Sanne - Lier

mrduki

Snuffelaar
1 mrt 2023
24
4
Heb haar een paar keer gecontacteerd maar na een 1 antwoord op een vraag reageert ze niet meer...

plakman

Snuffelaar
12 jun 2023
14
10
Heb haar vorige week even gezien.
Op zich een mollige vriendelijk dame.
Je mag gelijk alles doen met haar.
Aleja ik heb vooral de normale dingen gedaan.
Intern is geen probleem.
Heel fris was ze daar beneden niet echt...
Zin in het lekken was meteen over.

voor de rest een plezante madam.

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
277
Zever? Wow...Waarom direct zo agressief man?

Mss heeft Puresex ze gecontacteerd maar komt er geen antwoord en vraagt hij hier of er anderen zijn die wél hebben kunnen afspreken met haar. Tot op heden is enkel Plakman die haar effectief van zijn plaksel heeft voorzien, dit evenwel 2 jaar terug.

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Al van de eerste foto op haar advertentie is mijn goesting meteen over. Veel te veel tattoos, daar knap ik meteen op af. Dan bekijk ik de advertentie, noch de recensies nog verder.
Ze mogen voor de rest nog zo mooi zijn, die tattoos doen bij mij de deur dicht.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Idem, ik begrijp die meiden niet die zich volledig laten volkleuren.
Geen probleem met hier en daar iets kleins.

bombai_03

Toogplakker
27 jul 2018
41
8
Ben hier een tijdje geleden geweest. Ontvangt buiten zijde van Lier, onderaan in een appartement. De bewoners van de naburige appartementen weten wel waarvoor je komt, dus niet echt heel discreet. In het echt ziet ze er minder knap uit dan op foto, maar is meestal wel zo. De date gaat door op een kamer, die op 1 of andere kinder kamer lijkt. Hier had ik misschien al rechtsomkeer moeten maken, seks op een bed met knuffels zegt me nu niet direct iets. Haar likken heb ik niet gedaan, vermits het niet al te fris was daar beneden. Pijpen was ook niet het van het. Daarna maar alles snel snel afgehandeld en terug vertrokken. Voor mij geen herhalingsgevaar. Van condoomgebruik was wel geen sprake.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Vroeger nog bij geweest, toen ze nog geen bare deed. Maatje meer, maar best positieve ervaring.

Terug
Naar boven