Sam ( Sammeke ) - Antwerpen

A

Anonymous

Guest
Onlangs nog is kunnen daten met Sammeke,ja de Sam van de vorige nzc fora,ik heb ooit met haar dates gehad in de tijd
dat ze nog actief was op haar forum en ik denk dat de oude garde op dit forum haar ook nog wel kennen.
Vroeger was ze echt top en heel actief in bed of in de sauna en alles kon,nu ben ik echt geschrokken vroeger was ze al
Een hele slanke verschijning maar nu is ze echt graatmager en fel verouderd en ik denk dat ze nochtans vooraan in
de veertig is,de sex met haar vroeger was echt fantastisch alles puur maar nu is het echt tegen haar zin een echte afknapper.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ken haar ook nog van enkele afspraken van vroeger.
Was erg goed toen.

Nu klinkt het een pak slechter...
Ook nog zo duur als voorheen?
Toen was ze goed en het geld waard.

Noorman

A

Anonymous

Guest
Ik ken haar ook nog van vroeger,toen had ze er zelf plezier zo leek het toch,nu is ze nog een schim van zichzelf,
totaal geen 250 euro waard,ik ging af op vroeger maar het is echt een zware teleurstelling geworden.

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
Hoe heb je haar kunnen bereiken Bluesy? Ik heb haar nummer nog, maar ze reageert niet.
Gr Kap

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
laatste keer was daags voor kerst, vond der toen wel een beetje afwezig, maar voorheen was het gewoon top. was altijd feest als we daten. zou graag haar nr hebben, pb misschien??
Gr Kapitein

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
@bluesy
Ik heb nog 2 telefoon nrs van Sam maar weet niet of ze nog actueel zijn. Ze eindigen op 787 en 188. Is een van deze haar prive nr?

4fun

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
die eindigt op 188 is haar "werktelefoon" die ik eind december gebruikte, daar krijg ik geen respons meer, maar wel der voicemail.
Gr Kapitein

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Ze is dus geëindigd als haar grootste vriendin "sexprinses Joke" ze konden elkanders bloed drinken maar het waren wel 2 toppertjes, blijkbaar zijn ze alle 2 geëindigd als een wrak.

Laten we eerlijk blijven. Onze hobby is een Russische roulette. Kzit al 20 jaar in dit wereldje. Ik neuk wekelijks wel een soms twee zonder. Maar deze dames haalden dit gemiddeld dagelijks. sexprinses Joke in haar topjaren in een halve dag. Blijkbaar wordt je er aan zo een tempo vroeg of laat voor gestraft. Zelf besef ik dat maar al te goed. In de tijd zat ik vaak in den teerlinck in ieper en dat cafeetje wat verder op. Hoorde dat de 2 grote seksbommen het daar ook betaald hebben met hun gezondheid. Dit waren Nicole en Nikky.

Zeer lang persoonlijk contact gehad met die Bikky. Voor 70 euro kreeg je daar alles. Ze vertelde me dat er zeer magere dagen bijzaten. Maar dat er ook dagen van meer dan 10 man zonder rubber erbij zaten en voor die prijs kon gerust alles erop kruipen. Gezond of niet.

Voor de ontvanger blijven de risico's nog altijd groter dan voor de gever, volgens medische informatie. Sam weet ik niet. Maar ons Joke heeft er financieel ook niets aan over gehouden. Kwam haar ooit eens tegen in Izegem, twas ook brrrrrrrrrrrrr :)

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Wat ik hier lees over ons Sammeke, was net hetzelfde met ons sexprinses joke uit Roeselare. Zag er zeer slecht uit, ziekelijk enz.... Joke was wel mijn eerste bare date, betaalde toen 12 000 bef - 300 euro voor 3 uur was een topdate behalve dat ik me een ei voelde want ieder uur zette ze haar eierkoker dat was het enige minpunt, voor de rest wast dat de zaligste date ooit in meer dan 20 jaar. Ieder gaatje spoot ik vol, iedere vierkante mm van de kamer gebruikten we, behalve haar ei kokertje he :)

A

Anonymous

Guest
Ja dat was vroeger met Sammeke ook zo,zij was mijn eerste bare date,ook hier werd elk gaatje gevuld
ze had absoluut geen remmingen alles kon!
Ze vroeg 350 euro toen maar was elke euro waard.

Spijtig dat het zo gegaan is met haar maar dat is de story van veel dvp's vrees ik.

gblover

Toogplakker
11 mei 2015
137
5
Als ge maar lang genoeg en met genoeg verschillende venten zonder condoom vrijt dan komt ge als DVP vroeg of laat wel de verkeerde tegen en is het prijs ! Het risico dat een DVP iets oploopt van een klant is nog steeds veel groter dan dat een klant iets oploopt van een DVP ... dit zijn nu eenmaal de risico's van NZC . En uiteindelijk speelt iedereen die hier op het forum actief is eigenlijk russisch roulette ... maar het moet maar niet zo lekker zijn hé :lol:
Je kan héél uw leven op de lotto spelen en nooit iets winnen en je kan éénmaal op de lotto spelen en de grote pot binnenhalen .
Véle DVP's proberen dit te omzeilen door waanzinnige bedragen te vragen voor bare omdat ze dan redeneren dat enkel de gegoede wandelaar dit kan betalen en dat ze daardoor niet iedereen over de vloer ( in zich )krijgen ... precies of dat rijke mensen géén geslachtsziektes kunnen hebben .
Ik denk dat het net zij zijn die genoeg geld hebben om overal in het rond te neuken de grootste risico groep is en niet zozeer de occasionele wandelaar die zijn laatste euro's moet bijeenscharrelen om eens ergens bare te kunnen gaan neuken .
De theorie van " ik vraag heel veel voor bare en loop daardoor veel minder risico " lijkt mij gewoon een maat voor niets ... maar dat is mijn bescheiden mening .

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
gblover op u redenering zeg ik ja en zeg ik ook nee, er zit ook een zelfwinst achter u redenering. Je hoopt dat dvp's uw mening delen en een grotere meerprijs zo achterwege laten. Door de prijs hoger te leggen, ga je wel degelijk als dvp ook minder risico's nemen want niet iedereen kan 250 of meer neertellen, ok je neemt er ook maar het grootste gedeelte valt al weg. Een dvp die de klik maakt om bare te gaan en meer ervoor vraagt toont ook dat ze ergens een dame is en dat wij gaan betalen voor dat kleine risico die ze neemt en ik geef ze gelijk. Het is wij klanten die vragende partij zijn.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Vermoed niet dat 'onze schuld' is.
Sam staat/stond onder enorme stress. Erg voor haar hoor.
Dat laat niemand onberoerd!

Noorman

A

Anonymous

Guest
Het is niemand zijn schuld Noorman,en iedereen die al lang genoeg wandeld zal al genoeg
voorbeelden gezien hebben van dvp's die te lang doorgaan dan goed voor hun is.

En voor alle dvp's is er maar 1 drijfveer,het geld hoe lief en goed ze ook zijn !

Terug
Naar boven