Sarah - Gent

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Wie van jullie heeft Franse Sarah die in de raambuurt van Gent zat gekend of nog bij geweest?
Ik heb ze een aantal jaar bezocht in Gent, was voor mij een toppertje. Dat lichaam, puur natuur, slank. En ik was verliefd op dat lieve kopje.
Op een dag was ze verdwenen en heb ze sindsdien nooit meer terug gezien.
Foto is van 2018.
Die zou ik vré graag nog eens terugzien of weten hoe het met haar gaat.

IMG_5262.jpeg

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Heeft intussen dus 5 jaar ervaring extra op de teller...
Ik zou ze ook wel zien zitten...

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@schompes
Heeft enkele jaren in Gent gezeten. Maar 2018 was het jaar dat ze verdwenen is.
Was echt leuke dame om zachte sex mee te hebben.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Blijkbaar in de dagshift toen? Want haar nooit 's avonds / 's nachts gezien.
Is een hele knappe!

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ziet er wel een heel lieve en knappe uit.(y)
Moest die nog in Gent zitten,dan zou ik zeker niet aarzelen om bij haar langs te gaan,en dit meermaals per week.;)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zat idd in dagshift. Laatste keer was in 2018. Maar toen was ze al moeilijk bereikbaar. Zat nooit meer achter haar raam, we moestzn haar sms'n als we er waren en dan kwam ze opendoen. Kwam eigenlijk alleen nog voor een wat oudere man uit Gent. Vaste klant die haar blijkbaar zeer goed betaalde. Ik moest haar 100€/beurt.
Wel nooit klaarkomen in haar, nam geen pil.
Heb daar mooie tijden gekend.
Vanaf 2004 naar Gent beginnen gaan, kan er boeken over schrijven. De ontelbare keren dat ik bij eentje ben blijven slapen omdat ik ze gratis mocht neuken. Albanese Tina, heb ergens wel nog foto's liggen. Heb er meer dan een jaar binnengeweest zonder ook maar 1 keer te betalen. Wat een tijden toen. 🥲

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Voor het geval je dat niet weet: amateur is een eervolle vermelding.
Letterlijk vertaald staat het voor liefhebber.
Het is ook het tegenovergestelde van professional.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Franse Sarah heeft ooit eens (een enkele dag in ieder geval) in Brussel gestaan. Ik wist toen helemaal niet dat ze bare deed en was van plan haar met condoom te doen. Maar had een verrassing en onverwacht mijn beste ervaring van Brussel ooit :love:

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@ed-de-bef ik heb het geluk gehad ze enkele jaren naar elkaar te neuken. Eerst met condoom en toen later zonder. Ondernam zelf niet veel actie, maar liet jou doen. Maar ze was zo zacht, mooi en dat lichaam met die prachtige borstjes. Vraag mij echt af waar of hoe ze is terechtgekomen.
Weet nog dat ze graag reisde, ze verteld mij altijd waar ze was geweest en roken (joints) daar was ze ook fan van. Ik kan over zoveel toppertjes vertellen die vroeger in Gent zaten.
Ik heb daar 3 keer zo half en half een relatie gehad met verschillende meiden. Ik voelde me zelfs schuldig dat ik binnen mocht en nooit een € moest betalen. Albanese Tina, Belgische ( weet alleen haar echte naam) en dan nog eentje maar is zo lang geleden dat ik we naam vergeten ben. Was een Hongaarse. Heb nog veel foto's van vroeger maar zou niet weten in welke rubriek ik ze kan plaatsen.

Bballegeert

Snuffelaar
2 okt 2024
6
4
Was dat die Sarah uit Noord-Frankrijk die meestal in de Belgradostraat zat (rechtse raam) van Bar Elite?

Terug
Naar boven