Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben er geweest en kan alleen maar zeggen, ik wou dat ik er niet was geweest
Slecht verzorgde vrouw met flink overgewicht, het was echter erg laat en ik had last van te volle ballen dus toch maar naar binnen gegaan. Na betaling van 50 euro voor een vluggertje van 15 min. kreeg ik te horen dat ik maar 10 minuten had want er kwam een andere klant aan. En ze had haar klokje al gezet toen ik de trap opliep, dus ik had nog 7 minuten over volgens haar. Toen ik zei dat ik dan wel een andere keer terug kwam, was de mededeling dat ze het geld al had afgedragen, dus zou ik mijn geld kwijt zijn. Ze had het geld inderdaad naar een andere kamer gebracht, maar afgedragen?? Dus toch maar zonder uitkleden even snel proberen te neuken, maar na 1 minuut zei ze dat het tijd was. Ik denk dat ik net 5 minuten binnen geweest ben. Ik had eigenlijk meteen na binnenkomst moeten weggaan
Opmerkelijk was dat ze bij het geven van het huisnummer zei, er staat een auto met lichten aan voor de deur. Er zat ook iemand in de auto, waarvan ik nu denk dat die wellicht de omgeving in de gaten hield. En geld afdragen?? Misschien was dat geklets en wilde ze gewoon mijn geld niet teruggeven. Toen ik vertrok stond die auto er nog steeds met de lichten aan.
had haar gisteren gebeld en vroeg of ze ook doordeweeks in de avond ontvangt. Kreeg ik een wat onsympathieke en dominante antwoord dat ik dan maar weer moet bellen. Was eigenlijk alleen nieuwsgierig op de stem of die mij wel aanstaat.
Na LekkerZonder zijn bezoek was mijn voorgevoel blijkbaarin orde.
Heb in verleden vaker dames (vaak oosteuropeese) aan de lijn gehad die met een moeie, ongeinteresserde en onsympathieke stem mij weerhielden om een afspraak te maken. Maar ja ook ik heb wel eens niet nee gezegd toen mijn gevoel aangaf om nee te zeggen en hopen dat alles goed komt.
Risiko van het vak als het vooral om nog niet besproken dames gaat.