Sacha - Zwolle

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
had gisteren afspraak gemaakt voor vandaag 15:00. Ik moest volgens haar vriend bij Stationsweg zijn in Wezep en dan bellen voor huisnummer.
Was er precies op tijd en gebeld en kreeg alleen voicemail te horen. Ik voelde al nattigheid en meteen sms gestuurd dat ik er ben en
dat ik afspraak had om 15:00. Heb 20 minuten gewacht en weer terug naar de snelweg. Nog zo'n 10 minuten later (al op de snelweg) kreeg ik antwoord "Hee ik lees het nu pas sorry". Dat was alles. Voelde als fake maar wetende dat ze gangbangs gedaan had. Misschien mij vergeten. Jammer.
heb dit bericht in map Overijssel gezet omdat ze met daarmee adverteerd (Zwolle), maar ontvangst is wel in Gelderland (Wezep)
Op de snelweg had ik plotseling een alternatief idee om mijn 1 week opgespaarde sperma, die op springen stond als een vulkan,
kwijt te raken in Gelderland. Bericht daarover later in map Gelderland.

SachaZwolle.JPG
http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amate...e-21jarige-meid-mag-nu-zonder-condoom_5230718

A

Anonymous

Guest
Dame is sowieso wel real en doet idd soms bare gangbangs. Ze was waarschijnlijk gewoon bezig met een ander klantje en reageerde daarom te laat haha. Dame heeft een knap koppie lichaam en tattoos vond ik wat minder

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ben er circa twee maanden geleden bij haar geweest in Wezep. Toen ik net op het bed lag kwam een ander klant aan de deur. Die had dus duidelijk pech. De dame ziet er leuk uit, is aardig maar ik vond haar ietwat passief. Ze is zelf zo'n 1m80 lang. Ik had een uurtje geboekt en heb vlak voor het eind haar poesje volgespoten.

31 aug 2016
1.194
112
heb sacha eens meegemaakt tijdens een gangbang !!
ze laat zich gewillig naaien en volkwakken maar enige response hoef je van haar niet te verwachten !!

voor mij 100% geen herhalings gevaar!!

Terug
Naar boven