Sandy - Rijkevorsel

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ook al kreeg ik geld toe dan nog zou ik haar niet bezoeken. Brrrrrr. Maar iedereen zijn meug

Maar ik zie dat je al 5 Jr lid bent met alleen vragen. Wordt het geen tijd om zelf eens wat uit te testen?

Ben bang dat je van deze vrouw van anderen hier geen reviews krijgt

gino

Snuffelaar
5 jun 2015
14
1
Heb zelf zeer weinig kansen om anderen uit te testen, daarom nog steeds geen reviews.
Ben naar dames op zoek in de korte omgeving van Hoogstraten en die zijn er bijna niet te vinden.
Spijtig maar heb dagelijks zin om heerlijk ongeremde sex.
Als ik kans krijg schrijf ik iets.

gino

Snuffelaar
5 jun 2015
14
1
Ik heb al veel gewandeld maar voor 99% met condoom. Dus geen verhaal op dit forum zonder condoom, logisch toch!!
Ik heb op het vorige forum ooit een review geschreven kort. Nu ben ik gedwongen thuis en kan enkel (spijtig genoeg door zichtproblemen) per fiets weg af en toe en ben al even op zoek naar dames die zonder doen in de korte omgeving. Nog spijtig niks gevonden buiten deze twee Shana en Sandy. Das de reden dat je niks vind van mij op dit forum.

tripo

Toogplakker
14 aug 2015
51
4
heb deze eens bezocht toen ze nog aan de kanten van heist ofzo zat, ongeveer een dik jaar terug. was echt geen appetijtelijke vrouw... beloofd alles wat ze doet, maar kan ni rap genoeg terug buiten zijn...niet voor herhaling vatbaar!!!

Terug
Naar boven