Sandrine 37j

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Nee, en dat zal ik niet krijgen ook voor 400 p/u (incl. Anaal dan). Hoewel ze er wel lekker uit ziet vind ik. Skinny is nu eenmaal wel mijn type. Maar voor dat bedrag zoek ik wel even verder want 400 euro is geen enkele dvp waard in mijn ogen.

A

Anonymous

Guest
Mooi wijf 37 jaar,met zo,n figuur dan blijf je spuiten :D

Freddieboy3

Toogplakker
13 jul 2015
63
11
Na alles wat ik gelezn heb in link van Balthazar heb ik mijn afspraak geannuleerd. Iemand ervaring met Sandrine?

A

Anonymous

Guest
Freddieboy3 zei:
Na alles wat ik gelezn heb in link van Balthazar heb ik mijn afspraak geannuleerd.
Begrijp ik, want ik twijfel ook. Nochtans was mijn ervaring met Natasha super. Haar advertentie is zeker niet fake, dat kan ik je garanderen. De foto's zijn echt en ze doet ook nzc. Maar helaas is ze momenteel niet beschikbaar. Dus ja, misschien probeer ik toch es met Sandrine...

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
zou zelf het risico echt niet gaan nemen zin nog mooie dames genoeg, op zich als het waar is is het wel goed dat er gewaasrschuwd wordt door de site alleen snap ik dan niet waarom dat dan niet gewoon zakelijk profesioneel kan gebeuren nu heb je toch zoiets zou het wel een echt bericht zijn

Terug
Naar boven