Saunaclub (byNight) - Tönisvorst

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Gisteren overdag minstens 11 wat voor een maandag veel is, in het weekend zijn er overal meer dames, en na 19 uur in de week.ook meestal.

H.loper

Snuffelaar
17 dec 2018
22
1
Petergust zei:
Tja daar betaal je 60 inkom, hier 20 zonder en 25 met badjas, dat is echt de buren uit de markt concurreren.
Bij de buren betaal je 50 voor 30 minuten op Kramer, hier 25. Bij hen is nzc een zeldzaam en exclusief gegeven voor vaste klanten, hier betaal je gewoon 20 of 25 euro extra.........

Nou, kom er net vandaan .... met een volle zak

Of het is niet om aan te gluren of het doet geen nzc

Maar daar kwam ik niet voor!

Ca 8 meiden gezien
2 vond ik interessant
Petit vrouwtje lange zwarte haren
En eentje van 165 lang zwart haar

Maar die laatste keer alsof ik haar moeder wilde pakken
En die eerste was resoluut nee

Vanavond maar weer eens ouderwets op de in house pussy dus ....en die is zeker alles ohne

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Dan heb je echt wel pech gehad en misschien ook wel fout aangepakt het NZC.
Ik vraag het nooit, maar ze bieden het zelf aan.
Je moet er eigenlijk een spel van maken.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Ik wil toch nog even verduidelijken:

Dit is een saunaclub zoals er honderden zijn in Duitsland.
In klassieke saunaclubs is NZC niet de standaard (op een uitzondering na)
Anders dan de echte bare clubs (arrabella grimberg venus....) heb je in dit soort clubs een totaal aanbod.
Buiten de meiden is er veel meer echt eten drank en wellness

Wat deze club dan weer onderscheid van de anderen is
- De zeer lage inkom
- de zeer lage prijs die de dames aanrekenen.

Dit brengt mee dat de dames vaak minder aantrekkelijk zijn, en/of dat er minder dames aanwezig zijn.

Ik ben tot nu toe 3 keer geweest, en telkens mijn gading gevonden (donker lang haar, klein, slank en niet lelijk)

NZC is dus geen standaard, meer nog het is verboden en dat maakt het net zo leuk voor mij.
Het doen wat niet mag geeft toch een extra spanning.

Ik schoor 8 op 10 voor NZC in dit huis, en ben daar best tevreden mee.

Ik vraag het nooit vooraf, meer nog.... ik vraag het nooit.

Na wat getongzoen gepijp en gebef, kruip ik naar boven en laat mijn pik over haar poesje glijden.
Vaak komt de vraag of ik zonder wil, ik vraag altijd de extra kost, gaat van 10 over 20 naar 25 extra, weet dat een half uur maar 25 kost.......
Maandag had ik er eentje die zei, 1 uur prijs en half uur blijven, dus eigenlijk 25 extra.

Andere mogelijkheid is dat ze niets zegt en je toch zachtjes penetreert, enkel de eikel.
Dan zeggen ze o eerst condoom, ik zeg dan en voor extra...... ok is dan meestal het antwoord.

Soms lukt het niet.... pech dan.

NOOIT VOORAF IN DE BAR NAAR VRAGEN...... hou u daar aan.
NOOIT NAMEN OP HET FORUM...... hou u daar aan.

Sommigen laten intern doneren toe, vraag er niet naar doe het als ze er geen opmerking over maken.

Hebben ze de keer voordien gezegd dat inter spitzen niet mag, vraag het de tweede keer dan, de mogelijkheid bestaat dat ze gewoon haar schouders ophaalt.....

Als ze echt super is, kan u een kleine fooi geven, die zal u bij de volgende date (zelf op andere dag) ten goede komen.

Meiden doen hier NZC om iets extra mee te nemen, 25/30 min is echt wel goedkoop, ze krikken dus eigenlijk hun inkomsten op naar ht niveau van de ander clubs, 50/30min dus.

EN zoals steeds, het zijn ook mensen, behandel ze ook zo, met respect, met een grapje een babbeltje en wees lief....
Ben je respectloos en behandel je ze als teef trut of hoer, dan bekom je niets.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben hier al vele malen geweest. Ik hoef niet iedere keer voor zonder te gaan en zeker niet de eerste keer want met condoom lukt het best ook prima en kun je het klaarkomen uitstellen want je hebt immers een half uur. Vaak neem ik 2 of 3 kamergangen en eentje zonder condoom lukt me altijd wel met dienverstande dat minimaal 15€ tot 25€ extra dient te worden betaald.

Ik had een uitzondering met een dame die het zonder deed zonder extra bijbetaling. Ik gaf haar 30€ met als gevolg dat ze de volgende keren ook dat bedrag verlangde. Overigens niet intern klaarkomen maar dat geldt bij veel dames zo. Uiteraard zijn er ook dames die alles safe doen zelfs het pijpen maar ik denk dat meer dan de helft zonder gaat met bijbetaling maar klaarkomen intern; daar moet je geluk mee hebben en vind ik het lekkerst en is uiteraard ook geiler.

Nooit vooraf aan de bar hierover discussiëren met een dame maar op de kamer pas en ik wacht dan altijd het juiste moment af dus op het moment dat ze het condoom tevoorschijb haalt.

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Al lezende heb ik nog 2 vragen; hoe gaat betaling aan de dames in zijn werk, achteraf bij de kluisjes of vooraf? Betaal je voor drankjes apart of is dat al in de lage entreeprijs inbegrepen? Alvast bedankt voor info.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Betalen achteraf aan de lockers, voor "EXTRA" zeker de prijs vragen
Gewone dranken zijn inbegrepen, bier moet u eens navragen, toen ik er laatst was, en de bar in de tuin open was, waren zelfs de coctails gratis.... had wel de indruk dat er minder alcohol inzat.
Ik denk dat wijn en sekt (Duitse versie van Cava) wel extra kosten, vraag gewoon in het huis.
Bij mooi weer vaak BBQ ook in de prijs in.
Kan het nog goedkoper.

25/30 min zeker vragen wat ze doen en wat de ewtra's zijn, zwijgen over NZC, dat moet je op de kamer aftasten.

Als je al in saunaclubs was, de meiden hier zijn minder jong en/of minder knap

maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit aldus CPeX

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
Het is maar zo'n 20 km over de grens. Vandaag voor mijn latere afspraken in het Limburgse eens langsgeweest. Zeker voor herhaling vatbaar. Er waren iets meer heren dan dames, prima balans voor ons. Nette gemoedelijke club, leuk terras waar de drankjes zelfs ook gebracht werden. Relatief veel Turkse dames, als die onderling aan net kletsen zijn begrijp je er niets van, maar het gaat wel over de heren. Dames kleden zich regelmatig om en kunnen nauwelijks lopen op de giga-hakken...
Drie kamergangen gedaan in stijgende kwaliteit en eenmaal op de kamer werden standaard al onze gewenste services aangeboden.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Teddybeer66, heb je namen en welke je de beste vond?
wat heb je extra mogen afrekenen?
Ik ga morgen avond mij geluk een beproeven, is alweer een tijdje geleden date te zijn geweest.
Saludos

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Mannekes lees en beheers.
De meiden vragen steeds uitdrukkelijk om te zwijgen over NZC. Hou u daar aan en vraag er ook niet naar hier.
Dat staat hier ook reeds duidelijk vermeld!!!!!
Vraag het aan de betreffende schrijver via PB

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Drie kamergangen met standaard nzc lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk voor 25€. Bijna iedere dame vraagt ongeveer 40€ en reinspritzen is zeker niet altijd mogelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Nee teddybeer heeft mij een beetje op een dwaalspoor gebracht door te zeggen dat veel dames standaard voor nzc gaan. Dat klopt ook wel maar ik dacht dat hij bedoelde voor het standaardtarief van 25€ maar via een PB van hem heb ik vernomen dat hij net als ik zeg maar 40€ kwijt is voor nzc. En er zijn best wel wat dames die dit tegen een extra vergoeding aanbieden. Denk toch zeker de helft.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ben gisteren geweest want deze saunaclub stond al lang op mijn lijst,
want zag toen een keertje een foto van een flyer op megalatte
waar een dame erbij stond die ik kende van een eerdere bezoek bij een huisbordeel in Mettmann
een paar jaar geleden (dat na ongeveer 2-3 maanden weer dicht was).
Daar was ik in een weekend twee keer bij haar en een paar jaar geleden de Forida Bar (vlakbij Viersen)
bij een nzc party met een prijs van 100 Euro voor de hele dag neuken met welke dame je wilde.
Daar ook 2 keer naar de party geweest en wij hadden een goede klik.
Gisteren dus om 11 naar binnen en de 20 Euro entree betaalt. Er waren al 2 heren al binnen.
Mooie grote douchekoppen die wel eens wel of niet koud/warm waren. Even wachten en het ging.
Grote kastjes waar je je spullen in kwijt kan.
Bij de bar (om de hoek van de douches) stonden een paar dames. Eerst een rondje lopen en
uiteindelijk in de tuin gelopen en zag haar daar zitten. Ze herkende mij meteen en omhelsde mij met wat geknuffel en
tongzoenen. Ze heeft iets weg van een schoolvriendinetje van toen maar zij is dan de zigeuner variant
met een slank lijf. Ik zij dat ik met haar wil trouwen maar dat wij nog even moeten oefenen voor de huwelijksnacht.
Zij wilde dat ik ga zitten en wilde wat te drinken voor mij halen.
Trouwens een andere dame herkende mij ook (en ik haar ook) van de Florida Bar partys.
Ze wist dat ik op die andere dame val maar ze ging meteen kusjes sturen dat zij dan aan de beurt is na haar.
Even wat drinken en mij favoriete dame ging eerst rustig een sigaret opsteken.
Omdat het knuffelen op bank (in de tuin)zo fijn was, heeft ze nog eentje opgestoken.
JIj moet eerst maar een beetje bijkomen.
Je had een lange reis met de auto. Ze had helemaal geen haast en andere dames verveelden zich.
Maar 3 mannen binnen tegen 12 dames. Na zo'n half uur hebben wij een kamer genomen en
het ging zo als ik gedacht had met onze hobby. Toen wij klaar waren, wist ik even niet wat ik haar moest geven.
Ik had hier al gelezen van basisprijs is 25€ maar vond dat ik meer moet geven, zeker omdat zij mijn favoriet is.
Gaf haar 40 en het bleek voor haar ok te zijn.
Dat was dus dame 1. Ik noem haar maar even zo want ben het met Petergust eens
om de dames hier met naam niet bloot te stellen.

Beetje rondhangen en 2 dames gingen al beetje flirten. Eentje daarvan die al kende maar vind haar een beetje irritant.
Ik lag in de ligstoel en een dame ging naast mij zitten en ging met haar hand langzaam onder mijn handdoek om
de kleine wakker te maken met handmassage. Ik moest van deze dame helemaal niks hebben.
Helemaal niet mijn type. Heb gezegd dat ik even naar WC moet. Binnen rondgelopen en zag mijnfavoriete dame
bij het buffet met o.a. broodjes en beleg. Ik moest maar wat gaan eten. Duits broodje kaas. Heerlijk.
Was bij het buffet ook die andere dame (dame 2) die ik al kende en
dit keer is het haar gelukt om mij in de kamer te dirigeren. OK dan. Heb haar ook toen bij de neukparties ook geneukt.
Wel gezellige dame maar duidelijk aanwezig. Praat veel.
In de kamer veel aan tongzoenen maar de manier hoe ze dat doet met alleen de tong naar buiten,
irriteerde mij. Gelukkig ging ze nu pijpen en dat was heel goed met goeie druk.
Dan haar op de rug gelegd en kon mijn favoriete hobby uitoefenen.
In de kamers zijn ook douches maar het ze is dan weer te heet of te koud.
Dan naar de grote doucheruimte. Heb haar 35 gegeven en ze gaf aan dat dat eigenlijk
te weinig is en voor deze keer ok.
Ze zij later (in bijzijn van mijn favoriete dame 1) dat het normaal is dat dubbel tarief berekend
wordt (dus 50 voor half uur) voor onze hobby. Mijn dame1 nikte maar zij dat 40 ook ok is.

Het was kwart voor drie en zag bij de BBQ dat al duitse braadworsten en ander vlees gegrillt weerd.
Ik mocht pas om 3 uur wat nemen want dan is het BBQ buffet geopend. Goed, ook had ik nu al zin een woorstje dat al
klaar was om te eten. Binnen een broodje gehaald en had dan een heerlijke braadworst in een broodje.

Zal ik nog een keer kameren ? Was een beetje moe en ging in de jacuzzi liggen want zag een dame daar ook liggen die een lekker slank figuur heeft en nog jong is met sexy billen.
Het is erg heet in de jacuzzi en zij gaf aan dat wij maar eens
een Zimmer moesten nemen. OK. Ze komt over als een koude kip en in de kamer is dat ook zo.
Dame3 wilde ook niet kussen toen wij uitgekleed waren. Doet ze niet. Toen ik op bed ging liggen,
ging ze naast mij zitten en ze zij dat het (totaal) 40 kost voor onze hobby. Dat was ok voor mij.
Ik was al voorbereid om het aan haar te vragen. Pijpen is niet zo haar ding. Hij weerd ook niet meer helemaal hard.
Net uit die zeer hete jacuzzi maakte mij nog meer moe. Ging haar op de rug liggen en
ze heeft een heel mooi kutje. Desondanks naar een paar stoten voelde ik al dat het niks meer wordt vandaag.

Er waren niet veel mannen en pas toen ik wegging tegen 4 uur, kwamen een paar erbij, maar nog steeds
niet genoeg om de dames uit de verveling te halen. De dames betalen trouwens 50€ per dag voor de kamers.
en mijn dame1 is zeer tevreden over de baas. Heb haar beloofd dat ik binnenkort weer langskom.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vamiddag even langs geweest tegen 13 uur en het was vandaag zonder BH voor alle dames.
Zag mijn favoriete dame bezet samen met de jonge meid die ik vorige week ook had.
Snel een kamer genomen met een andere meid en op kamer wilde ze zonder pijpen maar helaas
is ze voor de rest ongelovig. Een stukje van de condoom heeft ze omgedaan en
de rest moest ik zelf naar beneden rollen.
Hoe ging dat ook al weer ? Zo strak. Probeerde met te neuken maar vond haar zwaar tegenvallen.
Haar voor de rest zonder laten pijpen maar wilde (en kon ook niet) niet komen.
Had in de ochtend al een chinees volgespoten in Essen. (morgen een nieuw bericht daarover)
Haar de 25 € gegeven en eerst maar wat broodjes eten. De irritante dame die zovel praat kwam weer eraan
dat ik haar eerst ga nemen. Ze pijpt zalig maar kan niet tegen haar geclaim.
Mijn favoriete dame was nog altijd bezet. 2 dames op een heer die maar niet genoeg kon krijgen van kletsen en
mijn dame hem heet probeerde te krijgen en zijn ballen masseerde. Hield altijd oogcontact met haar en
toen ik naar de bar ging was ze daar plotseling want de heer wilde een kamer nemen maar bleek
dat hij alleen 1 dame meenam (de jongere) en gelukkig niet de mijne.
Dus kon meteen aan de slag met haar in de kamer.

Ze had veel tijd veloren met die vent en uiteindlijk niks terwijl er een hoop mannen in de tuin waren
die fan zijn van haar. Ze was een beetje haastig in de kamer en haar kutje droger dan anders.
Het sopte niet zo lekker ook had ze een beetje olie erop gesmeerd. Ik denk niet zo'n geschikte olie.
Het was niet mijn dag. (behalve in de ochtend in Essen). Ze zij dat de dame die ik voor haar had niet zo goed is
en het met doet. Ik bevestigde dat.
Laatste keer gaf ik haar 40 maar nu 50 omdat ik haar dat dan toch waard vind en gek op haar ben.
Snel nog een cheeseburger bij de grill (maandag is hamburgerdag) en op naar huis.
De jacuzzi was trouwens deze keer met normale niet te hete temperatuur en
de dames vond ik vandaag over het algemeen in een slechte bui.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
By night heeft haar tarieven verhoogd. 25€ is nog steeds mogelijk maar dán voor 20 minuten ipv 30 en voor 30 minuten dient nu 40€ ipv 25€ te worden afgerekend. Een uur kost nu 75€ ipv 50€.

Ben wel een beetje bang dat de minder mooie dames die wat makkelijker voor zonder gaan de club zullen verlaten. Er zullen zeker mooiere dames komen met deze prijsverhoging maar ik vrees dat het moeilijker wordt dat onze service kan worden gehandhaafd.

A

Anonymous

Guest
twee keer geweest, twee keer vertrokken. Echt mijn smaak niet, misschien voor anderen wel

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Aantal zaken over deze tent....

De service van club zelf is volgens mij nog altijd onovertroffen. Betaalde vrijdag 20 inkom en daar was eten, drinken en bier bij. Dat is zeer zeker een goede deal. Helaas is de uurprijs nu naar 70 Euro gegaan. Persoonlijk denk ik dat dit niet in verhouding met de line-up staat maar smaken verschillen.

geen ongefundeerde meldingen hier aub
cwp

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Hier ook eens gewwest maar geen bare tegengekomen.
Was goedkoop en aardige lui die het runnen.

Noorman

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Had wel zin in een verzetje en kende deze tent nog niet dus ben er geweest.
Het was een zondagavond en er waren 7 dames aanwezig. De meeste Albanese kan je Bare inloggen. De ene voor 40 de andere voor 25. Heb er vier gehad. Was ook een Duitse die ik ook gehad heb maar die deed onder geen beding Bare . De prijzen zijn gewoon 25 voor een half uur en 50 voor een uur. Rond de klok van 8 werd er nog gebarbecued en heb nog een hapje gegeten. Ook waren de badjassen inclusief echter het bier 3,50 .
Leuk om een keer te hebben meegemaakt.

Terug
Naar boven