Samen douchen met dvp

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik vind het geil om samen met een dvp te douchen als begin van de date.
En dan heerlijk je pik al tegen/in haar kutje te glijden terwijl we heerlijk ingezeept zijn......

Wie weet welke dame daar voor in is?

Bij voorkeur zuid holland...

Alvast dank voor de input heren!

Greetz, Handy

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Handycarp zei:
En dan heerlijk je pik al tegen/in haar kutje te glijden terwijl we heerlijk ingezeept zijn......

nestorix zei:

Inderdaad een leuk begin Handycarp, alleen is dergelijk iets bij de dames die NZC aanbieden redelijk zeldzaam. Zijn er genoeg die het doen alleen zijn het vaak de dames die alleen MC service bieden. Zou voor hetzelfde ook wel eens een leuk adresje willen hebben :lol:

De dame die Nestorix noemt, heb ik wel eens gezien of gesproken kan ik beter zeggen. Had met een andere dame afgesproken en ik was sneller op locatie dan haar, maar zijn deed open ik mocht binnen wachten, ze had zelf op dat moment geen klanten dus we hebben wat gekletst. Gezellige dame dat zeker, best aardig om te zien ook en had ook wel echt het idee dat ze echt geil word, ze had op dat moment iig goed zien liet ze later blijken richting de dame waar ik dus mee had afgesproken, maar zij is simpelweg niet mijn type dus ik ga zeker met een onzekerheid of NZC lukt daar dan geen werk van maken.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
OK heren, dank voor de input.

Ik denk dat ik maar eens bij haar langs ga. Ze ziet er goed uit vind ik!

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Regelmatig met https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=1038 onder de douche gestaan. Wel van te voren afspreken anders heeft ze net gedouched.

Haar Ad is on/off, dus je moet een beetje geluk hebben.

Handycarp zei:

Bij voorkeur zuid holland...

Alvast dank voor de input heren!

Greetz, Handy

Terug
Naar boven