Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vermoed dat deze dame een psychische stoornis heeft.
In augustus gemailed voor een date. Ik ontving een bericht van haar persoonlijke (!) e-mail adres, Even op FB gezocht en gevraagd of ze het oké vond om via FB te contacten: ja, geen probleem.
In het begin even gechat, maar toen ik echt wilde afspreken werd het stil en is het tot een date nooit gekomen.
Af en toe probeer ik nog weleens en dan zie ik dat ze mijn berichten leest, maar reageert gewoon niet... Tot vandaag toen kreeg ik de reactie "vind het vreemd dat je bepaalde dingen van mij weet".
Kan ik helemaal niets mee en zo'n zin maakt op mij een hele paranoïde indruk, welke bepaalde dingen in godsnaam.
Ondertussen blijft ze wel haar advertentie updaten en houdt ze GB's.... Snap er niets van.
Erg jammer, dame woont niet ver weg van mij en blowt (hou zelf van een blowtje voor de seks). Misschien doelde ze daarop met "bepaalde dingen", maar had ze zelf in de FB chat verteld aan mij :lol:
Als je haar schrijft op sexjobs krijg je antwoord, met een telefoon nummer. Ze staat op mijn verlanglijst, maar ik ben nog niet geweest. Vanzelfsprekend komt er een verslag als ik geweest ben.
Petergee
Van de week stuurde ik haar een berichtje op FB. Toen ging afspreken ineens heel makkelijk.
Dezelfde avond afgesproken op de parkeerplaats van de camping waar ze woont. Haar afwerkplek is een stukje rijden langs een hoger gelegen spoorbaan. Treinpassagiers kunnen je daar net niet zien, denk ik. :lol:
"Jaimy" is lief maar ze komt over alsof ze in een constante roes verkeert. Dit merk je aan haar manier van communiceren en (willekeurige) gespreksonderwerpen.
Ik vermoed dat zij overmatig veel blowt. Ze komt op over als een type die aan lager wal is geraakt / shit heeft meegemaakt en haarzelf afstompt met het roken van joints. Denk dat dit ook voor een deel haar slechte manier van afspreken/reageren verklaart. Ze noemde haarzelf ook een warhoofd.
Seks is best oké. Eerste ronde pijpen, zij vanuit de bijrijdersstoel met de deur open terwijl ik buiten voor haar stond. Daarna d'r broek uit en van achter gepakt. Ik kwam vroeg klaar.
Daarna tweede ronde pijpen toen ik in bestuurdersstoel zat. Ze kwam wat meer op gang en liet mij toe om haar mond/keel steeds steviger te neuken. Kan zij beter hebben als ik in eerste dacht (eerste pijpbeurt stelde hiermee niets voor). Hierna stevig doggystyle genomen op de achterbank. Ze laat zich lekker gewillig nemen. Ben goed in haar klaargekomen.
Daarna vochtig reinigingsdoekje eroverheen, kleding aan en gaat ze ineens over haar zoon of overleden vriend praten.
Sja, al met al stelt het niet heel veel voor, maar wel aardig als de nood hoog is.
Doordat ze op mij een beetje overkomt als een triest geval denk ik niet dat ik nog eens met haar ga afspreken.