Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vrienden kijk uit voor Sanne uit Breda . Last je elke keer meer vooraf betalen maar helemaal niets
Je moet naar de Teteringen straat komen
Trap er niet in
zij is geen oplichter !
zij profiteerd van iemands domheid die vooraf ga betalen om kut te zien !
diegene die een hoer op voorhand betalen vragen er om de zakken leeggeschud te worden .
Als er geen link en screenshot van de advertentie komt dan gaat dit onderwerp de prullenbak in.
Zonder link en screenshot voldoet het onderwerp sowieso al niet om bestaansrecht te hebben dit moet ondertussen algemeen bekend zijn.
Niet met deze dame in zee gaan . Vooraf betalen en steeds meer . Gewoon een oplichtster . Snap niet dat de sites dit toestaan
Wees gewaarschuwd vrienden
Voordat ik hier een link plaats ga ik zelf maar op onderzoek uit om Sanne te kunnen feliciteren dat ze een domoor heeft kunnen plukken .
Pas na een reactie kan ik de link delen
Er zijn op SJ genoeg fake accounts !
Bij iedere betaling vooraf haak ik gewoon af dat ik alleen met contant geld werkt als ik naar de hoeren ga !
Maar om nu iedere keer dat ik dat meemaakt daar een topic aan te wijden is onzinnig
Ik ga er van uit dat niemand hoeren een voorschot sturen voor dat ze kut hebben gezien of geroken .
Na onderzoek heb ik de link https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-dame-voor-oproejes-_8077909
Het blijkt dat er een kameel achter zit .
Toen ik haar zei dat ik alleen contant geld gebruik bij hoeren
Was in eens mijn moeder een kanker hoer .
Ik moest mijn moeder maar gaan neuken iets anders ging me toch niet lukken .
:lol: :lol: :lol: :lol:
Wat tekenend toch weer voor de sfeer hier op het forum. Meneer komt men waarschuwen (ook handig zodat we überhaupt niet op deze 'dame' dr ad hoeven te reageren) en hij wordt diep in de grond gestampt. Triest! Ik vraag me echt af of het aan de moderatie ligt of het soort leden dat hier rond zwerft, maar ik erger me steeds vaker aan de belachelijk onprettige manier waarop we elkaar hier toespreken.
Ja het is dom om vooraf te betalen. Sommige mensen hebben blijkbaar eenmaal een te goed vertrouwen in andere mensen. Alleen jammer dat meneer gelijk toegetakeld wordt wanneer je hem ook gewoon kan toenaderen. Of heb ik iets gemist dat deze afstraffing heeft ontketend ? Kijk vooruit betalen kost je geld, maar beleefd zijn kost niets.
@ RD5
De toon heeft hij zelf gezet .
Door iemand te beschuldigen en daar 2 topic's voor aan te maken .
Maar zelf verzuimd om een link te plaatsen .
Aangezien dat heel veel hoeren bijna vaker van naam veranderen dan van schone onderbroek.
En regelmatig verhuizen
Is het hier een naam plaatsen met een beschuldig
Zonder de betreffende link bij te plaatsen .
Een zinloze actie.
Dat hij daar op aangerekend wordt is de dagelijkse werkelijkheid .
De strekking van de meeste berichten komen overeen met de strekking van je eigen bericht.
Ik vind dit wel heel toevaliig. Ik trof op SJ een interessante advertentie onder Dames van plezier > Intiem zonder condoom.
Dame uit Breda met de naam Sanne. Heel aantrekkelijke foto's (zonder gezicht).
Nummer bewaard en via WA contact gezocht. Kreeg relatief snel bericht.
De advertentie was ondertussen verwijderd en dus naar de mogelijkheden en prijzen gevraagd. Vrij vriendelijke reacties en 3 foto's van een zeer aantrekkelijke blonde jongedame ontvangen. Ook een straatnaam doorgekregen.
Te mooi om waar te zijn.
Ik vertrouw het nu niet meer nu ik ook deze draad in de Beerput tegen kom.
Bedankt mannen.