Sara Bella - Brussel

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Deze dame ontving vroeger ook onder de naam Anna, had soms zelfs haar QR profiel met de naam in het cyrillisch.

Ik heb haar 1x bezocht in 2020, de foto's zijn van haar maar ze is iets ouder in het gezicht en ook wat ronder zonder dat dat haar onaantrekkelijk maakt.

Mijn ervaring van toen:
Bare sex was geen enkel probleem en ze liet mij vlotjes in haar leegspuiten, ik boekte 1u en mocht twee keer mijn lading lossen, missio en doggy afgewisseld. Vingeren had ze toen niet zo heel graag omdat iedereen natuurlijk continu desinfectiegel gebruikte en ik veronderstel dat haar poes dat niet zo kon appreciëren ;)

Niet veel passie in het spel, weinig reactie buiten wat hijgen tijdens het beuken. Pas als ze voelde dat ik bijna ging spuiten begon ze luid te kreunen en mij vast te klemmen om mij waarschijnlijk flink op te geilen zodat ik sneller zou klaar komen. Wat haar ook lukte :lol:

Dus geen echte GFE, ook geen PSE, liet mij mijn gang gaan zonder meer of minder. Als de tijd bijna verstreken was, gaf ze subtiel teken en wees ze op haar gsm klok. Tja het blijft een transactie hé. Geen klachten over haar maar ook geen wauw effect, het is bij 1x gebleven.

Terug
Naar boven