannen die nzc vroegen. Kwam er wel uit dat het echt een no go was voor haar. Ben wel benieuwd wie het wel aanbied en tegen welke prijsHet was er gezellig met mooie dames, maar verder dan pzc doet er bij mij geen enkele.
Ik heb het aan verschillende dames voorzichtig geprobeerd te vragen. Je moet hier wel opletten want als je het te snel en duidelijk vraagt gaat het als een lopend vuurtje rond en gaat er niemand meer met je naar de kamer.
Fijne kamer gehad met Sara duidelijk te herkennen aan haar nieuwe rugvullende tatoo van een slang, en op een kamer geweest met Sherry een dame met diverse tatoo's maar het makkelijkst te herkennen aan een tatoo van een diamant tussen haar tieten.
Sherry was voor mij de beste dame met de beste service maar NZC helaas niet (ben tot 250,00 extra bijbetalen gegaan om te proberen of het echt niet kan maar helaas)
Ook Sabina kun je polsenJe zou Emilia eens kunnen polsen….