Sanne(Deinze)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Zou ook eens willen gaan,maar die kop staat mij toch niet zo aan.
Is er iemand die bij haar al is geweest,en zo ja,misschien eens een recensie geven,a.u.b?
Thx.

Ikwilwel

Toogplakker
30 aug 2018
159
47
Zou ook eens willen gaan,maar die kop staat mij toch niet zo aan.
Is er iemand die bij haar al is geweest,en zo ja,misschien eens een recensie geven,a.u.b?
Thx.
Je weet dat je met een oudere dame afspreekt, dus kan ze er wat minder uitzien, maar die tieten en en die heupen en het feit dat ze bare aanbied, wat ze vroeger niet deed, is toch goed.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Ge moet er maar goesting voor hebben. Maanden geleden had ze ook andere foto's waar haar borsten niet op bewerkt werden. Daar zag je enorme littekens , verticaal naar onder vanaf de tepels. Zelfs bij iemand van 20j. krijg ik daar gene stijve van. Hoe vrouwen hun lijf zo kunnen laten verminken en er dan nog trots op zijn is mij een raadsel.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Dat is een oude techniek voor borst vergroting, tegenwoordig maken ze een incisie in de oksel of onder de borst. Vanaf de tepel naar beneden is inderdaad erg lelijk maar vrouwen deden het toch omdat in een bikini zie je dat niet, alleen in de slaapkamer, hoef je ook niet gelijk te vragen of ze echt zijn lol🤣

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb geinformeerd bij haar.
Voor nzc kwam er 50 extra bij.
Denk toch niet dat ik dit ga betalen.
Vraagt voor 30 minuten,80,dus all-in,zc is 130.

Terug
Naar boven