Roxy - Den Haag

A

Anonymous

Guest
Die griet heeft al onder talloze namen geadverteerd en staat bekend om haar beroerde 'service'. Zodra je betaald hebt kan er niets meer en wordt je zsm weer naar buiten gewerkt. Kan me even zo snel niet meer herinneren welke namen ze gebruikte, maar ze zat meestal in Rotterdam-West. Totaal dramatische griet, mijden als de bekende pest!

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Ha Peeweeman

Je zei over Roxy dat ze in het verleden in Rottjeknor zat. Weet je nog wanneer dat ongeveer was?

Gr

Umma

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Zit even in mijn lange termijn geheugen te graven.
Werkte zij samen met Natashje "de verschrikkelijke" (info stond op het oude forum) soms Rottjeknor dan weer Schiedam.
Ik dacht haar vroeger een keer gewipt te hebben. Was wel lekker maar idd korte service en daarna opzouten.
Iemand meer ervaring met dit dametje?

A

Anonymous

Guest
JAAAAAA!! Dat is ze idd! Natasha, wat een vreselijke heks. Maar mijn god wat een zalig kutje had ze! Deze Roxy is dus de voormalige Natasha. Onmiskenbaar dezelfde alleen kilo of 15 afgevallen. Kijk maar naar die neus, daar herken je haar het makkelijkst aan...en dr kut, maar die staat helaas niet op de foto. Jammer dat ze zo beroerd is. Heb haar in de beginjaren paar keer bare geneukt. Eindeloos geklaag, maar verstand op nul en pompen maar....hmmm...dat kutje hahahaha

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Bingo!!

Zo een idee had ik al. Ziet er leuk uit maar intussen zo rot als een vis die al een paar dagen (klein weekje) op het droge ligt.
Was toen. Misschien nu wel anders en daarom de vraag naar een recensie van een bezoeker die er in de afgelopen tijd in heeft gezeten.

Umma

Terug
Naar boven