Ruslana - (Laufhaus Casa-Trieste) Graz

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
http://www.casa-trieste.at/diecrew.php
Afgelopen donderdag t/m maandag bij de F1 race in Oostenrijk geweest.
Uiteraard wat te neuken gezocht tussendoor, en in een Laufhaus beland. Wist niet wat ik zag, allemaal gangetjes, met gesloten deuren, geen ramen, maar grote foto's naast de deuren en een belletje. Even wat anders dan een straat in den Haag of waar dan ook waar je van te voren kan kijken wat er te neuken is.
Even rond gelopen en gekozen om bij Ruslana aan te bellen, ik verwachte dat er een of andere trol zou open doen, maar het was gewoon Ruslana van de foto's.

Kosten:

Half uurtje neuken met is €55,- en pzc komt €10,- bij. ik voelde een beetje aan de manier bij de vraag wat er allemaal mogelijk was, dat nzc wel eens zou lukken. en ja hoor, €50,- toegeschoven bij de onderhandeling, en NZC, incl volspuiten, drie kwartier.

Effin, toch weer even een heel lekker wijf geneukt, twee keer volgespoten, en voor en achteraf even kunnen douchen, ( kwam zo van het bloedhete circuit)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Graz was 1 uur rijden maar was toch op de terugweg naar ons hotel daar in de buurt, wenen is dik 2 uur of je moet daarvandaan vliegen...

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
voor de liefhebbers van AO in Graz , kijk even op booksusi.com

https://booksusi.com/?filtered=1
mogelijk werk deze link .

Er staan 3 dames op die AO doen in Graz ,

Als je er 2 uur rijden over hebt om naar Wenen te rijden dan gaat er een ao wereld voor je open .

gr
Katwesel

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Er staat er nu maar 1 op de site.

De filters worden blijkbaar in je lokale cache opgeslagen. Ze zijn in ieder geval geen onderdeel van de URL en daarom werkt de link van bare raider niet. Zo te lezen vermoedde hijzelf ook dat het niet zou kunnen werken.

Ik zie wel het volgende boven de (ongefilterde) foto's: "Results are filtered, there is a total of 656 matches. Would you like to revise your filter? "
- klik op revise your filter
- kies bij Pick Parameters in het veld 'in my area' de gewense stad
- kies bij Choose services bij Special (1/24) de optie 'No protection service (AO)'
- scroll naar beneden en klik op Filter results

Ik had er dus 1, later zal het wel weer anders zijn.

Terug
Naar boven