Sanne - /Nuland /Nunspeet

Jan34mx

Toogplakker
5 mei 2023
33
13
Ze zit nu in Bennekom bij Ede

Nou kom er net vanaf neuken is zonder mag niet over haar heen komen en ook niet op haar meer een afwerker.
De foto's kloppen wel maar zijn oud na mijn idee is ze een stuk ouder dan 27 en ze is dikker

Liep na buiten politie werd een pa vragen aan me gesteld wat ik hier deed maar dat wisten ze al en vroegen hoe ik er bij kwam. Na de vragen noteerde ze me gegevens en mocht ik vertrekken. Was wel even een schrik moment

Laatst bewerkt:

Andreetje90

Toogplakker
1 mei 2022
62
46
Ik ben er geweest en het was verschrikkelijk. Ten eerste ze liet mij 3 kwartier wachten op het parkeerplaats van de vakantiepark in Nunspeet. Vervolgens kon ik komen. Zoenen doet ze heel kort en alleen een zoentje ipv tongzoenen. Je mag niet op haar en in haar komen. Het moest perse op een doekje. Pijpen doet ze heel kort. Ik heb voor een halfuur betaald en na 15 min moest ik al gaan klaarkomen. Ik werd boos en had een discussie met haar. Vervolgens kwam een man de kamer in om mij weg te sturen.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Tis diezelfde kut die hier besproken wordt. Mee gedaan met Kim Holland films en tattoo s op haar borsten. Zoey of zo

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Tis diezelfde kut die hier besproken wordt. Mee gedaan met Kim Holland films en tattoo s op haar borsten. Zoey of zo
Ah met die pootafdrukken op haar tieten, lang en dun?Zo ja, dat is de enige die mij ooit opgelicht heeft? Staat ergens nog tussen tmm

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Als zei dat is. Nooit heen gaan. Verschrikkelijk mens. De grootste oplichster met afspreken. Is ook betrapt bij Alberto Stegeman. Dat ze met mannen afsprak. Die betaalde. Ze had het geld gelijk weg naar haar vriend en weg waren ze. Stegeman heeft haar hier mee geconfronteerd. Betrapt. Maar is al wel ff geleden. Maar als zei het is. Blijf weg van.haar. ze naait jou jij niet haar

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
ik weet niet zeker of zei dat is he.... alleen andreetje kan bevestigen.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Staat ook in de beerput ergens vermeld weet niet onder welke naam een keer geweest voor een uur. Moest extra bijbetalen om nog een keer klaar te komen

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Op GR wordt deze dame ook herkend als de oplichtster van Stegeman, kim Holland en de tattoo van pootjes op borst.

Daar wordt ze onder oude naam Khloe gerapporteerd. TMM

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Is zij de dame met de hondepootjes op de borst? Want ik ben ooit bij haar geweest op een park waar ze ontving met Bella samen. Wat een afknapper allebei. Echt nooit naar toegaan. Ze was niet echt heel lelijk. Maar ze deed eigenlijk niks. Maar ik had een trio met haar en Bella dus. Bella kon niet pijpen want die had last van d'r tand. En khloe had ook wat. Waarbij het niks werd. Achteraf zat ik nog te denken om wat bij hún auto die op de dam stond wat te gaan doen. Maar toch maar weggelopen

Terug
Naar boven