Rose - Regio Antwerpen / Boom / Turnhout

banger007

Toogplakker
18 jun 2017
27
4
Ik was met Rose, een slanke zwarte vrouw:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/am-new-here.html

Ze zei: 30 min, 90 EUR. Ik heb gevraagd: met anal en nzc. Ze heeft geantwoord: ja !
Dat vond ik vreemd.... Dus ik vroeg het opnieuw: nzc met anal ?? 90 EUR ? :rolleyes: Antwoord: Ja, Baby!

In bed: Ze begon de benen te strelen... verveeld. Ik zei dat ze moest pijpen. Opeens haalde ze een condom tevoorschijn :eek:
Ik antwoorde: afgesproken was NZC !! Ze zei: No, Baby :confused::(:mad:
Er volgde een lange discussie. Toen zei ze: 390EUR, Nee... 690 EUR !!! :oops::ROFLMAO:
Ik probeerde iets te afdingen. Ik bood aan 300 EUR, en zelfs 400EUR.... Ze zei: Nee.

Ik denk dat ze het helemaal niet wilde !!! Geen NZC !

Ze lokt mannen met de advertentie en ter plekke is alles anders! :mad:(n)

:poop:

ben6819

Snuffelaar
15 nov 2018
4
1
Zelfde meegemaakt verleden jaar toen ze in Lier ontving. Eens betaald kan er bijna niets meer. Voor mij een oplichtster die te mijden valt.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Absoluut te mijden!! Al jarenlang lokt ze mannen. Verschillende locaties, verschillende namen. Dus moeilijk op te volgen. Wel altijd dezelfde foto's.

Aan de telefoon kan zogezegd alles. Maar als je kleren uit zijn, kan er niets. Zelfs sex MC is pover. Maar is wel een schoon meiske. Dat geef ik toe.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Ik was er ook eens geweest toen ze ergens in West-Vlaanderen ontving 2 jaar geleden (Roeselare denk ik?), exact hetzelfde voorgehad, wou niet bare gaan. Heeft wel goed met haar ge-oliede billen tegen mijn paal gewreven.

Terug
Naar boven