Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
maar wel ervaringen met " Italiaanse dames " in het antwerpse !
99% van de dames die aangeven dat ze italiaans zijn ,zijn de prachtige taal niet machtig
een beleefde vraag in het italiaans kunnen ze geen zinnig woord op terug zeggen !!
de meeste zijn van die balkangrietjes die een ondermaatse service verlenen .
dit komt mede dat je er geen zinnig woord mee kan wisselen ..
De Italiaanse vrouw is te trots om deze professie uit te voeren !!
zo goed als alle hoeren in Italië zijn balkan grietjes of ebony's ..
dus verwacht geen Italiaanse die zich hier die professie heeft meester gemaakt
De dame die de telefoon beantwoord is niet de dame die ontvangt, ze is zelfs niet op hetzelfde adres aanwezig.
Maar ze maakt wel de afspraken voor Sasha en bevestigd ook de prijzen en mogelijkheden aan de tel (die overigens niet helemaal kloppen).
De dame zelf die ontvangt, spreekt wel goed Engels (of toch genoeg volgens de 5 min dat ik er geweest ben) en ze ontvangt in de betere buurt van Berchem (buurt groenen hoek voor de kenners).
De foto's zijn alvast enkele jaren en een paar kilo geleden :lol:
Toen ik aankwam moest ik een sms sturen, de telefoniste stuurde dan dat sasha ging komen opendoen, wat na een paar minuten ook gebeurde (vermoedelijk moesten ze onderling nog contact opnemen).
Ze kwam opendoen in een losse sweater en legging en zag er op het eerste zicht wel proper uit.
Samen naar boven en heb maar meteen nog eens naar de prijzen en de mogelijkheden gevraagd.
135 euro per uur all-in (dus geen extra's te betalen), bare was mogelijk zowel anaal als vaginaal, maar geen interne donatie en geen tongzoenen, of zelfs maar gewoon zoenen.
Gezien beide voor mij een must is, ben ik zo terug doorgegaan.