Sabrina - Broek (Fr)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Een wéér zo'n fraaie dame op Kinky, je zou er bijna voor afreizen:

sabrina - new girl in town
http://www.kinky.nl/advertentie_?id=573088> vanmorgen goedgekeurd door Support

Maar ja, die foto's zijn wel érg glossy, dus misschien wel gejat van een modelletje.
Nee, dat is uitgesloten, want Support controleert altijd uitvoerig, toch?

De plaatsnaam zal binnen de kortste keren wel veranderen zoals zo vaak als er gestart wordt in een klein onschuldig lijkend plaatsje en het zal mij benieuwen of er vanmiddag nog geblurde foto's bij komen zoals bij de gisteren goedgekeurde advertenties van Raluca en Maria.

Sabrina(573088)-2017-08-30-BroekFr(11.50u).png
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
bare raider zei:
Deze dame zit nu in amsterdam met andere fotos
Maar wel afkomstig uit dezelfde fotosessie van hetzelfde model.
Niemand haar nog herkend?
-

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ze zegt tegen mij net, dat ik alles opnoemde achter elkaar wat ze doet,, eerst dat hangt er van af voor zonder condoom . En toen in eens nee ik doe dat niet meer sorry de rest wel, oke mayby verkeerd aan gepakt maarja volgende x beter..

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Toch wel grappig hoe er soms gerommeld wordt met adjes.

Op maandag 11 september zag ik dat nzc niet meer aangevinkt was:
(plaatjes klikbaar tot ware grootte)

Wilde ik al voorstellen dit topic maar naar de Beerput te verplaatsen, zie ik vannacht dat er een nachtupdate is gedaan waarbij nzc weer tot de mogelijkheden hoort:

BTW, niemand nog gelukt de originele fotoserie te achterhalen?
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Volgens een review op Kinky zijn de foto's inderdaad weer eens niet van de adverterende dame, zie hier.
Grappig: de schrijver houdt het voor een volgende keer liever op Latina's, want "daarmee heb je dit gelazer vrijwel nooit.". Het is voor hem niet te hopen dat hij dan eens reageert op advertenties van het Zwerfbaredijsje, dan wel die een connectie hebben met de Delftse oplichterij, zie ook hier...

Dame adverteert nu voor Den Haag (daarvoor nog voor Amstelveen, Amsterdam en Utrecht), en is nu voor de 4e keer van telefoonnummer veranderd.
-

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Lijkt wel op een trans uit Zuid Amerika, lengte 1m75. Ik vind het verdacht.

Terug
Naar boven