Salome Saunaclub - Herne

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Laatste maanden een paar keer deze club bezocht, diverse rumbul dames, die boven de gebruikelijke prijs 50430, voor een bedrag van 50 euro extra, positief tegenover milieuvriendelijke dienstverlening stonden. :cool:

Niet op het bankje van te voren vragen, maar pas op de kamer. Als ze op het bankje al aangeven dat ze "geen extra" doen, dan is het antwoord op de kamer ook nee. ;)

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Is al weer een jaartje geleden of zo dus weet niet of ze er nog werken. Maar heb toen een wat stevigere Turkse gehad, blond haar en doet vaker als hamam werken die er op de kamer zelf mee kwam om zonder te doen, wel voor 50 extra. Ook een Bulgaarse meid Desi met blond haar voor 50 extra en heb een Bulgaars meisje Carmen gehad die ik zonder extra betalen kon vol tanken.

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Deze club zou dezer dagen heropenen.... Op freiercafe wordt dit nieuws niet echt enthousiast beoordeeld. Maar even afwachten, dus...

nixus

Snuffelaar
6 apr 2017
20
15
Zeer druk in Salome, ca. 25 -30 auto's voor de deur.
Komt door gratis entree en de tijdelijke sluiting van Arabella.
Enige teenies zijn aangekondigd, maar bij deze aantallen heren niet makkelijk aan te komen.
Pannenkoekers alarm!

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Moet je hier voor een rubberloze sessie vaker komen om meer kans te maken zoals bijv bij Acapulco Gold (mijn indruk destijds bij een bezoek) ?
Of is dit al bij 1e bezoek mogelijk tegen extra betaling bij bepaalde dames ?

Laatst bewerkt:

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
@Nicus: Hoeveel leuke meiden waren er aanwezig? 40 euro per sessie voor de standaard FKK service?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik denk dat full service voor de Arabella dames geen probleem is maar hoe zit dat bij de andere dames want die ken ik niet of is dat mogelijk tegen bijbetaling en wat kost een kamergang want lees niks hierover op hun website?

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik had zaterdag gepland om naar Club Arabella te gaan, maar hoorde dat het dicht is en dat iedereen nu bij Salome zit.
Voor mij zou dat de eerste keer zijn in Salome, dus ben ook wel benieuwd wat de standaard daar is. Geen nacht of +50€ extra of geen extra. Ik hoop geen extra betaling. Maar vermoed 50€.

Ik wilde echt Sandrina proberen, dus ik hoop dat ze daar is en dat ik haar kan herkennen aan de beschrijving op Freiercafe.
Maar als de prijs 50430 (50 for 30min) een de arabella vrouwen ook de 50€+ willen voor onze hobby. Dan vacht ik liever een week 😊

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Sooo… omdat de inkom gratis was bij Salomé, dacht ik: waarom niet eens gaan checken? Had toch niks te verliezen.

Ben rond 12u toegekomen.

Eerst gevraagd waar Sandrine zat, maar blijkbaar was ze er nog niet. Ze komt normaal altijd wat later.

Terwijl ik wat rondkeek, vielen een paar dingen me op:
  • De plek is zeker groter dan Villa, Arabella of Grim.
  • De sauna was ruim, maar eigenlijk niet echt warm.
  • Telde zo'n 10 meisjes. Herkende er 2 van Arabella, maar eerlijk… geen enkele waarvan ik dacht: yes, met u wil ik wel een kamer in.
Zat dan gewoon rustig op een zetel, beetje observeren en hopen dat er eentje binnen m'n type viel.

Plots kwam Rosaline erbij zitten — blijkbaar was dat haar vaste plekje.

Op dat moment was zij eigenlijk de interessantste daar, dus begon wat te babbelen.

Ze lachte wel vriendelijk, maar spijtig… jong meisje met al slechte tanden, da's altijd jammer. Ok, niet heeel slecht.

Gevraagd of ze kust. Antwoord: nee.

Gevraagd of ze het zonder condoom doet (zoals de standaard is in Arabella). Eerst zei ze nee, daarna wel ja. Maar als er geen kussen is, dan haak ik sowieso af.

Ze probeerde nog een trio'tje te pushen. Ik zei dat ik erover ging nadenken en ben van de zetel vertrokken.

Toen zag ik haar: een klein, donker huidige meisje… en ik wist het meteen, die wil ik.

Ben haar gevolgd, maar er was al een kerel te wachten.

Ze zat bij een vriendin op de zetel, dus wist niet waar haar eigen plek was. Net voor ze met die gast naar de kamer ging, kreeg ik oogcontact met haar en maakte duidelijk dat ik de volgende wilde zijn.

Toen ze terugkwam van het opfrissen, gingen we direct naar de kamer.

Mira – 22 jaar
1m50-1m55 groot, geen gram vet.
Slank, perfecte kleine borsten die echt bij haar lichaam passen.
Voor mij: mooi gezicht.

Was haar eerste week in deze job.
Geen Engels, geen Duits… dus babbelen zat er niet in.
Op kamer, Bed opgemaakt, en hop, ze begon zachtjes te kussen. Geen tong, maar wel fijne kusjes.

Ik zat op de rand van het bed, zij op haar knieën… en dan gaf ze echt een fantastische blowjob.

De perfecte start van een topuur.
Ga niet in detail treden, maar we hadden een klik, dat voelde je gewoon.

Ik kreeg alles wat ik wou – en zij ook precies.
Inclusief zonder.
Betaalde 90 euro + tip voor een uur.

Jullie moet echt lief met haar, je voelt gewoon dat ze nog fris is een goed hart heeft. En haar service is nu al beter dan 80% van de rest.

Ik voorspel het nu al: zelfs zonder dit verslagje gaat Mira razend populair worden.

Voor haar gaat ik terug naar Salome

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Berichtje van afgelopen donderdag. Ze zijn Salome aan het reanimeren en hopen met een paar knallers de tent goed aan het draaien te krijgen. Tenten zijn aan elkaar 'verbonden'. Dames worden onderling uitgewisseld, ze kan vandaag weer in Grim zijn, awl in de gaten houden

'Da hätte ich mal die an unsere erfahrenen Clubgänger wie Gronkh, ob jemand sagen kann, was dieses RTC-Geschiebe soll? Stammfrauen der Grimme wie Cristina und Sara sowie die Servicegranate Danny plötzlich ins Salome verschwunden
:(
und dafür Ersatz aus der B-Riege (Anais und Dea) aus der Arabella in die Grimme. Hoffentlich nur eine Ausnahme…'

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Ben poolshoogte wezen nemen ivm RTC-party advertentie

Algemeen
- mega parkeerplaats voor de deur
- polsbandje bevat 1 sleutel voor zowel kleding- als geld kluis
- gezellige theke (Barbara)
- levendige sfeer - bij stamgasten, maar ook dames onderling
- alles is groots ingericht - lockers t/m no.100, talloze bankjes, grote ruimtes
- interieur prima - geen doorgezakte banken oid
- buitenterras inclusief een overdekt, beschut gedeelte
- regendouche timers staan te kort ingesteld
- club opent om 11:00u, dan zijn slechts 3 dames aanwezig - om 14:00u is pas volledige aantal (~10) binnen - een vervroegde sluitingstijd, bijv 11pm ip 2am zou dit probleem kunnen verhelpen (soortgelijk andere RTC clubs)
- aantal dames (10) en bezoekers (15) vallen wat in het niet tov de aantallen waarvoor deze club ooit bedoeld was.

Gekamerd
- Christina - sexy outfit, D-cup, RTC full service, volle lading geinjecteerd, tempo ging voor mij in een te grote sneltreinvaart
- Jenna - zeer mooie jongedame, C-cup, killer ass, RTC light service, lading op rug geleegd, babbelkous, TZ zo nu en dan weergaloos, benut de volle 30min tijd

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Ik moest eu10 entree betalen en eu50/30min voor de kamer.
Mogelijk is kamer nu eu40/30min is zoals bericht op freiercafe, maar kan dit niet bevestigen...

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dus je hebt geen extra voor bare betaald zoals de anderen?

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Idd, geen cent extra betaald voor bare

note1: Cristina is weer terug naar Grimbergsauna
note2: hier is beeld van Jenna
note3: had nog een andere dame op het oog, Melika - deze gaf echter tijdens gesprek vooraf aan dat ze geen nzc deed (ook niet voor extra)

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Gisteren na afloop in Arabella gelijk naar Herne doorgereisd. Was nieuwsgierig hoe Salome zou zijn want ben daar nog nooit geweest en Veronica was ook aanwezig want had vantevoren gebeld aangezien een AWL ontbreekt op het freiercafe.

Bij binnenkomst gelijk Veronica voor mijn neus en theke Barbara. Veronica zei tegen haar dat ik met haar een trio had gedaan waarop Barbara voor de grap zei dat ze verdorven was. Barbara kwam me ook bekend voor want heb haar eenmaal gezien in vv bij afwezigheid van haar naamgenoot destijds. Entree na 18 uur slechts 10€ en dat geldt ook tussen 11 en 14 uur en wat daar niet tussen ligt 20€.

Veronica gaf me een kleine introductie. Wat zal ik zeggen over deze club? Als je de RTC'clubs in NRW gewend bent is deze club wel erg groot. Het is ruim en erg hoog wat ten koste gaat van de intimiteit/knusheid die ik gewend ben. Douches en lockers prima voor elkaar. Bij de kledinglockers zag ik een papiertje met daarop de prijzen. Tot 30 min 40€ en een uur 80€ en vanaf 31 min was er ook nog een optie en all inclusive. Het zitgedeelte heel anders dan ik gewend ben. Veronica zat op een bank die helemaal doorliep dus niet op een bank voor twee of drie personen die er overigens wel stonden.

Veronica vertelde dat er tot voor kort dames aanwezig waren die voor van alles en nog wat extra's vroegen maar die zijn allemaal vertrokken. Ze houdt ervan om naakt rond te lopen en ze zegt ook het is een FKK club dus moet je je ook naakt presenteren. Ik zag maar 4 dames. Eentje was helemaal niet naakt en wat ouder en ik zag nog een jong knap meisje.

Veronica voelt zich hier op haar plek en een terugkeer naar de Grimberg of vv zit er niet in. Haar werktijden van 11 uur tot 00.00 uur gaf ze aan. Ik kwam speciaal voor Veronica. Heb met haar gekamerd en ze smeekte mij haar vol te spuiten wat ik maar al te graag heb gedaan en daarna nog AST. Ze is bij vv weggegaan en theke Barbara was daar mede debet aan en met Zara kon ze het ook niet goed vinden. Weet dat Barbara vaker dames wegstuurt maar ingeval Veronica totaal onnodig. Jammer want deze club is makkelijker en sneller voor mij te bereiken en open deuren in Salome taboe en de laatste keer had ik met Veronica een trio met een andere man in vv en dat was erg geil.

Resumerend: ruim opgezette club met (te) ruime openingstijden. Prima douches en lockers. Sauna niet in geweest maar deze club zal ik niet snel weer bezoeken want je voelt je een beetje verlaten met zoveel ruimte om je heen en de knusheid van een kleine club met gelijk dames om je heen geniet mijn voorkeur.

Terug
Naar boven