rotterdam vlakbij station slinge

A

Anonymous

Guest
dankzij een computercrash ben ik alles kwijt !

een aantal jaren geleden heb ik via 1 site ( welke ??)
een Marokkaanse jonge dame leren kennen die alleen via mailcontact te bereiken was ..

ze was een alleenstaande moeder die vlakbij station slinge rotterdam zuid ontving in haar eigen woning .
ontving pas als de kleine naar bed was !

het was een zeer leuke dame waar ik graag van hoor hoe het met haar gaat

haar laatse woorden in haar advertentie waren van de strekking : dat er genoeg gekken rond liepen

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, ik weet het ook, zeker leuke meid.
Ze noemde zich eerst Loubna, wat ook in haar e-mail adres voorkwam.
Die woont inmiddels elders en heeft me ooit per mail laten weten niet meer te ontvangen.
Dat is zeker jammer want was leuke meid.
Had klein huisje in straat net achter de Slinge ergens.
Soort bejaardenhuisje leek het.

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
Ja, ik weet het ook, zeker leuke meid.
Ze noemde zich eerst Loubna, wat ook in haar e-mail adres voorkwam.
Die woont inmiddels elders en heeft me ooit per mail laten weten niet meer te ontvangen.
Dat is zeker jammer want was leuke meid.
Had klein huisje in straat net achter de Slinge ergens.
Soort bejaardenhuisje leek het.

dank je voor je reactie
klopt was in een klein huisje

jammer was echt een leuke meid ..
ik hoop voor haar dat weer geluk heeft gevonden

maar weet jij op welke site ze adverteerde ??

A

Anonymous

Guest
Ze woont nog steeds aan de slinge, maar adverteert niet meer en doet enkel bij hoge uitzondering en enkel met goede klanten nog thuisontvangst want ze heeft de politie op bezoek gehad en wil geen problemen ivm haar kinderen. Als je haar mailadres of telefoonnummer niet meer hebt en zij neemt geen contact met jou op, dan heb je pech.

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Ze adverteerde destijds op sexjobs onder verschillende namen. Volgens mij altijd zonder telefoonnummer. Schappelijk prijzen en de dates liepen vaak uit zonder dat je hoefde bij te betalen.

A

Anonymous

Guest
Stekker zei:
Ze adverteerde destijds op sexjobs onder verschillende namen. Volgens mij altijd zonder telefoonnummer. Schappelijk prijzen en de dates liepen vaak uit zonder dat je hoefde bij te betalen.

het waren leuke date's die meestal uitliepen soms werd het ineens wat korter als ineens die kleine naast de slaapbank stond !

jammer voor ons dat ze gestopt is . als het maar goed gaat met haar !

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Ze woont nog steeds aan de slinge, maar adverteert niet meer en doet enkel bij hoge uitzondering en enkel met goede klanten nog thuisontvangst want ze heeft de politie op bezoek gehad en wil geen problemen ivm haar kinderen. Als je haar mailadres of telefoonnummer niet meer hebt en zij neemt geen contact met jou op, dan heb je pech.

die dame waar ik het over heb woonde niet aan de slinge en ze had maar 1 kind ..
hoe weet JIJ dat ze bij hoge uitzondering nog goede klanten ontvangt ?

A

Anonymous

Guest
We hebben het toch over die dame die vlak naast station slinge woonde in die laagbouw woningen, tegenover de garageboxen? Ben de straatnaam even kwijt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
PeeweeHerman zei:
We hebben het toch over die dame die vlak naast station slinge woonde in die laagbouw woningen, tegenover de garageboxen? Ben de straatnaam even kwijt.

Lakerveld?

A

Anonymous

Guest
In het begin woonde ze aan Everlo, nu Slinge

A

Anonymous

Guest
Ja Ervelo was het, kreeg mog een leuk presentje van haar :shock: ;)[/quote]

een leuk presentje ??

A

Anonymous

Guest
Herken ik, erg leuke meid helaas geen contact meer en mail/telefoon kwijt, zeker 10 dates mee gehad en alle even leuk...
jammer maar helaas!

Terug
Naar boven