Sandra

Sandra

Snuffelaar
4 nov 2019
10
3
Hallo allemaal
Tijdje erover nagedacht. Maar bij deze.

Ik ben Sandra, 30 jaar uit Almere Muziekwijk. Eindelijk sinds een paar maanden gescheiden. En geniet nu volop van mijn eigen (sexuele) leven na een aantal jaren slechte tot geen sex. Maar na de scheiding moest/ben ik weer gaan werken (als secretaresse), dus minder tijd voor echt plezier.
Grote fan van fitness (als het lukt, 4x per week), vakanties (zoek nog het juiste land voor alle "plezier"), wijntje (Chardonay), fashion en natuurlijk geniet ik van het onderwerp (wat zou ik anders hier doen). Het is eindelijk ME-time.

XXX Sandra

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je hoeft geen DVP te zijn om lekkere bare sex te hebben he.... maar Sandra kan je een naaktfoto (onherkenbaar) delen hier, wij zijn wel benieuwd en ik denk dat je prive mail box volloopt van de users die je wel even willen verwennen namelijk.

Sandra

Snuffelaar
4 nov 2019
10
3
Ja ik heb getwijfeld om hier iets te posten. Had namelijk het forum gelezen, maar zie bijna alleen mannen. Ik was en ben bang voor negatieve reacties (of ik bij de VIVA hoor of niet....).

Fotos sturen op een forum doe ik niet (ook niet onherkenbaar omdat door mijn tatoos kennissen mij zeker herkennen). Alleen als het mij bevalt dan wil ik prive wel wat sturen.

En er heeft nog niemand mij een berichtje gestuurd. Dus dat valt mee (of tegen, hoe je ernaar kijkt).

Ben benieuwd.

XXX

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mannen sturen altijd dick pics las ik wel eens, dus vrouwen zouden een pussy pic kunnen doen :lol: :lol:

13 mei 2015
1.163
462
Welkom, er zijn zeker veel meer vrouwen die hier zouden willen vertoeven maar die nog meer twijfelen.
Hopelijk vind je hier wat je zoekt.

Geiel groeten,
Ypp

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Sandra zei:
Ja ik heb getwijfeld om hier iets te posten. Had namelijk het forum gelezen, maar zie bijna alleen mannen. Ik was en ben bang voor negatieve reacties (of ik bij de VIVA hoor of niet....).

Ik vraag me dan toch af van hoe komt een "normale" vrouw zomaar op dit forum.
Maar goed een ieder hoort het voordeel van de twijfel te krijgen voordat je kan zeggen dat dit fake is. ;)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dag Sandra, ook ik heet je van harte welkom hier. Dit is een geile forum waarin we condoomloze intieme ervaringen met elkaar delen. Voornamelijk door mannen en bij prostitutie bezoeken. Maar er zijn ook stellen tgirls en nu voorzover ik weet een dame actief toi. Het is wel handig om hier wat tips op te nemen. Onder tussen heb ik fun date geregeld met een donkere trans en voor jou en de rest ga ik mijn best doen om een creampie foto te plaatsen in rubriek foto's van je date. Natuurlijk wil iedereen iets van je zien, maar dat bepaal jezelf. En het is ook mogelijk om hier contacten te maken, al zal ik in jou plaats hier de inbox opschonen. Daar is ook een limiet voor.
Veel plezier hier wens ik je toe en ook ik kijk uit naar je geile bijdrage. Xxx cumgiver

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Sandra zei:
Fotos sturen op een forum doe ik niet (ook niet onherkenbaar omdat door mijn tatoos kennissen mij zeker herkennen). Alleen als het mij bevalt dan wil ik prive wel wat sturen.

Hoi Sandra, welkom op ons forum. Ik kan je zeggen dat je met de App Blur Image Blur Image - Apps op Google Play heel makkelijk dingen kan blurren waardoor bijvoorbeeld jou tatoos niet te herkennen zijn. Misschien kan je het daar mee proberen ? Desnoods mag je mij een PB sturen en dan wil ik het wel proberen voor je als het je zelf niet lukt. Groetjes en likjes beffer007

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Eigenlijk doet het er niet toe of je nu man of vrouw bent, wandelaar, Dvp, fuifbeest,of je hier bent om een zc date te scoren (volk genoeg :D ), of je zc ervaringen komt vertellen.
Welkom

Inderdaad wel weinig vrouwen op het forum. Ergens en beetje jammer. Altijd benieuwd hoe vrouwen dat nzc ervaren.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik denk niet dat wij hier veel van haar of de bezoekers van haar gaan lezen. Ik heb haar op de chat gehad. Ze chat leuk mee maar als het op afspreken aankomt geeft ze niet thuisen komen er geen reacties meer. Ga je daarna van onderwerp veranderen komen de reacties weer tot aan het moment dat er weer over afspreken gechat wordt, dan hoor je niets meer. Ik heb dan ook het vermoeden dat we hier te maken hebben met iemand met een groot fake gehalte.

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
@538douche:
Ik heb dezelfde ervaring.
Leuke chat, veel foto's. Maar nader ingaan op de afspraak (Adres bijvoorbeeld) is a no go blijkbaar....
Krijg ook een fake gevoel....

Terug
Naar boven