Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/552837-New-girl--in-Rotterdam-zuid-/default.aspxDeze kleine dame gisteravond laat bezocht in Rotterdam zuid
Ze ontvangt in een flat op 1e etage aan de Oldegaarde, geheel achteraan op een hoog nummer.
Het ligt bijna tegen de Groene Kruisweg aan.
Dame is echt heel klein: 1.55 en lolita type. Kleine harde A cup tietjes en rank slank lijfje.
De foto`s geven goede indruk, in het echt ziet ze er zo ook uit. Als je van dit type houd echt een aanwinst.
Ze is vriendelijk en ontvangt in een kale sobere kamer: een groot bed en een peertje aan het plafond.
Wel schoon bed en dame maakt je schoon met de bekende doekjes en begint met pijpen.
Dat is standaard en niet echt spectaculair. Dus snel maar aan andere werk begonnen.
Pff, wat is dit kleine dametje strak! Dat kost even moeite hoor, om daar in te komen in zijn geheel.
De dame heeft het er zichtbaar ook lastig mee maar doet haar best en protesteert niet.
Rustig aan gedaan en op zeker moment geheel in haar krappe kutje gekomen en toen lekker rustig gaan doorneuken.
Diverse standjes gedaan en ze is gewillig en laat je je gang gaan. Je moet wel zelf het initiatief nemen maar alles kan en mag.
Lang geleden dat ik zo`n krap kutje heb geneukt, je kan echt niet in één keer erin en gaan. Even kalm aan in het begin.
Je zou glijmiddel kunnen gebruiken maar daar heb ik een hekel aan en ze bood het zelf niet aan gelukkig.
Ze liet het zoenen ook toe maar niet enthousiast.
Al met al een lekker klein en krap jong dametje en ze hanteert een standaard prijs van 80 euro half uur.
Geen toeslag voor nzc, alles is inbegrepen. Dat was duidelijk aan telefoon ook afgesproken en zo staat het ook in advertentie
maar dat zegt vaak niks. Bij deze dame dus wel gelukkig dus dat is groot pluspunt.
Een adresje waar ik zeker nog eens heen ga.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kom er net vandaan, inderdaad een klein poppetje. Interne donatie geen probleem. Spreekt engels

Ze gaat woensdag voor een weekje terug naar roemenie, en komt dan weer terug naar NL.

Ik vond het ook een meisje om nog eens terug te gaan, beetje passief, maar als je haar goed beft komt ze wat losser. Ze is inderdaad heel strak daar beneden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Strange dat BeauBo niet zonder condoom mocht neuken. Terwijl ik vanmorgen zonder overleg zo er in mocht en doneren.
Misschien dat ze nog even snel wil scoren voor ze vertrekt?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP zei:
Strange dat BeauBo niet zonder condoom mocht neuken. Terwijl ik vanmorgen zonder overleg zo er in mocht en doneren.
Misschien dat ze nog even snel wil scoren voor ze vertrekt?

Bij het maken van de afspraak per telefoon heb ik haar gevraagd naar de mogelijkheid nzc, dit stond immers ook in advertentie
evenals de tekst: all inclusive.
Ze gaf in goed Engels duidelijk antwoord dat nzc in de prijs was inbegrepen.
Dus dat de Hookers recensent niet zc mocht is dan wel vreemd.
Misschien dat ze daar een reden voor had? (misschien was ze onder behandeling van een soa?)
Geen leuke gedachte maar dat kan gebeuren als er zc geneukt wordt en het zou vanuit haar gezien alleen maar goed zijn als het zo was.
Of het zou om hygienische reden moeten gaan, je hoort soms van dames dat er heren komen die zelfs na een douche nog onaangenaam ruiken.
Dan zal ze ook niet staan te trappelen om hem er zo in te doen.
Het zijn maar gissingen voordat men conclusies trekt, dit nog even ter zijde.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik ben natuurlijk de Tom Cruise onder de hoeren lopers :lol: :lol: en ook nog eens jarig vandaag -;)

Maar zoals ik al zij, ik had haar aardig lang gebeven, en had voor een uur betaald. Weet het anders ook niet

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Er zijn er op dat forum natuurlijk ook heel veel die alles zullen doen om nzc te verbergen. Zo las ik er laats nog dat Jordan uit Vlaardingen nooit nzc zal doen ))

A

Anonymous

Guest
CWP van harte gefeliciteerd.

Cerato heel erg bedankt voor het delen van deze dame en je ervaring. Ziet er goed uit. Zodra ze terug is ga ik zeker eens van haar diensten gebruik maken. Ik laat t dan nog hier weten.

Rubberloos

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Cerato zei:
CWP zei:
Strange dat BeauBo niet zonder condoom mocht neuken.(...)
(...)Dus dat de Hookers recensent niet zc mocht is dan wel vreemd.
Misschien dat ze daar een reden voor had? (...) Het zijn maar gissingen voordat men conclusies trekt, dit nog even ter zijde.
Inderdaad allemaal fantasierijke gissingen waarde Cerato, terwijl het antwoord voor erg de hand ligt:
toen bood ze nog geen nzc aan bij haar advertentie:
:
Sabina-2016-03-25-rd=Schermafdruk van 2016-03-26.png.
Wie de recensie (http://www.hookers.nl/showthread.php?t=314528) wat aandachtiger leest, had dat ook kunnen bedenken uit het gemelde uurtarief van 100 euro dat ze toen vroeg i.p.v. de 120 euro nu, en de zinsnede: "voor nzc kon ik haar niet overhalen".

x

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Roemenië uitgesteld misschien?
Ik had haar vanochtend nog aan de lijn.
Ik herkende haar stem dus ze is (nog) niet weg.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Sabina is naar huis en haar tweelingzus Monica is ervoor teruggekomen :p? of zal ze op bezoek zijn geweest bij het gemeentehuis voor een naams verandering :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Pfff nu al een naamsverandering. Snap die meiden niet, tenminste niet vanwege de goede recensies hier.
Zou het nu allemaal slecht zijn kan ik me er nog iets bij voorstellen maar nu echt niet.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik vermoed dat de ad wordt beheerd door "derden" en nu ze dan misschien echt naar roemenie is,je ook een ander zal treffen aldaar.

Terug
Naar boven