Roxi - Loenhout

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Inderdaaf Alle mogelijkheden aangeduid dus is niet te vertrouwen. en komt uit Roemenië ook al niet te vertrouwen

Angelo70

Toogplakker
27 apr 2019
42
1
Had laatst een afspraakje met Roxi Werd door haar vriendin naar voordeur geleid Op een norse manier Roxi stond achter de deur Maar vriendin vond dat ik er te lang over gedaan had om de deur
te vinden Wat een asociaal wijf ik denk Marina ben gelijk vertrokken

jens32

Ervaringsdeskundige
16 jun 2021
262
90
Heeft dit geen verbintenis met Kristina uit Loenhout? Ook een Roemeense en volgens de foto's is het interieur hetzelfde.

Pete

Toogplakker
5 apr 2020
105
31
Hmmm, ik ben vaak in Loenhout en heb roxi al meerdere keren gezien in de supermarkt. Ziet er veel lekkerder uit dan op de foto s . Eens over nadenken of k ze ga pakken of ni😀 die andere is idd heel onvriendelijk. Heb ze lang geleden eens vol gespoten maar was geen recensie waard.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Roxi vraagt 150 voor een uur zonder condoom. Anaal is 50 extra maar is niet aan mij besteed. Ben er nog niet geweest.

4fun

Voormalig lid 10694

Toogplakker
4 sep 2018
68
9
Vind het wel gek dat je een topic opent en dan een dag later deze reactie zelf zet. :roll:
En de recensie over die andere dame kan je beter wel plaatsen om mede wandelaars de slechte ervaring te besparen.

Zelf was ik te gek om met roxi af te spreken door haar schattig snoetje en dat jij had gezegd dat ze knapper is in het echter.
Wel daar verschillen we al van mening, echter wil ik iedereen behoeden om hier naartoe te gaan.
De dame spreekt geen woord Engels of Nederlands, slappe borsten en een buikje, pijpen kan ik het niet noemen maar eerder aan een lekstok likken, na de eerste ronde had ik het wel gehad maar hoopte toch nog waar voor mijn geld te krijgen. Geen moeite van haar uit, ze hoopte dat alles vanzelf wel weer hard ging worden dus maar snel mezelf aangekleed en als een geslagen hond weg gelopen.
Te mijden adres!!

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-valentina.
Maandag avond met deze Valentina afgesproken, ik mocht direct komen en werd door een zeer vriendelijke meid binnen gelaten. Eens op de kamer het financiele geregeld 150 voor een uurtje met interne donatie enkel anaal is 100 euro extra. Tongzoenen deed ze na heel veel moeite eventjes en amper met het puntje van haar tong. Weinig interactie van haar kant, heeft een lekker kutje om te likken en ze heeft het ook graag terwijl je haar borsten kneed maar die zijn maar een grote A cup in plaats van een D zoals haar profiel vermeld en hangen net als theezakjes. Hierna haar in missio genomen en haar kutje lekker vol gespoten even napraten samen naar de badkamer en dat was het. Na 30 minuten zat ik terug in men auto.
Ze ontvangt boven een groot gekend carroseriebedrijf. Spojtig maar voor mij geen herhaling meer had anders wel gemakkelijk geweest want is nog geen 10 minuten rijden voor mij.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
She was in the windows of Schipperstraat about a year ago.
She was ok nothing special .
€150 incl creampie.
Bareboy

Bdbg

Snuffelaar
29 dec 2021
6
2
Tijdens nieuwjaar geweest, was weinig dames die reageerde in die tijd. Ik zie ze nu regelmatig nog opduiken in andere gemeentes richting oost-vlaanderen etc. Er was toen nog anaal op haar profiel aangeduid. ze vroeg in totaal 200€ bare +50 anaal +50 en neuken gwn 100.
Jammer genoeg deze site niet geraadpleegd want wat hier verteld wordt is volledig terrecht. De boodschap is heel duidelijk 'WEGBLIJVEN!!!' deze dame is een verschikkelijke oplichtster en zal proberen al je geld uit je te halen. Ik werd ontvangen en was al verschikkelijk verrast dat het werkelijk om dezelfde dame van de foto's ging, ze is ook ontzettend klein wat mij meer opgewonde maakte. Ik was echt aan het denken dat wijfie ga ik hier echt super hard kapot neuken. Vanaf alles was onderhandeld en mijn 200€ was verdwenen kwamen de eerste kwalen al naar boven. De meest gruwelijke hangtieten die ik ooit had gezien... Hoe is dat zelfs mogelijk... Daarboven eerst in haar natte poes gestopt (ik bef geen hoeren) ze was gewoon super nat al. Dat voelde nog wel lekker. Vroeg vervolgend om haar anaal te kunnen neuken al. Het was mij al snel duidelijk dat ik een kat in de zak had gekocht. Kind wist niet eens of ze glijmiddel had. Ik wou hem er wel droog induwen maar wou het haar nog besparen. Uiteindelijk met wat baby olie hem er net niet kunnen induwen voor ze al alles afblaasde. daar ging het al. 50euro extra die ik niet meer zou terug zien. Al een paar keer met de optie 'anaal' tegen de lamp gelopen... Maar swat. Dan kwam het neuken... ook zo'n schitterende ervaring... ze is vrij lui en laat haar enkel schildpad, doggy of mission neuken. Nu zo zijn er meer dan genoeg wel. Maar tijdens ik haar aan het neuken was was ze gvd continu aan het zijken dat ik moest klaarkomen of 'you finish?' 'you almost finish?' gvd zwijg nu eens kut hoer! daarna hele tijd 'cum inside pussy ok' nu dat was nog wel goed om aan te horen. Na 3 standjes zijkt ze ineens over mij. Een of ander blaas probleem? Schitterend.. een of ander blaas ontsteking weet ik veel ik begreep niks van wat ze zei en ze was al naar de wc, blijft hele tijd achter. Ik ondertussen al slap aan het worden. Komt eindelijk terug, probeer ik uit te leggen dat ze het ook mag oplossen en mij gaan pijpen.. Na gvd al te moeten aandringen begon ze er aan. En ik vond al dat het neuken verschikkelijk was.. dan moet je het pijpen maar eens ervaren. Ze geeft 3 likken en vervolgend 'put in pussy it get hard no problem' nja swat uiteindelijk gebeurt et wel. Zo snel mogelijk haar liggen neuken. Volgespoten en vertrokken... Wat een kut ervaring...

Pijpen 2/10
Neuken 3/10
GFE 0/10
Geld waardig? nog geen 100€ is ze waard alles boven de 50/80€ betaal je teveel naar mijn mening... Maar eerlijk gezegd gewoon wegblijven is de beste investering. Nooit van z'n heel leven ga ik nog terug en mocht ze ooit met valse foto's komen en ik herken ze aan de deur zal ik direct omdraaien

Terug
Naar boven