Sara - Amsterdam

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Voor mij een fake advertentie , afspraak gemaakt wat moeizaam ging en de straatnaam doorgekregen , 10 min voor tijd heb ik haar nog bericht gestuurd dat ik er met 5 min zou zijn en daar kreeg ik netjes een reactie op.
Eenmaal aangekomen in de straat vroeg ik haar om het huisnummer en waar ik al bang voor was werd werkelijkheid (telefoon uit).
Ik heb nog 15 min gewacht maar telefoon bleef uit , na een uur zag ik dat ze weer online was maar ze heeft nooit meer gereageerd.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Wopa zei:
Voor mij een fake advertentie , afspraak gemaakt wat moeizaam ging en de straatnaam doorgekregen , 10 min voor tijd heb ik haar nog bericht gestuurd dat ik er met 5 min zou zijn en daar kreeg ik netjes een reactie op.
Eenmaal aangekomen in de straat vroeg ik haar om het huisnummer en waar ik al bang voor was werd werkelijkheid (telefoon uit).
Ik heb nog 15 min gewacht maar telefoon bleef uit , na een uur zag ik dat ze weer online was maar ze heeft nooit meer gereageerd.
Wat in haar adje werd je al bang van dan? Je ging r toch heen.

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
@Sexisleuk.
Ik kreeg al een onderbuik gevoel tijdens het app contact , laat reageren op vragen en ieder antwoord eindigend op schatje .
Maar ik was toch in Amsterdam en kon de gok wel wagen , als ik er een eind voor moet omrijden en ik vertrouw het niet helemaal dan waag ik me er niet aan ,tegenwoordig veel te veel van dit soort grappenmakers op kinky .

Terug
Naar boven