Sandra van het Schipperskwartier

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Dit is een echt gebeurd verhaal, enkele jaren geleden. Toen werkte er in het Schipperskwartier een zekere Sandra. Een Duitse zei ze (maar ik vermoed dat het om een Roemeense ging). Elke zondagavond ging ik bij haar. Pijpen deed ze na enkele keren zonder condoom, maar neuken was altijd met. Maar ik vond haar een knap ding en ze was er ook niet vies van om af en toe een vingertje in mijn kont te steken tijdens het pijpen.
En dan was er die ene zondag... Ik was een uurtje later dan gewoonlijk. Sandra had net gedaan met haar shift en ging naar huis. Toen ze mij zag vroeg ze me of ik haar geen lift kon geven. Ze woonde in de buurt van het Atheneum op een kamer. Geen probleem, ze stapte in en ik bracht haar huiswaarts. Eenmaal daar vroeg ze of ik niet mee binnenkwam, want ze wou me iets geven voor de lift.
Uiteraard weigerde ik niet en stapte mee binnen in het ietwat vervallen gebouw. Al was haar studio mooi ingericht. Ze bood me iets te drinken aan en ze ging een douche nemen. Wat later kwam ze terug, ze nam mijn hand en trok me mee naar haar slaapkamer. Daar begon ze me te kussen (iets wat ze in het Schipperskwartier nooit deed), ze kleedde mij uit en begon mij te pijpen. Ik moest haar tegenhouden of had haar mondje al meteen volgespoten. Nadien likte ik haar, wat ze enorm apprecieerde aan haar gekreun te horen. En dan was het het moment suprême. Ik wist niet goed of ze een condoom had of dat ik er een moest vragen... Ze kwam gewoon op mij zitten en duwde mijn 17 cm puur naar binnen.
Toen ik het niet meer kon houden zei ik haar dat ik ging klaarkomen, maar ze bleef rijden tot ik mijn hele lading bij haar binnenschoot.
Gratis en voor niks. Alleen omdat ik haar een lift had gegeven.
Ondertussen is ze al enkele jaren weg uit Antwerpen. Spijtig genoeg.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
in de buurt van het Atheneum op een kamer.
hieruit kan ik inderdaad wel opmaken dat het geen fantasie verhaaltje is . want de atheneumbuurt heeft zich moeten aanpassen sinds het straat tippelen daar verboden geworden is .. dus al de neuk/kamer hotelletjes van vroeger zoals de ""Madison"" in de Van Straelenstraat enz.. zijn noodgedwongen over gegaan tot huisvesten van DVP's die hun werkterein hebben moeten verleggen . dit zijn nu de kamer studio's geworden , 70% van de straathoertjes die daar vroeger werkten zijn dus de huurders geworden .omdat ze vlak na het verbod dan hun klanten in de omliggende cafe's gingen zoeken . denk maar aan cafe "de Pijl" of "het nachtlicht" enz .. om uiteindelijk dan toch maar legaal in het schipperskwartier te gaan werken . vermoedelijk is Sandra dus al veel langer in het cirquit en haar cariere al begonnen in de tijd van het straat-tippelen .. het is echt niet raar als je als vaste klant van zo eentje iets extra krijgt als je haar naar huis brengt . dit heb ik ook ooit gehad als laatste klant van een meid uit " de rio " van grobbendonk .. ik bracht haar naar huis en haar uitnodiging om nog even wat bij haar te komen drinken op het apartement is toen uitgelopen tot een hele nacht met haar in de slaapkamer .. dus een fantasie verhaal is dit zeker niet !!

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ach die dames, het zijn net mensen. Voor hun werk hebben ze sex met heel wat mannen. De meesten zouden ze in het dagelijks leven nooit kiezen. Maar soms zit er ook iemand bij die ze wel leuk vinden. Heb ik toen gehad met de dame die ik nog regelmatig gratis mag nemen. Die vroeg ook een keer op haar kamer te komen. Dacht gewoon aan betaalde date, maar dag en tijd kwam me goed uit. Dus kwam die dag langs. Bleek dus dat ze dit min of meer voor haar zelf geregeld had. Ze ging los, we neukten zonder condoom en ik spoot haar vol. Toen ik wilde betalen wilde ze mn geld niet aannemen. Daarna eigenlijk nooit meer hoeven betalen. Is 3e dvp die ik gratis kon neuken. Hoe het kan...Ik ben niet knap ofzo. Ben normale vent die zich normaal en netjes gedraagd. En misschien is dat het juist wel. Alhoewel...een aangeschoten oude vent die me een keer zag lopen in de rosse buurt vond dat ik een knappe vent was en verwachtte dat ik niet hoefde te betalen voor de dames. Hij moest eens weten. Als je dit meemaakt met een dame, profiteer er van en maak er voor beide een moment van wat je niet meer vergeet. Er is ook genoeg rotzooi wat je tegenkomt in clubs, achter de ramen etc. Dan moet je dit soort momenten koesteren. Vergeet niet dat de dames zelf ook wel een pleziertje willen. Erg leuk dat jij dan degene bent die hun dat pleziertje mag geven.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Was ook maar een grapje hoor, zo bovengemiddeld is 17 ook weer niet, een frikandel is 18cm frikandelxl is er 25cm en de XXL 36 cm.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
frikandelxl is er 25cm en de XXL 36 cm.
nooit meten vanaf de navel naar beneden ... dat geeft een vals beeld , en daardoor kunnen vrouwen dus ook niet met de auto parkeren zonder schade te rijden , zolang ze denken dat ########### ( dit ) 18cm is ... trouwens volgens onze belgische sexuologe "Goedele Liekens " is de gemiddelde goed functionerende genots-spier 15 cm !!! ik beklaag echt die mannen die zo een geamputeerd kinderarmpje tussen hun benen hebben bengelen , want die scoren enkel bij de reeds uitgerokken flamoezen .. en ik denk dat niemand het toch leuk zou vinden dat het gevoel daarbij hetzelfde zou zijn alsof je een knakworstje in de inkomhal van een Hotel flikkert ?????

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
92
Hier kan ik volledig inkomen.
Mijn huidige vriendin (Afrikaanse) waar ik nu reeds 13 een LAT relatie mee heb heeft me zelf gezegd dat de relaties die ze vroeger had met haar landgenoten (Afrikanen) steeds uitliepen op problemen wegens ze meestal te groot geschapen zijn.
Ikzelf heb nog geen precieze metingen gedaan hoe lang of hoe kort de mijne is, maar hij stelt haar zeker tevreden.
In één van mijn recencies is Gent (Belgradostraat) spreek ik over een dominicaanse met een veel te grote flamoes; zelfs met een zaklamp zou ik er nog in verloren lopen.
Dus, het zijn niet altijd de langste die aan het langste eind trekken..

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Heel vroeger sloten de bordelen op Katendrecht (R'dam) als er een Kaapverdisch schip aanmeerde. Vanwege de te grote maat. Ooit gehoord tijdens een stadswandeling met gids.

Terug
Naar boven