Sabrina - Kortrijk (vh Wetteren)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb voor deze namiddag een afspraak :D
Zal laten weten hoe het is geweest.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ben er geweest.
Ik moest eerst nog zo'n 10 min voor de deur wachten alvorens ze kwam open doen. :(
Blijkbaar was er nog iemand anders binnen.
Ik werd binnen gelaten, ze ziet er uit zoals op de foto's.
Naar boven geleid ,het geld overhandigd ,kleren uit ,toen zei ze dat ze zich nog even ging douchen.
Na nogmaals 10 min moeten wachten ,hoorde ik haar de trap opkomen,en ze maande mij aan om naar een kamer te komen die 1 verdieping lager lag.
Ze was toen onderaan ontkleed.Wat ik zag ,was niet verkeerd.Haar klit bengelde al uitdagend. :) Niet zo groot ,maar toch.
Mij op het bed gelegd ,en ze vroeg wat ik wilde doen.Ik antwoordde ,alles :D.Ook geneukt worden ,vroeg ze.Ja ,zei ik.
Ze ging met haar benen open liggen zodat ik haar kon pijpen,en ze begon mij ook te pijpen.Toen ik haar ballen wou likken zei ze dat,dat niet kon,omdat ze daar zeer gevoelig was :eek:
Na een paar minuten pijpen,nam ze een condoom om mij te neuken :eek: Ik zei dat we hadden afgesproken ,alles zc.Jamaar ,zei ze,ben je schoon?
Dat was ik niet.Was vergeten mij te spoelen :roll:
Ja,zei ze ,dan neuk ik jou met condoom.Ok ,doe maar dan.
Ze legde een kussen onder mij en stak haar pik in mij.
In het begin een beetje pijn,maar toen ik haar aanmaande om rustiger te doen,viel de pijn weg.
Ze neukte goed door,en ondertussen trok ze mij af.
Ik voelde dat ik al ging komen,en gaf aan dat ze mij kalmer moest aftrekken.
Dat deed ze ,maar door haar goed doorneuken ,trok ze altijd maar harder.
Ze kwam klaar in het condoom en ik kwam ook klaar op mijn lichaam :(
Ja ,nu was natuurlijk mijn geilheid voorbij.
Ik had haar zo graag willen neuken. :(
Een paar vochtige doekjes gekregen om mij te reinigen,kleren aan en weg.
Ze gaf ook nog aan dat ze nog deze week in Wetteren ontving en dan ging ze naar Kortrijk.
Of het de bedoeling was ,om mij klaar te trekken ,en haar niet te laten neuken ,weet ik niet.
Ik geef haar het voordeel van de twijfel.
Maar het feit dat ik haar ballen niet mocht likken,dat is toch een teken aan de wand.
Ik betaalde 150 voor 30 min en stond na minder dan 25 minuten al buiten :shock:

Terug
Naar boven