Saunaclub Venus - Hamminkeln

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hé collega's

Ik mag graag naar Saunaclub Venus in Hamminkeln gaan. In het verleden wel eens enkele keren een dame bare gehad daar, maar ik krijg wel het idee dat dat daar vanuit het management niet de bedoeling is. De dames die ik daar bare heb gehad zijn Lavinia en haar zus die nu in AG werken en een enkele dame (o.a een Franse) waar ik de namen niet meer van weet en die ik ook nergens anders meer gezien heb. Allemaal hebben ze er ook maar heel even gewerkt.

Is er iemand onder jullie met bare ervaringen daar? De dames die ik daar nu tegenkom doen het niet. Gelukkig is de club goed en de service van de dames verder ook, dus ik blijf wel gaan. Maar als jullie bare dames kennen daar, dan hoor ik het graag!

Laatst bewerkt door een moderator:

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Het is niet verstandig om daarover op een openbaar forum te schrijven
er zitten in iedere club wel dames die bare gaan
sommige vanwege de klik of klantenbinding anderen vanwege de euros
kwestie van goed overleggen met dame

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ik heb het daar een keer aan een dame gevraagd en deed het niet. Helaas vertelde ze het een aantal collega's dat ik om nzc had gevraagd. Ik merkte dat een aantal dames geen gesprek met mij aan wilde gaan en meteen zoiets zeiden van "jij wilt toch ohne gummi".
Volgende keer probeer ik het wel weer.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Over bare/ohne alles gesproken, kan ik erover praten in deze club :)

Afgelopen zondag (18-06-2023) waren ik en mijn maat hier langs geweest. Entree was 60 euro. Het is echt een luxe saunaclub. Klein maar fijn. De binnensauna werkte niet, gelukkig werkte de binnen jacuzzi wel. Buitenzwembad was een vreemde. Het was niet echt wat je noemde ''een echte zwembad''. Het was meer een buiten jacuzzi+zwembad apparaat in 1. Ik vond het niks aan.

Er waren ongeveer 20 dames aanwezig. Ze zijn allemaal jong, met uitzondering van 1 (nep blonde) Turkse dame die ik nog kende van Golden Time. Het viel me op dat sommige jonge dames de hele dag werden geclaimd door dezelfde Duitse heren, waardoor je niet aan toe kwam om te kameren met de betreffende jonge dames. Die heren bleven vast geplakt bij hun vrouwtjes de hele dag. Dat was dus minder, maar er waren gelukkig zat aanbod.

Ik ging kameren met Isabel. Er was gewoon klikt met haar. Seks was geweldig. ik mocht alles doen met haar. Vingeren, tongzoenen. etc. Zij liet dat gewillig toe. Ze zei dat er gewoon klikt was tussen ons. Dat merkte ik inderdaad aan de seks zelf. Ik heb haar 3x gepakt. In totaal heb ik haar 11x orgasme bezorgd, wat ze wel kon waarderen.

Mijn maat heeft met een grote blonde Roemeense dame gekamerd. Deze dame had de grootse borsten van alle aanwezige dames. Mijn maat valt op dames die wat vlees hebben. Hij vertelde me dat deze dame hem in de kamer heeft aangeboden om voor 150 euro= 30 minuten, Ohne alles/bare/anal sex te gaan doen. Ze zei dat mijn maat een anaconda pik heeft, en dat ze graag anal gepakt wilde worden door een anaconda pik.

We verbleven van 12:00 tot 21:00. Het was een geslaagde dag.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
'Pannenkoeken ' (term voor langdurig kameren met een dame) is inderdaad een probleem in hamminkeln. Ben vorig jaar verscheidene keren daar geweest. Leuke dames, maar NZC niet aangeboden gekregen (helaas). Maar die Roemeense dame en Isabel dus wel? Goed om te weten mocht ik er nog eens belanden ( als bernds definitief dicht gaat moet ik op zoek naar een alternatief).
Qua service is Liana wel een topper, als die NZC zou aanbieden wist ik het wel.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ik heb het daar een keer aan een dame gevraagd en deed het niet. Helaas vertelde ze het een aantal collega's dat ik om nzc had gevraagd. Ik merkte dat een aantal dames geen gesprek met mij aan wilde gaan en meteen zoiets zeiden van "jij wilt toch ohne gummi".
Volgende keer probeer ik het wel weer.
Dat heb ik ook meegemaakt. Gevraagd of het tussen ons kon blijven maar die vertelde het zeker aan 10 andere dames.
Geen enkele dame wilde meer mee naar de kamer omdat ik toch AO wilde.
Jammer dat niet alle dames discreet zijn.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
@snellejapie

Isabel deed niet aan bare sex, wel deed ze pussygliding bij mij. De blonde roemeense dame met de grootse borsten bood wel bare sex/anal sex voor 150 euro=30 min.

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Weet jij toevallig de naam van de blonde dame? (mag prive)

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
@snellejapie,

Ik ben haar naam vergeten, maar je kunt haar moelijk over het hoofd zien, aangezien zij de grootste borsten heeft, blond, normale postuur heeft en ongeveer 175 cm lang met die schoenen.

GeileBeer1337

Snuffelaar
23 mei 2023
7
1
Over bare/ohne alles gesproken, kan ik erover praten in deze club :)

Afgelopen zondag (18-06-2023) waren ik en mijn maat hier langs geweest. Entree was 60 euro. Het is echt een luxe saunaclub. Klein maar fijn. De binnensauna werkte niet, gelukkig werkte de binnen jacuzzi wel. Buitenzwembad was een vreemde. Het was niet echt wat je noemde ''een echte zwembad''. Het was meer een buiten jacuzzi+zwembad apparaat in 1. Ik vond het niks aan.

Er waren ongeveer 20 dames aanwezig. Ze zijn allemaal jong, met uitzondering van 1 (nep blonde) Turkse dame die ik nog kende van Golden Time. Het viel me op dat sommige jonge dames de hele dag werden geclaimd door dezelfde Duitse heren, waardoor je niet aan toe kwam om te kameren met de betreffende jonge dames. Die heren bleven vast geplakt bij hun vrouwtjes de hele dag. Dat was dus minder, maar er waren gelukkig zat aanbod.

Ik ging kameren met Isabel. Er was gewoon klikt met haar. Seks was geweldig. ik mocht alles doen met haar. Vingeren, tongzoenen. etc. Zij liet dat gewillig toe. Ze zei dat er gewoon klikt was tussen ons. Dat merkte ik inderdaad aan de seks zelf. Ik heb haar 3x gepakt. In totaal heb ik haar 11x orgasme bezorgd, wat ze wel kon waarderen.

Mijn maat heeft met een grote blonde Roemeense dame gekamerd. Deze dame had de grootse borsten van alle aanwezige dames. Mijn maat valt op dames die wat vlees hebben. Hij vertelde me dat deze dame hem in de kamer heeft aangeboden om voor 150 euro= 30 minuten, Ohne alles/bare/anal sex te gaan doen. Ze zei dat mijn maat een anaconda pik heeft, en dat ze graag anal gepakt wilde worden door een anaconda pik.

We verbleven van 12:00 tot 21:00. Het was een geslaagde dag.
Is dit toevallig die blonde die je bedoelt?
https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-graciela-99869.html

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Niks mis met deze dame.
Die kan een heleboel pijn wegnemen.
Wat een heerlijke jetsers :)

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Ik was vorige maand op zaterdag opnieuw bij deze club geweest. De blonde dame die ik bedoelde werkte niet meer bij Club Venus. Zij heeft bij deze club maar tijdelijk gewerkt. Laatste keer dat we daar waren bood zij mijn maat een soort Girl with benefit voorstel aan. Zij wilde graag een relatie omdat zij het zat was om dit soort werk te doen. Zij bood aan om bij hem in te trekken maar die maat van me, wees haar af omdat hij voorlopig alleen maar seks wilde en geen gezeik in relatie.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Voor sommige vrouwen is een man nog steeds een soort levensverzekering.
De man zorgt voor een behoorlijk inkomen de vrouw heeft verzorgende taken en gerieft de man.

Vrouwen uit RumBul landen hebben gemiddeld minder opleiding. Hun talent bestaat uit zaken waar mannen
graag kortstondig gebruik van willen maken tegen een kleine vergoeding.
Er is moed en meestal ook een vlaag van verstandsverbijstering voor nodig om z'n schatje op je naam te zetten.
Het is juist het part time karakter van het contact in een saunaclub dat mannen aanspreekt.
Je zoekt een prettig ogende dame uit bespreekt je wensen voor de wedstrijd en rekent daarna af.
Geen verplichtingen, geen gezeur. Vrijheid blijheid.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Woensdag as wil ik hier heen gaan. Valt er wat nzc te scoren of maar doorrijden naar Duisburg?
Ik hoor graag wat wijsheid is.

mvg,
Remco

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ben bang dat je voor nzc beter ergens anders heen moet is mij hier nog nooit gelukt

toontje

Toogplakker
27 okt 2016
122
68
A40 Duisburg richting Essen, afgesloten bij Duisburg. Van 27 oktober 22.00 uur tot 6 november 05.00 uur.
Dat is de brug over de Rijn ! Ik verwacht dat alternatieve routes erg druk zulen zijn.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Er zijn gelukkig nog voldoende andere bruggen.
Met goede navigatie zijn die goed te vinden.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ben bang dat je voor nzc beter ergens anders heen moet is mij hier nog nooit gelukt
Hoi spuitpik,
Het was inderdaad een teleurstelling. Ik merkte dat de dames elkaar aan het informeren waren. Een dame die ik wat wilde vragen maakte de opmerking "jij wilt toch zonder?" Toen wist ik genoeg.

Terug
Naar boven