Ruby - Knokke-Heist

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Als je je verstand gebruikt dan doe je géén aanbetaling.
Ik kan er geen statistiek van bijhouden, maar aan de hand van de verhalen hier weet ik wel dat je met 99% zekerheid bestolen bent.
Ik zie aan je profiel dat je "Toogplakker" bent, dus al veel langer hier op het forum. Dan zou je dat al moeten gezien hebben.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Braziliaanse.... alles is hier relatief

Zelden nzc... pzc is al te onderhandelen, zeker bij zo een gephotoshopte bimba 😇

Villaeye

Toogplakker
28 mei 2024
56
16
Als je je verstand gebruikt dan doe je géén aanbetaling.
Ik kan er geen statistiek van bijhouden, maar aan de hand van de verhalen hier weet ik wel dat je met 99% zekerheid bestolen bent.
Ik zie aan je profiel dat je "Toogplakker" bent, dus al veel langer hier op het forum. Dan zou je dat al moeten gezien hebben.
Pas terug na jaren in het buitenland geweest voor werk.
In berichten maakt ze melding dat anaal zonder en haar volspuiten kan. Haar kutje neuken zonder en volspuiten zou ter plaatste bekeken worden.
Vandaar gewoon mijn vraag of er op dit forum mensen zijn die ervaring hebben met haar.
Was ook niet van plan om een aanbetaling te doen.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Haar kutje neuken zonder en volspuiten zou ter plaatste bekeken worden.
een braziliaanse ? .... haar kinderkamer witten ??? Dream on !! de enige braziliaanse die je mischien ooit kan volspuiten zal dan een 60+er zijn die al een decennia geen klanten meer heeft gehad !

Terug
Naar boven