Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De politie is je dankbaar voor de informatie. Laatst was er een inval in Mister B Falconplein waar al de poppers in beslag werden genomen! Ook die Nederlander, die in het SKW rondwandelde en poppers e.a. producten aan de meisjes verkocht werd opgepakt en zijn boeltje in beslag genomen! Hoe dom zijn jullie toch om dit zo op een openbaar forum te melden. Moderator laat dit topic verdwijnen, alhoewel het waarschijnlijk al te laat is.
Mijnen beste, ik wéét deze dingen, en al wie met het SKW vertrouwd is weet dit even goed als ik. Geen enkele politieman of -vrouw zal dit forum nodig hebben om dit hier te komen lezen hoor.
Wat je vooral moet doen, is de artikeltjes lezen die over het SKW regelmatig eens in de media sukkelen, en dan zeker en vast alles geloven en er geen vragen bij stellen. Zo bleek die Nederlander ook 900 condooms in zijn bezit te hebben. Daar heb ik eens moeten om lachen hoor. Voor een buitenstaander lijkt dat misschien overweldigend, 900 condooms zeg... Heel wat meisjes kopen die per 100 of per 300 of zo, online. Dan kosten ze de helft van de prijs die in die paar kleine winkeltjes moet betaald worden. Maar voor enkele mislukte journalisten is dat natuurlijk geweldig he, 900 condooms.
Die Nederlander was niet in orde met zijn vergunningen voor ambulante handel trouwens. Er lopen er zo nog anderen rond ook hoor. Met sexy kledingsetjes. Met parfum. Enz. Normaal worden die mensen gewoon gerust gelaten, maar af en toe maakt er wel eens ene het nét te bont. Ga er verder maar gerust van uit dat de leden van het prostitutieteam van de Antwerpse Politie zéér goed op de hoogte zijn van het reilen en het zeilen in de straten. Zij zullen hier op het forum niet veel bijleren over dit soort zaken. Hun hoofdbekommernis is niet om boeman te spelen, maar wel om er over te waken dat de meisjes hun job in de best mogelijke omstandigheden kunnen doen.