Sandra - Mönchengladbach

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
Hallo medewandelaars,

Ontvangt Sandra bij haar thuis of is het een privehuis of anders?

Hoeveel is de vergoeding voor een uur?

Ik heb zeker serieuze interesse.

Mvg. Respect

Edvandebef

Toogplakker
22 nov 2022
35
17
Mijn geilste ervaring ever met een dvp. Is ze nu helemaal uit beeld verdwenen?
Ik kan haar niet meer vinden, maar ze staat ook niet in het archief.

Heb eind november 2016 met haar gekamerd en niets was te gek voor het half uurtje dat ik geboekt had.
Ze begon me gelijk diep te tongen en leidde mijn hand naar haar natte gevoelige kut. Ze was een natte waterval en kronkelde alle kanten op, volgens mij kwam ze klaar toen ik haar befte. Nadat ik haar weer tongde penetreerde ik haar diep in missionaris en voelde haar kutspieren samenknijpen. Ik ging dit niet lang volhouden en kwam heftig en diep in haar klaar terwijl ze mijn tong bijna naar binnen zoog.

Nadat ik haar volgespoten had en op mijn rug lag uit te puffen begon ze me met een glimlach te masseren. Tijdens die massage werd ie weer hard en begon ze me te diep te pijpen tot ie weer kneiterhard was. Trots keek ze me aan en stopte ze hem in amazonezit diep in haar en reed me grommend klaar me ondertussen diep tongend.

Die tweede ronde was een verrassing voor het halve uurtje dat ik geboekt had. Helaas kreeg ik een week na thuiskomst nog een verrassing en heb ik het jaar daarna geen nzc meer gedaan, omdat ik flink geschrokken was van haar souvenir. Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan….

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven