Sabbie (Sabrina Johnson) - Pittem (vh Brecht)

Kkkk4

Snuffelaar
16 feb 2022
1
0
Hoi,

Hier toch een serieuze teleurstelling: vlotjes een afspraak kunnen regelen, ik had Sabrina direct aan de lijn toen ik haar belde voor een afspraak: ze was heel vriendelijk , en haar stem was dromerig. De wensen en de prijs mooi afgesproken via telefoon. De namiddag zelf kon ik al langskomen. Ze meldde aan de telefoon en via een whatsapp berichtje dat ik haar moest bellen als ik aan een kappel was aangekomen dicht in haar straat , dan zou ze haar huisnummer doorgeven. Ik was 20 minuutjes op voorhand aangekomen aan het kappeltje , dus ik bel naar haar nummer .. direct op voicemail , oké ze is misschien nog bezig met een klant , dus ik wacht een 10 tal minuutjes .. maar nu terug op voicemail . Ik probeer via whatsapp ook geen succes . Toen ik al een kwartier te laat ben , stuur ze een sms berichtje (hetzelfde nummer als degene waar ik al telkens op probeer te bellen) of ik het kan vinden en nog zin heb om af te komen ?? Ik reageer direct op haar sms berichtje (vriendelijk) dat ik hier al eventjes sta en graag het exact adres zou willen ... geen enkele reactie ! Een uur later stuur ik haar dat ik niet kan blijven wachten .... dan na een uur en half de auto gekeerd ... heel teleurstellend .. na al haar positieve reacties had ik zoveel verwacht ... heeft er nog iemand dezelfde ervaring gehad??

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Ik weet dat ze soms prive gangbangs organiseert.
Daarbij gaat ze wel selectief te werk, vraagt eerst uitgebreid waarvoor je interesse hebt, kwestie van met een groep gelijkgestemden overeen te komen, waarbij de gb alleen maar geiler word. Vraag maar eens na bij haar.

Sabrina

Toogplakker
10 feb 2022
25
3
Afgelopen dinsdag nog eens bij Sabrina geweest, na betalen kleren uit en naar de badkamer. Daar heeft ze me heerlijk onder geplast waarna ik haar kutje en kontgaatje droog heb gelikt. Terug in de kamer op bed gaan liggen en heeft ze me diep gerimd, omgekeerd haar ook lekker gerimd in doggy positie. Vervolgens op haar gezicht gaan zitten, waarbij ze mij diep rimt. Ze vingert zichzelf dan tot orgasme, best geil! Daarna heeft ze me gepijpt en heb ik in haar mondje gespoten. Ze toonde mij ostentatief het zaad en gaf me dan een diepe tongzoen/cumkiss waar ze zelf zichtbaar van genoot. wat een heerlijke dame toch! Tot de volgende Sabrinaxxx

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Idd zeer raar, en ik weet ook dat Sabrina nooit zou tongzoenen. Dat geeft ze alleszins nog niet bij mij gedaan...

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Vreemd
Ik was goede, dacht ik, klant van haar en ineens hoor ik niets meer van haar.
Ook niet op de vraag of ik wat fout heb gedaan, krijg ik geen reactie.
🤷‍♂️🤦‍♂️

Vindt het echt jammer dat ze dit zomaar doet, vooral omdat we, dacht ik, een goede klik hadden.
Nou ja …
Sommige dingen lopen nu eenmaal zo.
Al is het wel heel spijtig 😢😢😢

Dankjewel voor de mooie tijd #sabrina ❤️

Sabrina

Toogplakker
10 feb 2022
25
3
Zijn er medewandelaars die zin hebben om met me mee te gaan bij Sabrina? Om haar samen stevig te nemen.

Terug
Naar boven