Sandra Zandpad 152-2

yeti34

Snuffelaar
13 dec 2019
4
0
Weet niet of dit verhaal hier thuishoort anders gaat ie weer weg. Maar ik plaats dit omdat dit hele bijzondere ervaringen waren.
Jaren terug 2005/2006 en waarschijnlijk daarvoor. Eerst met en na een tijd altijd zonder. Een hele geile vrouw, blond en slank werkte op Zandpad 152-2 en kwam uit Rotterdam of omstreken. Was getrouwd. Reed in een oude witte Peugeot 306 ofzo. Heerlijke tijd met haar beleefd. Misschien heeft iemand van jullie dezelfde ervaring in de tijd van ZP,daarvoor of nadien. Daarna nooit meer iemand als haar ontmoet.

yeti34

Snuffelaar
13 dec 2019
4
0
Wie heeft deze vrouw gekend? Sandra werkte op het Zandpad 152-2 in de avond/nacht uren. Ze was blond, slank, niet zo groot en bijzonder geil vooral als je haar borsten likte. Ze werd dan rood rond haar hals. Je kon haar als ze je goed kende zonder nemen en ze bewoog heerlijk onder je mee alsof ze je met haar kut aftrok. Heerlijk maar ook wel vervelend want je kwam dan heel snel klaar. Ik kende haar in 2005/2006 maar weet niet of ze daarna nog werkte en misschien nu nog wel. Ze had een grote sexdrive. Ook al was ze getrouwd, ze had meer nodig zei ze altijd en dat kon ze door haar werk krijgen.

yeti34

Snuffelaar
13 dec 2019
4
0
Wat ik vergat te vertellen is dat ze zelf vaak en hevig klaar kwam. Soms wel 6 keer als ze door een grote flink was genomen. Ze moest dan echt bijkomen zei ze en de volgende klanten moesten helaas afdruipen. Een keer was er vent die een lange had. Op mijn vraag of ze hem dan wel kon hebben zei ze ja, helemaal tot aan zijn ballen. Pijnlijk in het begin maar toen ze eenmaal bezig was niet meer. Ze voelde hem de hele volgende dag nog vertelde ze...een hete dame. Nooit meer eentje zoals zij tegengekomen.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Hoe oud was zij toen en welk nationaliteit heeft ze? Naam zegt me even niets maar ik denk dat ik wat gemist heb als ik het zo lees.

Hooked

yeti34

Snuffelaar
13 dec 2019
4
0
Nederlands en in 2005 ong 30 jaar blondje en heel aantrekkelijk...slank en knap gezichtje. Eind jaren negentig werkte ze aan de andere kant van de brug. Ze had dagen dat ze 2,5 duizend mee naar huis nam zei ze. Klanten betaalden flink. Ze was echt verslavend. Ook al wilde ze zelf niet geil worden en klaar komen, haar lichaam vroeg er om. Ze kon het dan niet tegenhouden en als je haar goed nam werd ze gek. Kan me niet voorstellen dat niemand haar heeft gekend.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat denk je nu te vinden hier ? een persoon die in 2005 op het zandpad werkte ?? kansloos topic. doe een poging op Tros Vermist, maak je meer kans.

Ik voeg de boel samen met je verhalen rubriek, dit gaat nergens over.

Terug
Naar boven