Sandy - Rotterdam (vh Amsterdam)

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Een dame uit de kliek die gelijk het adres geeft dus nog maar de vraag of je haar ook krijgt.
Ontvangt op zuid,
Nee geen ervaring mee

WBress

Toogplakker
1 jun 2020
27
26
Heb gelezen dat wel eentje is die soms verdwenen is op moment dat je op adres. Iets wat helaas wel vaker gebeurd sommige dames. Waarschijnlijk meerdere dames in een appartement en als eentje vrij is kan je komen anders pech. Dan nog maar afwachten of je de juiste dame ontmoet.

Op de fotos vind ik haar er leuk uit zien. Denk dat ik toch ga proberen binnenkort een afspraak te maken. Ook als bare niet kan wil ik nog steeds wel met haar afspreken. Krijg ik geen reactie meer of een andere dame kan ik altijd nog naar een ander adres in Rotterdam.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Ook van de week geappt en idd zoals dannydonker zegt geen nzc. Denk ook dat het een circus is met meerdere dames waarbij je soms raak schiet maar vaak mis. Gewoon beerput maar @Moderator

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
En wellicht geleende foto's. Let op. Ze zijn niet allemaal van deze dame. Maar een aantal uit de advertentie staat er wel tussen of komt uit dezelfde fotosessie.

Laatst bewerkt:

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Vermoed dat vanwege het bovenstaande niemand zich geroepen voelt om te gaan

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Als dat met een condoom gebeurt dan is het voor ons niet echt interessant toch?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Britse Pond ja. Het mens roept maar wat denk ik :unsure:

Net als: "Niemand buiten deze chat kan ze lezen of beluisteren"

En wij dan?

Niet serieus nemen joh , ze schijnt ook nog eens 'op een kameleon te lijken'. :ROFLMAO:

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Ik ben er vandaag geweest.
Ze is geen nzc kanonnenvoer maar een hele leuke lieve knappe jongedame. Ze heeft mij (mc) met een glimlach op m'n gezicht weg laten gaan.

Terug
Naar boven