Sarah - Den Haag

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Het is mij niet gelukt om een afspraak te maken. Je krijgt wel antwoord op whatsapp, maar ze zou me nog laten weten wanneer ik langs kan komen. Ik had gevraagd of ik kon komen nadat ze door iemand was volgespoten, maar ondanks het hebben van 4-6 bare advertenties had ze uren later nog steeds niemand gehad. Gaat iets niet helemaal goed daar ;)

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Kreeg appje dat ze er weer is, in Den Haag deze keer. Half uurtje 100+50 voor bare.
Iemand haar al eens ontmoet? Valt me wel op dat ik sinds kort regelmatig de bekende chantage sms's krijg waarvan er op het forum een apart topic is. Wil niet zeggen dat ze bij haar of haar vriendjes vandaan komen, maar het is wel ongeveer begonnen sinds ik contact met deze Sarah heb.

Johnsmithson

Toogplakker
11 dec 2022
44
23
Wat mij af zou schrikken is het feit dat alles via whatsapp vantevoren besproken moet worden. Opzich heb ik daar geen probleem mee, maar om het zo op je advertentie te zetten geeft mij dan wel het idee dat het voor een of andere black ledger is. Dus daar haak ik al af. €30 aanbetaling nog niet eens meegerekend in dat besluit.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Als het idd een oplichtersbende is dan zitten die vrijwel zeker achter de chantage smsjes. Ze gebruiken dan wat je in whatsapp hebt gezegd als pressiemiddel. Alleen jammer voor ze dat ik een apart 06 hier voor gebruik en ik totaal niet chantabel ben ;)

Terug
Naar boven