Saskia - Antwerpen

31 aug 2016
1.194
112
Heb haar al eerder mee mogen maken in de omgeving van gent .

Leuke meid met een geile mind .
Ze heeft mij een heel leuk uur bezorgd

Mijn voorkeur zijn donkere dames.maar zij is mijn blanke favoriet in België

Ze is een echte dame van hier waar je dus ook een normaal gesprek mee kan hebben .

Dus geen Oostblok broll

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Is er al niet een drietal topics over deze dame ? zo ja welke ?

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Volgens mij ken ik deze dame idd en heb ik haar al eens een paar keer ontmoet in de regio van Gent. Enkele malen cotact gezocht gister en vandaag helaas echter zonder succes.

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Reeds meerdere malen gecontacteerd doch geen reactie, misschien uitgebreide vaste klantenkring waardoor geen nieuw vocht wordt toegelaten :roll:

onvermoeibaar

Toogplakker
6 apr 2015
90
1
Ook een bezoekje gebracht aan Saskia in Antwerpen. Wel een wat gekke dame - doet me denken aan recensies hier op deze site onder een andere naam die vroeger privé ontving en ook een Nederlandse is. Kan bijna geen toeval zijn. Ik denk dat het dezelfde dame is. Ik speelde het spel mee maar zal toch bij deze ene keer blijven aangezien dat dit niet echt mijn manier van sexen is. Twee keer intern klaargekomen. Langs de dure kant voor de aangeboden service. Er zijn er zeker betere voor minder geld.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
onvermoeibaar zei:
doet me denken aan recensies hier op deze site onder een andere naam die vroeger privé ontving en ook een Nederlandse is. Kan bijna geen toeval zijn. Ik denk dat het dezelfde dame is.

Schenk dan ineens klare wijn en plaats de link naar dat topic erbij...

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ook op hookers is het (al lang) duidelijk dat saskia = laura.
Maar het past blijkbaar niet in sommigen hun kraam.

Terug
Naar boven