Sarah - Spijkenisse

A

Anonymous

Guest
Iets te goed om waar te zijn. Dame ook gesproken? Ze geeft aan dat ze alleen de telefoon opneemt.

mitchelvd1990

Toogplakker
14 jan 2017
83
23
Het telefoonnummer is gekoppeld aan een Instagram/Messenger account van een (waarschijnlijk Marokkaanse) man.

frans001

Snuffelaar
13 aug 2018
24
0
Wat is precies de lol van de mensen die nep advertentie zetten? ik begrijp de achterliggende gedachte nooit of kan iemand dat mij uitleggen.

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Aandacht die ze normaal niet krijgen, omdat ze niet in staat zijn om in het normale leven een vrouw te versieren. Hierdoor leven ze in een soort fantasiewereld. Eigenlijk moet je alleen maar medelijden hebben met dit soort zielenpootjes.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Klopt en ze hebben een heeeel dun voorhuidje van het rukken om al die mailtjes... ;) :lol: zielig volk is het.. :arrow:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alle "aannamen" er maar weer uit gesloopt. Gaat er iemand haar nog neuken of blijft het bij stopcontacten gelul?

rikkyfc

Toogplakker
22 dec 2017
64
3
Ik heb nu een sterk vermoeden dat hij naar de beerput kan .
Hoofd tekst Belgiese .
Staat er in de advertentie Marrokaans

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
46
ik heb haar aan de lijn gehad. Ze is een belgisch marrokkaanse. Ze zegt dat ze opeens veel meer vragen krijgt over zonder condoom maar dat er niet wordt afgesproken. Zodra ik tijd heb ga ik haar bezoeken en schrijf ik er hier over.

Terug
Naar boven