Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voorlopig door corona, date zij nog steeds niet opnieuw.
Tevens is zij zeer voorzichtig door de ziekte van haar partner (kanker).
Enkel tijd terug is ze ontslagen op haar werk door iemand die haar fotos heeft verspreid, dus zoekt ze nu ander werk.
Haar laatste bijdrage op ISM dateert al van 21/10/2021 :?
Aangezien het met haar vriend zeer slecht gaat/ging vrees ik dat er momenteel geen date meer mogelijk zijn!
@Barefan
Neen, haar vriend is gelukkig niet overleden. Ooit heeft een of andere dwaas dat hier wel proberen te verkondigen. De bewijzen dat hij niet overleden was heeft hij echter NIET willen aanvaarden, net als een bende andere idioten en betweters. Hij wist het allemaal zoveel beter (waarmee hij zichzelf wel belachelijk gemaakt heeft), ondanks dat ik die vriend enkele dagen tevoren nog lijflijk gezien en gesproken had en hij me bevestigd heeft dat hij NIET overleden was.
Laar a.u.b. deze onzinnige discussie niet terug losbarsten. Saraloverke haar vriend is NIET overleden.
Ik heb haar vroeger vaak gevuld in sexcinema Herentals, Sint Truiden,....
Ze is een top spermaslet. Spijtig dat ze niet meer gewoon in sex cinema ter beschikking is om lekker vol te spuiten, ik vond dat altijd erg kinky.
Misschien moet je het haar nog eens voorstellen Ypp.
Sara was top voor de meesten onder ons want voor de meesten is ze niet meer te bereiken, laat staan datwe haar geile kut en kont nog kunnen volspuiten.